Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Route uit Google maps in navigatie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Enige wat volgens mij kan is navigeren met MAPS via Android auto. Een route toevoegen vanuit google maps in het navigatiesysteem is volgens mij niet mogelijk.

Geplaatst

Iemand ervaring met toevoegen van route uit Google maps in het navigatiesysteem?

Waarom zou je een route uit Google Maps willen toevoegen in de Navi ?

Geplaatst

Thuis achter de compu op zaterdag avond leuk ritje zoeken via Gmaps en dat vervolgens de volgende dag op je dooie gemakje gaan rijden bijvoorbeeld.

Geplaatst

Thuis achter de compu op zaterdag avond leuk ritje zoeken via Gmaps en dat vervolgens de volgende dag op je dooie gemakje gaan rijden bijvoorbeeld.

Kun je toch de plaatsnamen noteren en als tussenstops in de navi programmeren.

Is misschien iets meer werk.

Geplaatst

Dat kan, maar met gmaps kun je heel makkelijk je route wijzigen door een balletje in de route te verslepen om het nog leuker te maken en het is natuurlijk ondoenbaar alle dorpen etc in je navi in te voeren.

De vraag van almkia is wat mij betreft dus erg relevant.

Geplaatst

Dat kan, maar met gmaps kun je heel makkelijk je route wijzigen door een balletje in de route te verslepen om het nog leuker te maken en het is natuurlijk ondoenbaar alle dorpen etc in je navi in te voeren.

De vraag van almkia is wat mij betreft dus erg relevant.

Ik vroeg alleen waarom hij dat zou willen doen.

Of de vraag relevant is of niet is geen issue.

Geplaatst

Zou t niet mogelijk zijn via een itnconverter? Voordeel is dat je op pc zelf kunt kiezen hoe route eruit moet gaan zien. Soms zit er maar een heel klein verschil in afstand of reistijd, maar is andere route veel leuker om te rijden.

• 4 weken later...
Geplaatst

Toen ik dit las, dacht ik ook aan Tyre. Heb zelf geen onboard nodig, omdat die je alleen van A naar B leiden zonder de binnenweggetjes te pakken. Ik weet niet, of je navigatiesysteem GPX bestanden pakt. Als hij dat doet, kun je heel leuke routes op je computer maken en narijden. (Ik heb zelf een Garmin Zumo 660, eigenlijk voor de motor, maar past prima in een auto)

• 3 maanden later...
Geplaatst

Heeft er nog iemand een oplossing gevonden voor de oorspronkelijke vraag (die heel goed toegelicht wordt door bigwade).

Ik gebruik zelf een iPhone, en CarPlay is er voorlopig nog niet. Het zou mooi zijn om op een eenvoudige manier routes en punten naar het navigatiesysteem van de Niro te sturen. De USB import voor POI's wordt duidelijk uitgelegd in de handleiding, maar ik mis informatie over het importeren van complete routes (en het formaat ervan). Ik zie trouwens POI's in het navigatiesysteem die al meer dan 2 jaar niet kloppen, dus ik zou graag een update willen doorvoeren. Ik heb een WiFi verbinding via Personal Hotspot, en mijn thuisnetwerk als ik op de oprit sta, maar krijg geen POI updates (wel verkeer/weer).  Weet iemand 'hoe' ?

Weet iemand of het mogelijk is om de kaarten bij te werken? Ik dacht dat dit automatisch via WiFi zou gaan, maar die updates werken zo te zien alleen vanaf SD kaart. Het gehannes met de SD kaart (geen idee hoe ik die eruit krijg, want ik durf het klepje niet eraf te 'breken') begrijp ik echter (nog) niet.

Het zou ook wel fijn zijn als ik naar een afspraak wil rijden die in mijn agenda staat met compleet adres, dat het adres dan zonder overtypen in het navigatiesysteem terecht komt...maar dat zal vast pas met CarPlay gaan lukken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...