Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er is wel Sygic voor wince. Maar de laatste keer dat ik hierovee hoorde gaf het een foutmelding bij starten.

Zal dit weekend even naar een versie zoeken die met de meest recente kaarten kan omgaan, als ik tijd heb.

Geplaatst

Er is wel Sygic voor wince. Maar de laatste keer dat ik hierovee hoorde gaf het een foutmelding bij starten.

Zal dit weekend even naar een versie zoeken die met de meest recente kaarten kan omgaan, als ik tijd heb.

Stief, ga jij ook naar de Kia meeting? Wellicht kun je dan wat Witsons (waaronder die van mij...) voorzien van nieuwe software! :wink:  :wink:  :wink:

Geplaatst

Dan heb je nu een goed excuus om toch te komen hahaha

Maar volgende keer wellicht een idee.

Helaas andere verplichtingen. Anders was ik zeker even komen 'aapjes' kijken

Maar mocht je ergens hulp bij nodig hebben, laat maar weten.

Geplaatst

oke ,lees het wel als  er nieuws is

• 2 weken later...
Geplaatst

Oops.... niet aan toe gekomen... ( en een klein beetje vergeten)

Probeer volgende week wel even tijd voor te maken.

Geplaatst

welke navigatie software werken er op?.. iGo.. welke nog meer?... misschien een stomme vraag, maar die bestaan niet toch?  :no:  :-)

Geplaatst

Oops.... niet aan toe gekomen... ( en een klein beetje vergeten)

Probeer volgende week wel even tijd voor te maken.

oke hoor het wel ,ben wel weer door middel van bloed , zweet ,en tranen weer thuis gekomen. :-)

• 4 weken later...
Geplaatst

Moest vanavond naar Kampen , nou hij liep de hele tijd te roepen ga terug en ga links ,keer om , op me beeld was ik dus gewoon in het weiland aan het rijden .

Wordt er gek van , ga me Tom -Tom maar uit de motteballen halen .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...