Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

OPROEP AAN ALLE "WITTE" KIARIJDERS/EIGENAARS

Ga naar de oplossing Opgelost door Lique,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zeg dan ook al....in veel gevallen....dus niet in alle  :balloon:  Metallic white klinkt natuurlijk alweer heel anders dat ....wit.

Smoesjes,

"Klinkt" zegt niets over hoe het er uit ziet. What's in the name of white (dat is engels voor wit)???? Blijkbaar is non-metalic minder impressive voor de buitenwereld? Tja ik koop me auto niet voor de buren hoor.

Cassa wit klinkt als kassa wit (goedkoper dus en inderdaad). Lijkt echter net effe witter als 95% van de andere witte auto's. Knalt er naast een ander wit exemplaar best wel uit.

Ergo: in de "kleur" wit alleen is er al een enorme gradatie in tinten. Waarschijnlijk meer als in welke kleur dan ook.

In de fotografie wordt de term kleurbalans dan ook vaak verward met de term witbalans,  in werkelijkheid wordt hier geijkt met een grijs-tint. Ook hier zijn er meerdere van maar de bekendste is wel 50 tinten grijs (das Nederlands voor 50 shades of grey). HA weer een bewijs dat wit, een aftreksel van grijs, enorm sexy kan zijn.

Ik ga er van uit dat menig een weer in slaap is gevallen maar alles is gelukkig een kwestie van smaak.

Slaap lekker allemaal, and keep on dreaming of a white car (das engels voor een witte nachtmerrie???)

Zzzzz

Geplaatst

lees net een stukje op internet dat internetdiscriminatie steeds erger wordt

nu begint  het al dat witte kiarijders een eigen hoekje op de meeting krijgen en witte rijders worden weggezet als goedkope rijders

is de volgende stap dat idea rijders  rode groene of baluwe kia's of mensen met veel postingen afgezeken gaan worden

had van een forum als hier wel meer verwacht

• Like 1
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Ageren tegen witte auto's is een running gag van Bigwade. Hij steekt zijn hoofd daarmee boven het vaak best wat dorre maaiveld van dit forum uit. Is dat een reden om zijn kop dan maar rigoureus van zijn romp te scheiden? Ik dacht het niet. Doorgaan met jolijt maken dus!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wees blij dat er wat reuring op het forum is. :-)

Ander wordt het zo een dooie bedoening. 

Geplaatst

Beetje humor kan echt geen kwaad zeker geen witte humor.

Voor degene die heel misschien denken dat we serieus bezig zijn.
Nee nu dus even niet. Verder zijn we op het forum zeer volwassen en dragen elkaar en zeer warm hart toe.

Maar houden er zeker van om zo heel af en toe een beetje de draak met elkaar te steken.

Geplaatst

Moet dat nou, zo'n witte vlag :wink:

Wel errug goedkoop, haha !

Mag hier toch wat leute gemaakt worden zeker!!!

Als ik thuis kom van mijn werk en neem vlug een kijkje op de Kia club Nederland site,dan ben ik direct ontstresst,

Hier zijn veel mensen die van humor houden,en dat schept een goede en toffe vriendenband.

En of je nu een rode,of groene,of gele,of blauwe of witte(voorkeur,hahahah)Kia hebt,we zijn geen vijanden van mekaar,we plagen elkaar soms een beetje(gezond plagen,en je moet tegen een stootje kunnen :-)

En akkoord,het moet informatief blijven,en we moeten elkaar helpen,maar tussen al het technische mag er toch een vleugje humor...

En degenen die er niet tegen kunnen,het staat hun vrij om ons "kindergedoe" niet te lezen.

Mvg heer Skoebidoe :wink:

• Like 4
Geplaatst

lees net een stukje op internet dat internetdiscriminatie steeds erger wordt nu begint  het al dat witte kiarijders een eigen hoekje op de meeting krijgen en witte rijders worden weggezet als goedkope rijders is de volgende stap dat idea rijders  rode groene of baluwe kia's of mensen met veel postingen afgezeken gaan worden 

had van een forum als hier wel meer verwacht

Ik had ook hogere verwachtingen, lijkt hier wel een kinderclubje te worden

Echt, menen jullie dat serieus? Er worden fantastische bijdragen geleverd op dit forum en af en toe een lolletje is dan kinderachtig, echt?

Als je wat langer meedraait op dit forum, een paar keer per week inlogt, dan zien jullie dat de hier aanwezige forumleden anderen belangeloos helpen, advies geven en zelfs algemene problemen bespreken met KMNL. Het forum levendig houden is wat moeilijker, maar dan werkt zo'n grappig topic weer ledenbindend. En doe je enthousiast mee dan kun je zelfs in aanmerking komen voor deelname aan een testdrive, een ijsmuts (in de zomer) of een meet&greet met de pimpmasters.....you lucky members!

• Like 3
Geplaatst

Jij heb lef.... straks komt hij je ophalen op zijn bezem op naar barce te gaan

Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Ik neem aan dat hij dat witte wief bedoeld.....

Oh ik dacht dat hij jou bedoelde

Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...