Brakel Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 Hallo, Ik ben op zoek naar dakdragers voor een Kia cee'd sw (2013). Nu staan ze ook op de site van de Lidl maar passen die ook op mijn auto? Quote
xtra40 Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 Even voor je verplaatst naar de afdeling Ceed Mischien dat er Ceed eigenaren dit weten die lezen meer hier dan waar je het geplaatst had Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Specialmade Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 6 uur geleden zei Brakel: Hallo, Ik ben op zoek naar dakdragers voor een Kia cee'd sw (2013). Nu staan ze ook op de site van de Lidl maar passen die ook op mijn auto? Even de maat (breedte) van je dak(rails) meten en de totale lengte van de dragers. Meestal pas dit wel. Het kan zijn dat de einden van de dakdragers iets uitsteken. Of de dragers zijn niet breed genoeg. Meten is weten. Quote
Murcielaygo Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 Vaak staat op de verpakking van dergelijke dingen ook met welke auto's ze compatible zijn. Even in de LIDL op de doos kijken helpt je dan misschien ook al!? Quote
Recommended Posts