Gast Stief Geplaatst 21 Mei, 2015 Geplaatst 21 Mei, 2015 Er is wel Sygic voor wince. Maar de laatste keer dat ik hierovee hoorde gaf het een foutmelding bij starten. Zal dit weekend even naar een versie zoeken die met de meest recente kaarten kan omgaan, als ik tijd heb. Quote
Mieske007 Geplaatst 22 Mei, 2015 Geplaatst 22 Mei, 2015 Er is wel Sygic voor wince. Maar de laatste keer dat ik hierovee hoorde gaf het een foutmelding bij starten. Zal dit weekend even naar een versie zoeken die met de meest recente kaarten kan omgaan, als ik tijd heb. Stief, ga jij ook naar de Kia meeting? Wellicht kun je dan wat Witsons (waaronder die van mij...) voorzien van nieuwe software! Quote
Mieske007 Geplaatst 22 Mei, 2015 Geplaatst 22 Mei, 2015 Sorry ben niet bij de meeting. Dan heb je nu een goed excuus om toch te komen hahaha Maar volgende keer wellicht een idee. Quote
Gast Stief Geplaatst 22 Mei, 2015 Geplaatst 22 Mei, 2015 Dan heb je nu een goed excuus om toch te komen hahaha Maar volgende keer wellicht een idee. Helaas andere verplichtingen. Anders was ik zeker even komen 'aapjes' kijken Maar mocht je ergens hulp bij nodig hebben, laat maar weten. Quote
Picawhite Geplaatst 22 Mei, 2015 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2015 Er is wel Sygic voor wince. Maar de laatste keer dat ik hierovee hoorde gaf het een foutmelding bij starten. Zal dit weekend even naar een versie zoeken die met de meest recente kaarten kan omgaan, als ik tijd heb. oke ,lees het wel als er nieuws is Quote
Picawhite Geplaatst 6 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2015 en , is er al wat bekend over de Sygic software Quote
Gast Stief Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Oops.... niet aan toe gekomen... ( en een klein beetje vergeten) Probeer volgende week wel even tijd voor te maken. Quote
Sjonster Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 welke navigatie software werken er op?.. iGo.. welke nog meer?... misschien een stomme vraag, maar die bestaan niet toch? Quote
Picawhite Geplaatst 6 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2015 Oops.... niet aan toe gekomen... ( en een klein beetje vergeten) Probeer volgende week wel even tijd voor te maken. oke hoor het wel ,ben wel weer door middel van bloed , zweet ,en tranen weer thuis gekomen. Quote
Picawhite Geplaatst 29 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2015 Moest vanavond naar Kampen , nou hij liep de hele tijd te roepen ga terug en ga links ,keer om , op me beeld was ik dus gewoon in het weiland aan het rijden . Wordt er gek van , ga me Tom -Tom maar uit de motteballen halen . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.