Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nieuwe koplampen in de pica hebben nog wel dezelfde h7 lamp voor groot en dimlicht

Alleen is er houder gekomen waardoor de xenon lamp niet meer past.

Oplossing hiervoor De site devilpower. Kia k5 h7 xenon adapters.

Geplaatst

Nieuwe koplampen in de pica hebben nog wel dezelfde h7 lamp voor groot en dimlicht

Alleen is er houder gekomen waardoor de xenon lamp niet meer past.

Oplossing hiervoor De site devilpower. Kia k5 h7 xenon adapters.

heb je dubbele post even verwijderd

maar heb je der ook fotos van van hoe het er in de lamp uit ziet ??? en van de adapter

wel vreemd dat ze dit hebben verandert ??? 

Geplaatst

Op de site van pilot staan ze onder accessoires

Ik weet wel hoe ze er uit zien zijn de zelfde als voor de ceed maar er zijn er die dat niet weten en ook niet hoe het er achter in de koplamp nu opeens uitziet vandaar de vraag naar een foto 1foto zegt meer dan 1000 woorden

• Like 2
Geplaatst

vreemd , heb in een 1.2 uit 2016 xenon ingebouwd ( projectie koplamp) en alles past ,geen adapter nodig gehad ofzo.

Welke kitt heb jij daarvoor gebruikt, heb je een link naar dat artikel?

Ik lees ook veel dat de sluit doppen achter de lamp vaak niet goed meer passen, had jij daar ook last van met jou kitt?

Dat is het enige wat me weerhoud om Xenon te nemen, wil wel alles net dicht en gesloten hebben.

Geplaatst

alles dicht en gesloten ????? je bedoelt dus dat de ronde draaidop met xenon niet gemonteerd kan worden waardoor je een " open " koplamp krijgt.

als dit je weerhoud om xenon te nemen , dop een gat in boren met gatenboor en rubber monteren van xenon setje( zit om de kabels heen ) en dan gewoon monteren .

Mijn setje komt bij devilpower vandaan .

Geplaatst

Hij bedoelt dat er vocht in de koplampunit kan komen en corrosie veroorzaakt. Dat is een duur grapje natuurlijk, naast de overgangsseizoenen, waarbij er

vocht achter het glas gaat zitten met een slecht lichtbeeld als gevolg.

Daar kan alleen een rubbertje tegenop......zeker!

• Like 1
Geplaatst

alles dicht en gesloten ????? je bedoelt dus dat de ronde draaidop met xenon niet gemonteerd kan worden waardoor je een " open " koplamp krijgt.

als dit je weerhoud om xenon te nemen , dop een gat in boren met gatenboor en rubber monteren van xenon setje( zit om de kabels heen ) en dan gewoon monteren .

Mijn setje komt bij devilpower vandaan .

Okay thnx!

Geplaatst

Hij bedoelt dat er vocht in de koplampunit kan komen en corrosie veroorzaakt. Dat is een duur grapje natuurlijk, naast de overgangsseizoenen, waarbij er

vocht achter het glas gaat zitten met een slecht lichtbeeld als gevolg.

Daar kan alleen een rubbertje tegenop......zeker!

Juist! Daar heb ik klachten over gelezen, uiteraard is overal een oplossing voor ;)

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...