Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het zijn toch andere velgen geworden. Banden worden nog uitgezocht. Vrien van me heeft een banden service, dus dat komt wel goed denk ik

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ben wel nieuwsgierig welke velgen het dan geworden zijn.

Geplaatst

De banden zijn geworden bridgestone potenza, kreeg een goede prijs en heb goede ervaringen met bridgestone. Als ze er onder zitten post ik een foto. Ben zelf ook heel benieuwd hoe het staat..

Geplaatst

Goede keus banden ( niet de goedkoopste ) maar wel een mooie sportieve band.. Vind ik tenminste.

Geplaatst

Heb ze gelukkig voor een goede prijs kunnen krijgen. Ff een beetje babbelen met een maatje van me, en hij kon ze me aanbieden voor een leuke prijs inclusief montage. Scheelt dat ik altijd mijn banden zaken regel bij hem

Geplaatst

4455a17e690e32154f1166159f541716.jpga28cbfea835209c936763a2b95047850.jpg

Hierbij 2 foto's. De laatste heb ik de auto net gewassen.

Ben zelf erg tevreden met het resultaat. De banden zijn ook een stuk beter dan de originele nexen. De verstevigde wang maakt de band vele malen stugger. Wat de wegligging ten goede komt. Ik ben blij:-))

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ziet er netjes uit VEEEEEL beter dan de oude velgen :clap:

Geplaatst

Het blijft een hele mooie auto, velgen staan er goed onder!

• Like 1
  • 4 jaar later...
Geplaatst

Zo, even een update. In 2017 de Kia weg gedaan. Ik had meer ruimte nodig in de kofferbak, en maakte een uitstap naar een BMW 3 serie touring.

Maar ja, dat wende maar niet en ik werd niet echt vrienden met de BMW. Na 2 jaar werd het tijd voor wat anders, en de Optima bleef mij trekken. Gelukkig hebben we inmiddels een bedrijfswagen, dus was voor mij de keuze snel gemaakt.

Hopelijk volgende week weer lekker rond rijden in een Kia Optima uit 2014. Kan niet meer wachten.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...