Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is indd een 5 deur picanto businessline i.c.m. comfortline en dan met x-treme pakket. X-treme houd in:zijskirts, velgen, sportieve bumpers, velgen, dubbele uitlaat, getinte achter ruiten.het enige wat je dan niet hebt is de smart key en de led richtingaanwijzers in de spiegels..

Geplaatst

Daar kun je gerust mee voor de dag komen.

Zie er fantastisch uit. Veel rijplezier en veilige

Kilometers. Mooie start voor het nieuwe jaar.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

cool Wheels ! Zag hem bij de dealer hier in zoetermeer, wis trouwens niet dat mijn dealer ook auto' s verkocht maar die hier stond had ook zoiets van Inoskin bekleding, een soort van leer look a like , en ja al die 4 deurs jongens willen die snelle looks van de 3 deurs hebben natuurlijk

Geplaatst

Klopt jack dat zit hier ook in, ik laar er alleen nog een armsteun in zetten verder is ie compleet..

cool Wheels ! Zag hem bij de dealer hier in zoetermeer, wis trouwens niet dat mijn dealer ook auto' s verkocht maar die hier stond had ook zoiets van Inoskin bekleding, een soort van leer look a like , en ja al die 4 deurs jongens willen die snelle looks van de 3 deurs hebben natuurlijk

Geplaatst

Zou de auto eigelijk om half een vandaag ophalen, dealer belde dat het half zeven wordt. Kenteken platen zijn er niet deze liggen om vijf uur klaar ergens bij Waalwijk geloof ik.hij laat ze daar ophalen en gaat er dan mee terug naar hellevoetsluis dus half zeven zouden ze er dan op zitten...raar verhaal maar het zal wel...Dus nog steeds ff wachten pfff. ..

Geplaatst

Wat is wit toch een mooie kleur...

En zwart dak DOEN....... :tt1:

image_url-1869-1400219904.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...