Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Ron,

Welkom hier! Jij krijgt vrijdag een leuke dag, het ophalen van een nieuwe auto is altijd een feestje. Gefeliciteerd met de Pica en alvast veel plezier gewenst.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Ik vind de volgende methode om foto's te posten erg handig:

Meld je gratis en voor niks aan bij Photobucket.com

Als je vervolgens een upload doet van een foto naar Photobucket, dan valt die daar in jouw archief en als je

hem aanklikt, verschijnt het volgende venster ernaast:

ishot-1-2.jpg

Klik je nu de onderste van de vier mogelijkheden aan (IMG), dan wordt die regel gekopieerd.

Nu hoef je alleen de gekopieerde regel nog maar even te plakken op de plek in je tekst op het Kia-forum waar je de foto wilt hebben.

Om het netjes te houden boven en onder de geplakte regel een regeltje 'wit' aanhouden.

Ik ben benieuwd naar het resultaat!

PS: Als je een upload doet van een foto naar Photobucket, maak dan eerst die foto ongeveer 800 pixels breed, want een 'vloertegel'

ziet er niet zo fraai uit op het forum.

Geplaatst

Nog 1 naggie slapen  :-) ...... Ik moet nog een week wachten :|  Veel plezier morgen bij het afhalen, en daarna geniet van je nieuwe picanto  :clap: 

Geplaatst

Yess wachten duurt zowiezo altijd lang he?!

Jij nog een weekje wachten en welke auto krijg je dan?..

Nog 1 naggie slapen  :-) ...... Ik moet nog een week wachten :|  Veel plezier morgen bij het afhalen, en daarna geniet van je nieuwe picanto  :clap: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...