Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi : Ik ben in het bezit van een Venga uit 2013 waar ik ook goed over tevreden ben.

Ik heb hem gekocht als een soort tussenstap naar de Sportage.

Nu heb ik gehoord van een kennis die haar Sportage in wilde ruilen voor een nieuwe Sportage wel heel veel moest afschrijven.

Ik vond het een beetje genant om te vragen hoeveel maar zij denkt toch maar dat ze er langer mee blijft rijden.

Wat zijn jullie ervaringen wat betreft afschrijving . Het moet niet zo zijn dat de 7 jaar garantie een sigaar uit eigen doos is en ten koste gaat van inruilwaarde.

Wie heeft hier ervaring mee .

Ik hoor het graag omdat ik anders misschien een ander merk moet overwegen gezien inruil  in de toekomst van Sportage naar Sportage over een aantal jaren. Groet .

Geplaatst

en hoe oud is haar sportage? is het het oudere type of al de nieuwe?

Geplaatst

heb nu een bot liggen dat acceptabel is maar vertel wat wil je met de sportage gaan doen , deze heeft een hoger verbruik en dezelfde hebbedingetjes achteruitrijcamera navigatie een hoge instap en ga zo maar door

ga je een caravan meetrekken dan moet je al gauw kiezen voor een 2 liter en ga zo maar door

Geplaatst

Leuk voor de hond, een acceptabel bot ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Leuk voor de hond, een acceptabel bot ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

U is wel een beetje bot     :-)   :-)   :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wat zijn jullie ervaringen wat betreft afschrijving . Het moet niet zo zijn dat de 7 jaar garantie een sigaar uit eigen doos is en ten koste gaat van inruilwaarde.

Wie heeft hier ervaring mee .

Het is een feit dat je de eerste jaren met een nieuwe auto het meeste afschrijft. 

En dat is niet alleen bij Kia maar bij alle merken.

Misschien heb je met een Kia nog wel een iets hogere inruil omdat je zeven jaar garantie overdraagbaar is.

De huidige waarde kan je zien bij de ANWB koerslijst.

Dit kan je gebruiken als richtlijn. 

http://www.anwb.nl/auto/koerslijst#stap1

Zou zeggen tik je kenteken in en eventueel de uitvoering dan weet je wat je voor je Venga terug krijgt.

Je kan ook handmatig selecteren dan heb je ook een idee wat de andere merken doet.

Mijn eigen ervaring is dat met een drie jaar inruilen niet rendabel is.

Dan is de afschrijving het hoogst.

Geplaatst

en hoe oud is haar sportage? is het het oudere type of al de nieuwe?

Zal ik vragen als ik haar zie maar dat is niet elke week omdat ze niet altijd werkt als ik mijn zoon ophaal .

Geplaatst

heb nu een bot liggen dat acceptabel is maar vertel wat wil je met de sportage gaan doen , deze heeft een hoger verbruik en dezelfde hebbedingetjes achteruitrijcamera navigatie een hoge instap en ga zo maar door

ga je een caravan meetrekken dan moet je al gauw kiezen voor een 2 liter en ga zo maar door

Nee geen caravan maar gewoon omdat ik hem zo mooi vind.

• Like 1
Geplaatst

Mijn vrouw en ik hebben afgelopen week een proefrit gemaakt in een nieuwe Sportage... Wat is dat een heerlijke auto om in te rijden zeg!

Gast Timo0103
Geplaatst

Neem de 184 pk diesel. Dat rijdt het beste uit eigen ervaring. :-) :-)

Geplaatst

Neem de 184 pk diesel. Dat rijdt het beste uit eigen ervaring. :-) :-)

Cool, heeft die van jou er na verloop van tijd 2pk bijgekregen ? (zie profiel :wink:  )

btw nog steeds de bruutste TD van het forum geloof ik. :-)

• Like 1
Gast Timo0103
Geplaatst

Cool, heeft die van jou er na verloop van tijd 2pk bijgekregen ? (zie profiel :wink:  )

btw nog steeds de bruutste TD van het forum geloof ik. :-)

Ik denk laat ik eens netjes volgens Kia specificaties reageren :-).

Een idd nog steeds de snelste TD van het forum.

Geplaatst

Hoi : Hij is van 2011 en inruilwaarde bij Kia dealer 15.500 euro

Dit is dus het nieuwere type maar zonder te weten wat de staat is kan het een hele goede prijs zijn of veel te laag heb je de ANWB site al geraadpleegd? Zoals warmentuuter heeft gezegd heb je in goede indicatie zit er ver vanaf dat word een leuk gesprek met de verkoper

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...