Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zojuist voor de 2e keer in 3 maand ingebroken in mijn Picanto.

Ik hoorde het glasgerinkel en daardoor had de dader geen tijd om de navigatie eruit te halen.

Auto moet maandag toch voor een beurt,kunnen ze meteen die nav. eruit halen.

Ik print de route voortaan wel weer uit.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Wat een ellende John. Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven?

Ga je de navi echt laten uitbouwen?

Geplaatst

Balen zeg, en ik dacht nog wel; een picanto laten ze wel met rust. Ik heb mijn tomtom meestal zichtbaar in dat bakje bij de versnelling liggen.

Geplaatst

@John Kanon,

Da's echt balen. Heb inderdaad ook nog niet gehoord dat er in een Picanto wordt ingebroken

om de navigatie eruit te halen. Dit gajes moet eens met hun poten van andermans spullen afblijven.

Zo zie je maar, Bigmac laat zijn TomTom zichtbaar in de auto liggen en daar gebeurt, tot op heden,

niets mee. En bij jou is alles ingebouwd en dan probeert dat &%##% gajes je navi eruit te slopen.

Ik zou er toch nog even over nadenken alvorens je de navi laat uitbouwen. Ging het wel om de navi

of lagen er andere spullen zichtbaar in de auto?   Suc6 met je beslissing.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Wat rot voor je John, dat is helaas een bekende methode.

Ik merk het bij onze leasewagens ook: poging 1 gelukt, dan komen ze over enkele weken/maanden terug om 't nog eens te herhalen (ze gaan ervan uit dat er dan wel weer een nieuwe navi ingezet is).

Geplaatst

Ik laat hem er zeker uithalen.

Gebruik hem zelden en had de vorige keer al spijt dat ik dat ding erbij had genomen.

Moet alleen nog kijken of ik de radio/cd er weer in laat zetten,van mij hoeft er even helemaal niets in.

Het is hier schering en inslag.

Hoorde vanmorgen dat een medebewoner van de flat 2 weken geleden ook al voor de 2e keer in 3 maand de klos was.

Bij hem beide keren de nav. er wel uitgebroken met veel schade tot gevolg.

Het kost mij 70 euro eigen risico,dat is het probleem niet,elke ochtend afwachten of het weer gebeurd is wel.

Maar als het de volgende keer wel lukt,ben ik echt de klos,het halve dashboard slopen ze eruit om de nav. zelf niet te beschadigen.

Die krijg je er niet snel uit zonder schade,kan een voor,maar ook nadeel zijn.

Er lag verder niets in de auto en ik zag de dader in mijn auto hangen richting nav.

De vorige keer ging het alarm af bij het openen van het portier,daar had hij niet op gerekend.

Nu dus op deze manier.

Heb de dader vaag gezien,maar het lijkt erop dat het dezelfde is.

De politie heeft er de afgelopen weken meerdere in de kraag gevat,maar helaas zijn er meer.

Binnen 2 min. waren er 3 wagens in de buurt aan het zoeken,en vanmorgen kwamen ze al langs met de aangifte om te ondertekenen,dat mag ook wel eens gezegd.

• Like 2
Geplaatst

zou er ook gek van worden, helaas zijn dat soort gasten eerder op straat dan dat jij aan aangifte kwijt bent!!

Geplaatst

Ik heb de originele radio/cd speler uit de berging gehaald.

Wie weet of je deze d.m.v. een slede makkelijk kunt plaatsen en verwijderen?

Er zit wel zo´n metalen omhulsel bij,maar betwijfel of je de radio na inbouw er zo weer uit kunt halen.

Zou een oplossing zijn,dan doe ik hem alleen tijdens de vakantie erin.

Mooiste zou zijn dat je de nav. er op die manier in en uit kunt doen,maar dat lijkt me niet mogelijk,of kan dat wel?

Geplaatst

er zijn speciale sledes voor radio twee in een

de vaste blijft zitten met omklappen haakjes daar zit de antennekabel en kabels aan

de radio  klik je eruit en erin

ofwel koop een radio met voorfrontje dat je verwijderen kunt

dan hoef je niet de hele radio mee te nemen

Geplaatst

er zijn speciale sledes voor radio twee in een

de vaste blijft zitten met omklappen haakjes daar zit de antennekabel en kabels aan

de radio  klik je eruit en erin

ofwel koop een radio met voorfrontje dat je verwijderen kunt

dan hoef je niet de hele radio mee te nemen

Zo simpel is het helaas niet,mijn nav. heeft ook een frontje dat altijd thuis ligt.

