Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal.

Even een vraagje: wie weet wat voor soort stekker dit is?

post-16710-0-15291000-1456763027_thumb.jpg

ik heb namelijk de andere kant hier van nodig voor een ander project.

groetjes

Geplaatst

Mag ik vragen wat je van plan bent?

In mijn ervaring is het vaak handiger om zelf makkelijk verkrijgbare stekkers te gebruiken voor projecten, desnoods met een parallelle stekkerset, zodat de originele bruikbaar blijft.

Het is mij nog nooit gelukt om zomaar correcte stekkers te regelen voor een auto ofzo, tenzij het een oude was...

Geplaatst

Mag ik vragen wat je van plan bent?

In mijn ervaring is het vaak handiger om zelf makkelijk verkrijgbare stekkers te gebruiken voor projecten, desnoods met een parallelle stekkerset, zodat de originele bruikbaar blijft.

Het is mij nog nooit gelukt om zomaar correcte stekkers te regelen voor een auto ofzo, tenzij het een oude was...

Ik wil graag de originele microfoon van de Kia Rio monteren en heb mij laten vertellen dat er in veel gevallen geen kabelboom naar toe gaat. In sommige gevallen ligt er dus wel een kabel.

Ik wil graag een dergelijke stekker alvast in huis hebben mocht dit dus niet het geval zijn. Heb namelijk geen zin om 2 keer de boel open te moeten maken.

Geplaatst

Je kunt hiervoor gewoon van die dunne ronde stekkertjes gebruiken welke in de openingen passen. Zelf vertin ik vaak een stukje kabel zodat ik deze erin kan prikken. Alleen wel goed fixeren natuurlijk.

Geplaatst

Je wilt de originele microfoon plaatsen, maar sluit je die dan ook op een originele radio aan?

Ik heb sinds gisteren de cruise control ingebouwd en heb nog een originele radio met Bluetooth en die wil ik inderdaad aansluiten op die microfoon.

Geplaatst

En die originele radio heeft een stekker voor die microfoon?

Bij de Picanto zit de microfoon in de bekabeling van de grote stekkers, dus die heb je of heb je niet en niet met nog een los stekkertje.

Maar dat man bij de Rio natuurlijk heel anders zijn...

Geplaatst

Kijk en dat is dus het pr

En die originele radio heeft een stekker voor die microfoon?

Bij de Picanto zit de microfoon in de bekabeling van de grote stekkers, dus die heb je of heb je niet en niet met nog een los stekkertje.

Maar dat man bij de Rio natuurlijk heel anders zijn...

Dat is dus het probleem waar ik tegen aanloop. Ik heb in een ander topic begrepen dat het dus mogelijk is dat de kabel er niet ligt maar dat er in de stekkers die de radio in gaan dus degelijk wel een plek is voor een plus/min van een microfoon bevatten ongeacht wat voor model je heb in de Rio-reeks

Geplaatst

Zo is het bij de Picanto ook; de stekkers zijn hetzelfde, alleen zijn niet alle pennen aanwezig. Denk daarbij oa aan microfoon en stuurwielbediening.

Ik zou de microfoon kopen en bij de montage me pas bekommeren over de bedrading.

Geplaatst

Zo is het bij de Picanto ook; de stekkers zijn hetzelfde, alleen zijn niet alle pennen aanwezig. Denk daarbij oa aan microfoon en stuurwielbediening.

Ik zou de microfoon kopen en bij de montage me pas bekommeren over de bedrading.

De microfoon is al besteld en kabels om de microfoon door te lussen heb ik al maar zoals ik al aangaf heb ik liever alles al in huis zodat ik niet alles 2 keer hoef open te halen.

Maar om even terug te komen op de vraag die ik stelde.

Weet iemand met wat voor soort stekker ik hier te maken heb?

Geplaatst

Ik heb sinds gisteren de cruise control ingebouwd en heb nog een originele radio met Bluetooth en die wil ik inderdaad aansluiten op die microfoon.

Had je niet beter gewoon een super pack aan kunnen schaffen? Maar een fractie duurder maar dan heb je dit gepruts in ieder geval niet...

Geplaatst

Had je niet beter gewoon een super pack aan kunnen schaffen? Maar een fractie duurder maar dan heb je dit gepruts in ieder geval niet...

Had inderdaad gekund ware het niet dat we de auto tweedehands hebben gekocht en de dealer dit niet voor ons wilde doen omdat ze toen de kennis niet hadden. Als ik ditzelfde alsnog door een grarage wil laten doen had het me een bak geld gekost. Maar niemand die het weet? want dan kan wat mij betreft het topic op slot.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...