vengafan Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 en geen psychologische problemen er aan over gehouden? 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 Vorige week moest de Venga voor een grote beurt en op mijn verzoek werd er gekeken naar de achteruitrijcamera. (vocht achter de lens) Tijdens de beurt werd geconstateerd dat de camera lek was maar ook een achter schokbreker. Ik schrok even maar er werd ook meteen verteld "geen paniek" we hebben KMNL gebeld en het wordt onder garantie vervangen. Ook de camera waar eigenlijk maar twee of drie jaar garantie op zit. Dan is het toch wel weer lekker dat je een Kia rijdt met zeven jaar garantie. Dat ik de Venga voor de tweede keer kwam brengen had ik me geestelijk er al helemaal op voorbereid op de zwaar trappende Ten Boekel en Bakker leenfiets. Maar ik mocht een leenauto mee. Buiten zag ik een rijtje Kia's staan namelijk de Optima, Cee'd, Picanto en Sportage. Met de afstandbediening in de hand hoop je natuurlijk dat die van de Optima gaat knipperen. Maar helaas niet de Optima......... maar de witte Picanto. Dat ik er naar toe liep valt me wel op dat het de sportiefste is en de enige met een dubbele uitlaat, siteskirts, lederen bekleding en een mooie rode bies in de grill en dat geeft hoop. Nog nooit in een Picanto gezeten laat staan in gereden maar ik was aangenaam verrast. Ook de driecilinder doet zijn best en viel me echt niet tegen. Bij thuiskomst staan er wat buren buiten te praten en roepen meteen van een nieuwe. Wie me langer bij de Kiaclub kent weet al dat met de buren mee ga praten. (probeer een rookgordijntje op te trekken zullen we maar zeggen) Ook er allemaal in zitten en natuurlijk de grootste achterin. Hoor ik de stem van vrouwtje Tuut achter me. Wat een leukertje die Picanto en heb ik mazzel dat jij te werk moet. Kan ik um de gehele dag proberen. Heb haar ook nog nooit zo snel zien Google-en naar prijzen en opties. Had nu wel zoiets van als je geschoren wordt moet je stil zitten en nu vooral niet over inruilen beginnen. De Venga doet het nog heel goed, heeft nog maar 35000km gereden en heeft een zeer luide tuuter. Daar laat ik het maar ff bij. Maar als de Venga wordt ingeruild......... Je weet het niet. Ga toch maar stiekum eens de 1.2 proberen. Op een andere media had Xtra40 al een andere nickname voor me. ( johan picanto........ zo jammer weer) We gaan het zien, het was een bijzondere vrijdag. En blij met de geboden service door de dealer. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 en geen psychologische problemen er aan over gehouden? Ha,ha,ha. Ben wel een paar keer 's nachts wakker geweest maar dat heeft toch niet daar aan gelegen. Quote
Smart Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 Die Johan de Wit is toch maar weer een grillig persoon....gewoon witte boorden criminaliteit! Quote
Wimis on Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 Leuk verslag van een dagje Pica Toch denk ik dat je weer blij bent met je Venga............... Toch? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 Toch denk ik dat je weer blij bent met je Venga............... Toch? Zekers Quote
Smart Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 En zo kwam het na lange onzekerheid toch weer goed met de Warmentuuter.... Quote
arjan gt Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 Maar hoe zit het met mevrouw Warmentuuter, kan zij de Picanto wel uit haar hoofd zetten. Zoniet dan gaat meneer Warmentuuter het nog zwaar krijgen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 Maar hoe zit het met mevrouw Warmentuuter, kan zij de Picanto wel uit haar hoofd zetten. Zoniet dan gaat meneer Warmentuuter het nog zwaar krijgen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Ha,ha,ha,ha, tja dat wordt nog wat......... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.