Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Onderhouds beurt

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net de kleine beurt (30.000 km.) bij Wensink in Almere laten uitvoeren, was zelfs goedkoper dan op de KIA website, 260 euro incl. remvloeistof en interieurfilter ook de updates o.a. navigatie zijn uitgevoerd.

• 2 jaar later...
Geplaatst
Op 19-1-2019 om 13:13, zei HenkM:

Sludge in een relatief jonge motor????? Lijkt me zaak voor nader onderzoek.

Sludge komt onder andere voor bij korte ritten waarbij water in de carterolie komt niet meer uit de olie verdwijnt. Dit gebeurt wel bij langere ritten en word afgevoerd door Carter ventilatie.

Geplaatst

@Moos, het lijkt me verstandig eerst eens te kijken naar de datum van het laatste bericht voor je in een topic reageert.
Je reageert namelijk erg vaak op topics van meer dan twee jaar oud en dan voegt het weinig meer toe.

• Like 1
  • 8 maanden later...
Geplaatst
Op 13-2-2022 om 13:15, zei Murcielaygo:

@Moos, het lijkt me verstandig eerst eens te kijken naar de datum van het laatste bericht voor je in een topic reageert.
Je reageert namelijk erg vaak op topics van meer dan twee jaar oud en dan voegt het weinig meer toe.

sorry zal er voortaan op letten

• Haha 1
  • 7 maanden later...
Geplaatst

30.000 km beurt gehad .€197,10, incl. Oliefilter, olie, enz. Extra €.28,51 interieurfilter, €.45,59 remvloeistof.

Alles excl. Btw 

Incl. Btw, €.328,15 totaal 

Geplaatst
8 minuten geleden, zei R.J.:

30.000 km beurt gehad .€197,10, incl. Oliefilter, olie, enz. Extra €.28,51 interieurfilter, €.45,59 remvloeistof.

Alles excl. Btw 

Incl. Btw, €.328,15 totaal 

Dan zijn die prijzen aardig stabiel..

Ik betaalde 26-08-2021 € 315,00

30000km.jpg

• 1 jaar later...
Geplaatst (aangepast)
9 minuten geleden, zei Erasmus:

Remvloeistof al bij 30.000 km?

Werd bij mij pas na 45.000 km gedaan.

Als je in MIJNKIA kijkt zie je dit: image.png.f3ad2f41898848403e174bd03ce7ce3e.png

aangepast door SatJunk
  • Like 1
Geplaatst

Voor remvloeistof maakt het aantal kilometers eigenlijk niet uit. Remvloeistof trekt ook als je niet rijdt vocht aan (uit de lucht) dat zich langzaam aan vermengd met de vloeistof wat problemen kan geven als de remvloeistof in de remmen heet wordt (koken van het water oftewel bellen in de remvloeistof). Nu zal dat bij de doorsnee (Kia) rijder niet zo snel voorkomen dat de remmen zo heet worden (tenzij Max Verstappen er in rijdt) maar toch is het veiliger om de remvloeistof regelmatig te vervangen.

• 3 weken later...
Geplaatst
On 9/20/2024 at 11:45 AM, SatJunk said:

Als je in MIJNKIA kijkt zie je dit: image.png.f3ad2f41898848403e174bd03ce7ce3e.png

Ik kan dus niet in mijn kia kijken.

Dat is nooit gelukt, zelfs IT afdeling van Kia Nederland lukt het niet.

Iets met een verkeerde connectie in het verleden bij vorige eigenaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...