rocketpower Geplaatst 27 December, 2014 Geplaatst 27 December, 2014 Ik ben ron woon in Spijkenisse en vrijdag 2 januari is het dan zo ver dan mogen mijn vriendin en ik de splinternieuwe picanto x - treme gaan ophalen. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 28 December, 2014 Geplaatst 28 December, 2014 Hallo Ron, Welkom hier! Jij krijgt vrijdag een leuke dag, het ophalen van een nieuwe auto is altijd een feestje. Gefeliciteerd met de Pica en alvast veel plezier gewenst. Quote
rocketpower Geplaatst 28 December, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 December, 2014 Dank je wel, en zeker een leuke dag is ook mijn allereerste hele nieuwe. Heb op de site al hoop leuke dingen gezien dus wordt top!! Quote
rocketpower Geplaatst 28 December, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 December, 2014 Hoe kan ik foto's posten? Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 29 December, 2014 Geplaatst 29 December, 2014 Ik vind de volgende methode om foto's te posten erg handig: Meld je gratis en voor niks aan bij Photobucket.com Als je vervolgens een upload doet van een foto naar Photobucket, dan valt die daar in jouw archief en als je hem aanklikt, verschijnt het volgende venster ernaast: Klik je nu de onderste van de vier mogelijkheden aan (IMG), dan wordt die regel gekopieerd. Nu hoef je alleen de gekopieerde regel nog maar even te plakken op de plek in je tekst op het Kia-forum waar je de foto wilt hebben. Om het netjes te houden boven en onder de geplakte regel een regeltje 'wit' aanhouden. Ik ben benieuwd naar het resultaat! PS: Als je een upload doet van een foto naar Photobucket, maak dan eerst die foto ongeveer 800 pixels breed, want een 'vloertegel' ziet er niet zo fraai uit op het forum. Quote
arjan gt Geplaatst 29 December, 2014 Geplaatst 29 December, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
rocketpower Geplaatst 30 December, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2014 Dank Greygriffin ga ermee aan de slag. . Quote
rocketpower Geplaatst 1 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 1 Januari, 2015 Greygriffin, het is me gelukt hoor met fotobucket werkt indd goed de foto's zijn te vinden in t forum picanto x-treme 2015. Thnx... Quote
Ron Penguin Geplaatst 1 Januari, 2015 Geplaatst 1 Januari, 2015 Nog 1 naggie slapen ...... Ik moet nog een week wachten Veel plezier morgen bij het afhalen, en daarna geniet van je nieuwe picanto Quote
rocketpower Geplaatst 1 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 1 Januari, 2015 Yess wachten duurt zowiezo altijd lang he?! Jij nog een weekje wachten en welke auto krijg je dan?.. Nog 1 naggie slapen ...... Ik moet nog een week wachten Veel plezier morgen bij het afhalen, en daarna geniet van je nieuwe picanto Quote
Ron Penguin Geplaatst 1 Januari, 2015 Geplaatst 1 Januari, 2015 Ik 'krijg' dan een grijze Kia Venga Vibe. (zie ook topic 'Ik ben Ron') Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.