bigwade Geplaatst 24 November, 2015 Geplaatst 24 November, 2015 Winterbanden. Fu**ing koud vandaag. Heb al m’n All Season bij de bandenboer een kwart slag laten draaien. Weer helemaal winterklaar. Blij mee Quote
Lique Geplaatst 24 November, 2015 Geplaatst 24 November, 2015 Jouw winterbanden waren al versleten toch? Quote
bigwade Geplaatst 24 November, 2015 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2015 Jouw winterbanden waren al versleten toch? Nee, nee zeker niet. Maar tot mijn vreugde zag ik hier al banden wissels rond 18 oktober. Die zijn nu inmiddels kaal denk ik dan, haha ! Voor wat ik rij zijn mijn AS bandjes prima en als het echt te gek is blijf ik gewoon thuis of pak een bus. Quote
Lique Geplaatst 24 November, 2015 Geplaatst 24 November, 2015 ))) dat is wel grappig ja Lekker milieuvriendelijk van die GLers De winterbanden van de Fiat alhier staan al 2 jaar werkloos in de schuur......iets met looks Bij sneeuw pakken we de Sorento wel. Die heeft momenteel wel een weigerachtige kachel...slechte timing. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 November, 2015 Geplaatst 25 November, 2015 Voor wat ik rij zijn mijn AS bandjes prima en als het echt te gek is blijf ik gewoon thuis of pak een bus. Hoop dat iedereen er zo over denkt, sta ik met slecht weer niet in de file. Quote
Lique Geplaatst 25 November, 2015 Geplaatst 25 November, 2015 Hoop dat iedereen er zo over denkt, sta ik met slecht weer niet in de file. Zo bespaar je 2x, geen banden, geen peut.....wel een deuk in je status Quote
xtra40 Geplaatst 25 November, 2015 Geplaatst 25 November, 2015 kwart slag draaien heeft geen zin BW je moet ze 3/4e slag draaien anders krijg je waggelbanden 1 Quote
bigwade Geplaatst 25 November, 2015 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2015 Ze hebben ze dan waarschijnlijk tegen de richting in gedraaid. Ben je er ook, dacht ik. Rijdt prima ! Quote
Nieles Geplaatst 25 November, 2015 Geplaatst 25 November, 2015 Lang leve winterbanden Hebben mij al paar keer gered! Quote
Vfrood Geplaatst 25 November, 2015 Geplaatst 25 November, 2015 Bij mij is een stukkie asfalt dat snel verijst. En daar maakt het geen donder uit of je al dan niet winterbanden hebt voor mijn gevoel. Met zomerbanden gleed ik daar door en met winterbanden ook. Wel veel profijt van winterbanden gehad!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.