mcl Geplaatst 8 September, 2015 Geplaatst 8 September, 2015 Hallo, Als ik mijn smartphone aanzet, dan heeft hij verbinding met wi-fi in de Picanto. Maar hoe krijg ik die muziek van mijn smartphone in mijn auto te horen? Groet, Martin Quote
Beus Geplaatst 8 September, 2015 Geplaatst 8 September, 2015 Volgens mij moet je je telefoon verbinden via Bluetooth met de radio, dan kies je voor Media op de radio en moet je je telefoon kunnen selecteren om daar de media vanaf te beluisteren. Quote
chloso Geplaatst 8 September, 2015 Geplaatst 8 September, 2015 Hey martin. Bedoel je niet verbinding met bluetooth in de picanto? In de ceed moet je op media drukken. Dan gaat hij naar cd/usb/bluetooth Druk op media tot je de gewenste bron hebt (bluetooth) en dan moet hij je smartphone perfect afspelen. Mvg Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
johij Geplaatst 9 September, 2015 Geplaatst 9 September, 2015 je telefoon moet a2dp kunnen ondersteunen anders werkt het niet https://nl.wikipedia.org/wiki/Advanced_Audio_Distribution_Profile Quote
John Kanon Geplaatst 15 September, 2015 Geplaatst 15 September, 2015 Heb het ook geprobeerd in mijn Picanto,maar volgens mij heeft de originele radio/cd geen bluetooth. Het werkt in ieder geval niet en als ik op media druk begint automatisch de cd speler en er valt niets te kiezen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 September, 2015 Geplaatst 15 September, 2015 Het hangt af van de uitvoering van jouw Picanto. De mijne heeft dit allemaal wel, "lagere" uitvoeringen niet. Jij zult bovenaan de A-stijl ook geen microfoon in het plafond hebben... Quote
John Kanon Geplaatst 16 September, 2015 Geplaatst 16 September, 2015 Het hangt af van de uitvoering van jouw Picanto. De mijne heeft dit allemaal wel, "lagere" uitvoeringen niet. Jij zult bovenaan de A-stijl ook geen microfoon in het plafond hebben... Ik heb het over de originele radio/cd speler. Dat microfoontje had ik wel,maar die hoorde bij de navigatie die er bij aankoop is ingezet. Deze is vorig jaar uitgebouwd i.v.m. 2 mislukte inbraken,dat microfoontje is nu dus ook weg. Die Pioneer navigatie heeft wel bluetooth,die zul jij er dan nog wel in hebben. Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 September, 2015 Geplaatst 16 September, 2015 Ik heb het OOK over de originele radio. Daarbij zit er een ronde "dop" IN het plafond... En als je goed kijkt zie je rechts onder de display een rij logo's; MP3, RDS, CompactDisc Digital Audio & Bluetooth. Wat ik dus bedoel te zeggen is dat er VERSCHILLENDE fabrieksradios zijn; de basic voor basis-uitvoeringen en die ik heb voor de meer aangeklede auto's. De mijne is een "Comfort-Style-Exterior", dat noemen ze nu volgens mij een Super Pack ofzo en daar hoort oa deze radio bij. Quote
John Kanon Geplaatst 17 September, 2015 Geplaatst 17 September, 2015 Ik heb een Comfort uit 2013. De radio die daar inzit is zonder Bluetooth,voor de rest is deze identiek aan jouw radio. Zover ik tenminste heb kunnen ontdekken op het web. Quote
mcl Geplaatst 27 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2015 Ja hoor, het is me gelukt. Er stond geen goede muziek op mijn smartphone. Nadat ik zelfwat muziek er op had gezet, kon ik het via Blue Tooth afspelen. Groet, Martin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.