Evert Mulder Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Wie laad er wel eens bij de Lidl (is gratis) en ervaart problemen bij het laden (zie de voorbeelden in bijlage). Na vele pogingen om te laden lukt het soms wel. Ik heb nooit een probleem bij mijn thuislader of Fastned. Laden is gratis maar heb het ook geprobeerd met 2 laadkaarten zonder succes. Quote
Adrie Koorn Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 (edited) Al meerdere keren daar geladen ( Lelystad) geen probleem. Gebruik mijn Shell laadpas-tag, dat gaat prima. (om daar gratis te laden heb je altijd een pasje nodig om de actie te starten, maar er wordt niets in rekening gebracht.) Edited October 8, 2022 by Adrie Koorn Quote
Evert Mulder Posted October 8, 2022 Author Posted October 8, 2022 Ik heb het ook geprobeerd met mijn shell laadpas-tag zonder succes. Wat is overigens je volgorde: eerst de tag en dan de kabel of eerst de kabel en dan de tag Ik heb een Kia Niro EV 2021 Quote
Adrie Koorn Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Eerst de kabel er aan dan de tag er voor.Lamp is eerst groen, daarna naar blauw.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Evert Mulder Posted October 8, 2022 Author Posted October 8, 2022 Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je met lamp eerst groen dan blauw? Zijn dit de 3 lampjes op het dashboard tegen de voorruit? Quote
Adrie Koorn Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Op de laadpaal van de LidlVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Evert Mulder Posted October 8, 2022 Author Posted October 8, 2022 Bedankt. Ik laat weten of het heeft gewerkt. Dat wordt volgende week vrijdag Quote
Leon van Haren Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Geen probleem mee. Heb dan helemaal geen pas nodig. Inpluggen en op start drukken. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Peter-036 Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Alleen de Chademo en de CCS plug kunnen niet tegelijk in gebruik zijn, de type 2 plug kan wel met die twee samen. Quote
Evert Mulder Posted October 8, 2022 Author Posted October 8, 2022 Mijn auto lag alleen aan de laadpaal Quote
Adrie Koorn Posted October 11, 2022 Posted October 11, 2022 Lidl Lelystad( p.s. niet mijn auto wel een e-niro)Blauwe licht op de laadpaal geeft aan dat er geladen wordt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Evert Mulder Posted October 11, 2022 Author Posted October 11, 2022 Zal even kijken of dit ook zichtbaar is op de laadpaal Lidl in Dedemsvaart. Normaliter krijg je op het scherm van de laadpaal ook een mededeling dat de accu opgeladen wordt of zichtbaar op de 3 knipperende lichten bovenop het dashboard. Overigens is deze laadpaal anders dan die bij de Lidl in Dedemsvaart. Zal vrijdag even een foto maken Quote
Peter-036 Posted October 11, 2022 Posted October 11, 2022 De paal bij LIDL in Emmen geeft wel even de melding "charging is delayed.....", maar begint dan wel te laden. Althans, de laatste keer dat ik daar geladen heb, een maand of 2 geleden. Quote
Evert Mulder Posted October 11, 2022 Author Posted October 11, 2022 Bedankt voor je reactie. Moet vanmiddag naar Emmen en leg hem dan even aan de laadpaal om te kijken wat er gebeurt Quote
Leon van Haren Posted October 11, 2022 Posted October 11, 2022 Geen problemen hierVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Evert Mulder Posted October 11, 2022 Author Posted October 11, 2022 Vanmiddag in Emmen bij de Lidl ingeplugd en zonder problemen kunnen laden. Hierna verwijderd en opnieuw ingeplugd en ook nu geen probleem bij het laden. Heb Lidl inmiddels geinformeerd over het probleem bij de laadpaal in Dedemsvaart. Kom binnenkort in Ommen en zal het daar ook proberen. 1 Quote
Evert Mulder Posted October 27, 2022 Author Posted October 27, 2022 Update. Laadpaal Lidl Dedemsvaart werkt nu zoals het hoort. W.s. zat er ergens en fout. Kabel inpluggen, op start drukken en de auto wordt opgeladen (zonder pasje) 1 Quote
Recommended Posts