Ga naar inhoud

Glaasje van het knipperlicht in de spiegel kapot


Paul65

Aanbevolen Berichten

Zo te zien heeft iemand de linkerspiegel van onze Picanto geschampt. Het glaasje van het knipperlicht in de spiegel is kapot en ik hoop nu dat zo'n glaasje apart te vervangen is. Dus zonder de hele spiegel te vervangen. Ik heb even op Onderdelenlijn gekeken maar het lijkt daar dat spiegels met knipperlichten voor een Picanto van 2008 (facelift model) niet eens bestaan. Toch heeft onze Picanto die dingen. Vreemd! 

 

Heeft iemand een linkje of onderdeelnummer?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens de lijst van onderdelen zit er wel verschil in de eerste facelift picanto (2007 tm 2009) en de latere 2009 tm 2011) picanto. Dit onderdeelnummer zou passen op de latere picanto, ik kom uit op 8761307000, maar dat is ook opgezocht zonder chassisnummer.

Edit, ik had telang niet op vervesen gedrukt en was andere dingen gaan doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry, accu van de laptop leeg en dan mis je weer veel ontwikkelingen. Het lijkt in ieder geval niet zo'n duur onderdeel te zijn. Al een hele opluchting dat de hele spieger niet vervangen hoeft te worden. Het is een 2008 Pica maar ik zal even goed opletten dat ik de juiste te pakken krijg. Thnx! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...

Sorry, vreselijk laat antwoord. Het is inderdaad de laatste versie van het knipperlicht. Tot nu toe heeft het kapotte glaasje nog dienst gedaan en er is geen vocht ingekomen. Mijn vrouw geeft er echter helemaal niets om en, aangezien het haar auto is, blijft ie voorlopig zitten. Tot de APK in ieder geval. Ondertussen is ze ook al achterwaarts tegen een kistje gereden en zijn ze op haar werk niet voorzichtig met het opengooien van deuren dus de Picanto is al aardig gehavend. Haar een zorg. Verder krijgt het Picantootje er flink van langs, het gas gaat er op en warm rijden is er ook niet bij. Nu is zo'n automaat ook niet echt snel, maar toch. De Picanto geeft tot nu toe nog geen krimp alhoewel ze wel aangeeft dat ze, af en toe, olie lucht in de auto ruikt. Hmm! En dan wil ze mijn Cee'd nog lenen..... :no:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik geet het toe: het is hopeloos! Hooguit vervangen vanwege de APK maar dat zien we dan wel weer.' Als de Pica dan nog leeft  :-(

Ik ben zelf heel precies (=zeikerd) met mijn auto en dan moet ik toch wel even slikken. Tja, niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten. Ik ben al een paar maanden afhankelijk van mijn vrouw voor vervoer dus ik moet voorzichtig zijn met commentaar, Valt niet mee als ze weer eens met een koude motor vol op het gas gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...