Ondanks dat, 2 pogingen tot diefstal.

Dat frontje tikken ze wel ergens op de kop en de pincode krijg je zo bij de dealer.

Daar stond ik laatst en toen kwam er iemand aan de balie die een radio had gekocht maar de pincode zat er niet bij.

Die kunnen ze waarschijnlijk uitlezen,want de monteur kon hem er wel aan helpen.

Geplaatst

Originele radio zal niet op een slede kunnen lijkt mij; die monteer je en dan klik je het dashboardpaneel eroverheen...

Dat vermoeden had ik al,dan voorlopig maar niets erin.
Geplaatst

Balen zeg, en ik dacht nog wel; een picanto laten ze wel met rust. Ik heb mijn tomtom meestal zichtbaar in dat bakje bij de versnelling liggen.

Hoef je hier in 030 niet te doen.

Is binnen een uur weg.

NB je bent dan niet verzekerd ivm uitnodigen tot.....

Geplaatst

Zojuist voor de 2e keer in 3 maand ingebroken in mijn Picanto.

Ik hoorde het glasgerinkel en daardoor had de dader geen tijd om de navigatie eruit te halen.

Auto moet maandag toch voor een beurt,kunnen ze meteen die nav. eruit halen.

Ik print de route voortaan wel weer uit.

Is dat Enschede zo crimineel of moeten ze juist jou hebben.

Balen joh!

Geplaatst

Is dat Enschede zo crimineel of moeten ze juist jou hebben.

Balen joh!

Het is momenteel qua autoinbraken inderdaad droevig gesteld hier,verder valt het volgens mij wel mee.

De laatste weken meerdere daders opgepakt,maar niet allemaal.

De politie heeft een speciaal ´heterdaad team´ rondrijden,maar het is dweilen met de kraan open en de kans is klein dat je iemand betrapt.

De dader loopt alleen het risico dat ie een keer de verkeerde treft.

Ik heb geschreeuwd zodat ie weg ging en de schade beperkt bleef,een ander loopt zachtjes naar beneden en neemt hem onder handen.

Zou graag een slagersmes in zijn nek steken,maar wedden dat ik dan langer vast zit dan iemand die voor de 10e keer betrapt wordt?

Geplaatst

Dat is echt balen man. Hoop dat het nu over is die ellende. Ik zou zelf ook bij zo'n eikel een stuk houd in zijn nek leggen. Succes!

• 2 weken later...
Geplaatst

Dit was nou precies de reden dat ik niet heb gekozen voor de Navigatie in ons pica en ons octavia. Is mooi spul wil het graag maar ook o zo diefstalgevoelig. 

Geplaatst

Het is extra diefstal gevoelig als die ook in andere modellen auto's past.. Heb het 2 keer gehad met mijn golf van een tijd geleden... Als je er een wilt hebben, bestel dan een witson, die passen niet in een golf of andere duitse auto's...

Geplaatst

Die staat met een paar dagen weer buiten en dan gaat hij verder waar die gebleven was... Dat is de pest hier in NL

Geplaatst

Die staat met een paar dagen weer buiten en dan gaat hij verder waar die gebleven was... Dat is de pest hier in NL

Weet ik,maar als ik weet wie het bij mij geweest is,blijf ik hem achtervolgen,heb jaren de tijd.

Uit een ander geval ontv. ik elke maand een paar euro van het JIB.

Deze veroordeelde komt pas van het beslag af als ik,en anderen,volledig de schade vergoed hebben gekregen.

Geplaatst

@John Kanon

Weet ik,maar als ik weet wie het bij mij geweest is,blijf ik hem achtervolgen,heb jaren de tijd

john dat heb ik ook eens gedaan maar was er wel eentje van het kamp

en die zijn niet alleen.

ze hadden heel mijn wagen toen in elkaar gebeukt.

en wijs jij de dader dan maar eens aan???

ik had geen getuige dus blablabla

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...