Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zet een bank achter mijn auto #simpeleoplossingen :)

Kom jij ook eens....!

Geplaatst

tegen die tijd is kijken of ik tijd heb maar probeer er dit jaar wel bij te zijn :clap:

Gast william88
Geplaatst

95 procent zeker dat ik ook weer van de partij ben!

Geplaatst

Kom jij ook eens....!

Nou durf ik niet meer  :?

Geplaatst

Nou durf ik niet meer :?

Tuurlijk wel....!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Lique je kan het.

Ik kom ook met de i10 :-)

Geplaatst

Lique je kan het.

Ik kom ook met de i10 :-)

Ja maar jij mag in de wijn&steengrillhoek staan  :roll:

• Like 1
Geplaatst

Ja maar jij mag in de wijn&steengrillhoek staan  :roll:

Dame, U mag overal staan !

Betere tip is om de FIAT op zaterdag in het Transferium te parkeren (bovenste dek vanwege geen andere auto's en DUS geen parkeerschade)

en dan een leuke avond in sfeervol Utrecht door te brengen incl. een fijne overnachting en dan de volgende dag eens brak aan te sluiten

in dat "De Meern" :-)

Geplaatst

Dame, U mag overal staan !

Betere tip is om de FIAT op zaterdag in het Transferium te parkeren (bovenste dek vanwege geen andere auto's en DUS geen parkeerschade)

en dan een leuke avond in sfeervol Utrecht door te brengen incl. een fijne overnachting en dan de volgende dag eens brak aan te sluiten

in dat "De Meern" :-)

U vergeet dat ik een paar blaffertjes heb die mij graag aan het eind van de dag weer binnen zien rollen :)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

U vergeet dat ik een paar blaffertjes heb die mij graag aan het eind van de dag weer binnen zien rollen :)

Neem mee naar de Meern :-)

Geplaatst

Toiletgebouwtje uit Dixieland is overigens besteld/gereserveerd....38d8d4cfd792abb11d44e13b17396bd4.jpg

Geplaatst

Toiletgebouwtje uit Dixieland is overigens besteld/gereserveerd....

Mooi. Hebben de gedoogdleden ook een hangplek

• Like 2
Geplaatst

Bij het gele plekje links onderin komt de blije bruine doos voor de gedoogden...

97fb24af4a406db475de483783a40a9b.jpg

Geplaatst

Bij het gele plekje links onderin komt de blije bruine doos voor de gedoogden...

Nee, geen denken aan.

Geplaatst

Ech wel....anders komt tie in de Fiat.... Idea?2cb8e489da9dc83b3ed8b41f2b9026bf.jpg

Geplaatst

Nog even onder voorbehoud door de agenda bezetting op dat moment maar anders komen wij ook met 2 Pico's     :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...