handyman Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 De Rio is gister ingeruild. Koppeling blijft irriteren. Laatste druppel was na 2 weken stilstand op Schiphol het niet willen starten en ruim 2 uur wachten op de kia hulpdienst. Ben helemaal klaar met de Rio. Kwam mooie jonge Duitser tegen en kreeg mooie inruilprijs terug.voor de precies 2 jaar oude rio . Volgende week rij ik weer met plezier.Op de te koop sectie staan diverse onderdelen te koop zoals winter banden en westfalia trekhaak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LED-Lightning Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Jammer dat de Rio niet beviel, helaas is dat bij mij ook het geval. Ik moet waarschijnlijk nog tot halverwege oktober wachten op z'n vervanger. Wat wordt die Duitse opvolger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyman Posted August 29, 2014 Author Share Posted August 29, 2014 MB c180 avantgarde. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 zo jammer dat jullie niet de beleving hebben met de Rio die ik heb. Ik geniet van de auto, luxe en rijdt goed. koppeling geen problemen (meer) mee. Hoop dat jullie veel plezier met jullie nieuwe auto's beleven. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Ja als wij een kneus hadden zou ik hem ook inruilen. We wensen je heel veel geluk met de benz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 heb je geen KNEUS dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 heb je geen KNEUS dan Nee Blackie we hebben tot op heden 5 kia's gehad maar er zat nog geen kneus tussen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 heb je geen KNEUS dan Wat zit er in de lucht in de Peel tegenwoordig ? 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 gewoon de uitlaatgassen van mijn race kart dat weet je toch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hitmark Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Ik moet zeggen dat onze Rio het ook prima doet. Maar dat een grotere motor lonkt. Bij nader inzien is de motor toch te klein gekocht, we missen toch net dat beetje meer. Verder geen problemen met de auto... En de auto is nog steeds een eyecatcher..vooral als ze weer gewassen is Zou wel willen weten wat de inruil waarde is geweest.Handyman.. Ik kom niet hoger dan 10500-11000, en dan met de navi en velgen eronder.. Ben al bij verschillende dealers geweest, zomaar uit nieuwsgierigheid wat ik nou nog terug krijgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts