ErikVliet Geplaatst 23 Maart, 2015 Geplaatst 23 Maart, 2015 Ik zag mooie wieldoppen voor een prikkie bij LIDL Ik wil ze graag er opgooien. Maar hoeveel inch heeft de picanto 14inch? Ik heb de standaard wieldoppen met 4 bouten Quote
bigwade Geplaatst 25 Maart, 2015 Geplaatst 25 Maart, 2015 Zijn we er al uit ? En wat is het geworden ? Zien we nog foto's ? Leuk ! Quote
bigmac Geplaatst 25 Maart, 2015 Geplaatst 25 Maart, 2015 De Lidl Velgen: http://static.voordeelmuis.nl/img/jpg/1582/1582908.jpg Quote
ErikVliet Geplaatst 26 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2015 Zijn we er al uit ? En wat is het geworden ? Zien we nog foto's ? Leuk ! Passen niet op de mijne. (4bouten namelijk) Quote
HenkM Geplaatst 27 Maart, 2015 Geplaatst 27 Maart, 2015 Eric, wieldoppen klemmen in de buitenring van de velg en worden niet met de wielbouten vastgezet. Het aantal bouten dat de wieldoppen "laten zien" maakt echt niets uit. Quote
bigmac Geplaatst 27 Maart, 2015 Geplaatst 27 Maart, 2015 Het is wel zo dat bij de originele kia-wieldoppen de wielmoeren door de wieldoppen gaan en die daardoor dus vastzitten. Die moet je dus eerst losdraaien voor je een wieldop kunt verwijderen. Bij de vervangingswieldoppen hoeft dat niet. In mijn garage hier op deze site staan fotos van mijn picanto met originele en vervangende wieldoppen van halfords. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.