Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

voor mijn Rio ui 2012 ben ik op zoek naar een adres om parkeersensoren in te laten bouwen.

Heb op internet al diverse websites gevonden zoals www.parkeersensoreninbouwen.nl, deze doen dat ook op locatie voor 189 euro.

wil je ze in de kleur van je auto kost dit 40 extra.

Heeft iemand hier ervaring mee??

Kreeg namelijk een offerte van een andere inbouwspeciaalzaak met de optie van originele sensoren,  die komen dan IN je bumper in de juiste kleur van je auto voor 499 euro.

of een andere set die komen OP je bumper voor 350 euro in de juiste kleur.

Nu vraag ik mij af welke set zou je krijgen bij de eerste optie voor 229 euro???

Eventuele andere adressen in zuid-holland verneem ik graag van jullie, om en en nabij de 250 euro vind ik wel een interessant bedrag, 500 is mij iets te gortig.

Wil uiteraard wel kwaliteit en nette afwerking IN de bumper.

alvast dank voor de reacties.

Geplaatst

Wat de prijzen betreft, daar kan ik niks zinnigs over zeggen. Maar als je al een leuk setje op t oog hebt kunt je xtra40 wel een pb'tje sturen. Dat is een van de pimpmasters en zij hebben genoeg ervaring met het (vak)kundig inbouwen dit soort moois

• 1 jaar later...
Geplaatst

vraagje. ik wil parkeersensoren voorin gaan inbouwen. hoe kan ik het beste spanning aftappen? Ik zal eraan te denken om mijn stroom af te tappen van de mistlampen. dan heb ik ook gelijk een aan-uit schakelaar in de auto zonder iets extra's daarvoor in te bouwen. of gaat er dan wat mis?

vind het ook niet erg om een permanente voeding te gebruiken en dat hij altijd aan staat. waar kan ik dat het beste aftappen? direct vanaf de accu? dan moet ik er ook een zekering tussen zetten. maar veel liever haal ik het ergens vandaan uit het zicht.

alle tips zijn welkom.

Geplaatst

Persoonlijk zou ik het gewoon bij de zekeringkast weghalen en er een apparte zekering voor gebruiken. Ziet er wel zo netjes en bijna origineel uit dan.

Geplaatst

vraagje. ik wil parkeersensoren voorin gaan inbouwen. hoe kan ik het beste spanning aftappen? Ik zal eraan te denken om mijn stroom af te tappen van de mistlampen. dan heb ik ook gelijk een aan-uit schakelaar in de auto zonder iets extra's daarvoor in te bouwen. of gaat er dan wat mis?

vind het ook niet erg om een permanente voeding te gebruiken en dat hij altijd aan staat. waar kan ik dat het beste aftappen? direct vanaf de accu? dan moet ik er ook een zekering tussen zetten. maar veel liever haal ik het ergens vandaan uit het zicht.

alle tips zijn welkom.

parkeer sensoren moet je aan de voorkant niet aan laten geeft heel veel irritatie onder het rijden beter even achter de accu door de doorvoer tulle naar binnen en daar lekker een schakelaar plaatsen 

of meteen met de achter sensoren mee schakelen 

• 7 maanden later...
Geplaatst

Hier dezelfde vraag... Heb een Kia venga en wil parkeersensoren laten inbouwen in zuid Holland heeft iemand een adres die kwalitatief goed en netjes inbouwd en toch niet duur is.... Ik hoor Graag ervaringen van andere 

Geplaatst

Sorry ken geen adressen in die buurt. Maar als je een beetje handig bent is het zelf prima te doen.
Als je bereid bent om een kleinx stukje te rijden voor vakkundige inbouw, kun je Xtra40 een berichtje sturen.
Geen idee hoe druk hij tegenwoordig is. Maar vakkundig en tegen een nette prijs is praktisch zijn motto.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...