Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zojuist, thewizardbc zei:

Ik bedoelde het verschil met MY19 en MY20 emoji39.png. De offerte ligt wel wat lager, maar Leaseplan kan nog niks berekenen omdat de WLTP regels nog niet verwerkt zijn in hun systeem.... emoji24.png

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

Wat een drama...... Ik hoop dat je snel een keuze kan maken!

Geplaatst
Zojuist, thewizardbc zei:

Dat hoop ik ook, anders ga ik een andere auto (merk) uitzoeken.

Toch geen Renault hoop ik :eek:

Geplaatst
9 minuten geleden, thewizardbc zei:

Die heb ik nu emoji38.png. Motorisch niks aan de hand, maar die elektronica....

Dus het klopt nog steeds.... Franse auto's en electronica, geen gelukkig huwelijk! Nu snel weer on-topic natuurlijk :lol:

• Like 1
Geplaatst

Ik heb dan uiteindelijk toch gebeld naar de garage om niets meer te weten te komen :D

Moet nog steeds afwachten.. Maar volgens hem zou het toch zeker deze maand moeten zijn want er waren praktisch geen vertragingen in de fabriek van Slowakije.. 
Nog een beetje geduld zeker?

Geplaatst
Op 6-5-2020 om 18:50, Patad zei:

Mijn nieuwe Kia Ceed Sw 1.0 dynamic plus line besteld op 27 februari, hij wordt verwacht eind mei begin juni bij de dealer.

Laatste update, dealer heeft gebeld, 18 juli kan ik hem ophalen.

• Like 1
Geplaatst
Zojuist ben ik gebeld door mijn werkgever met goed nieuws. Op 20juli kan in de auto eindelijk ophalen.:cool:
Gaaf! Veel sneller dan verwacht! Foto spam rond die tijd aub!

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Geplaatst
1 minuut geleden, marijn.hak zei:

Gaaf! Veel sneller dan verwacht! Foto spam rond die tijd aub!

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Gelukkig viel het allemaal wel mee. Zal dan wel even een nieuw topic aanmaken.

Geplaatst

Ik heb volgens mij ook nog de oude software (geen icoontjes radiozender), maar misschien dan wel routes importeren. Moet ik mij nog ff in verdiepen

Geplaatst
2 minuten geleden, marijn.hak zei:

Ik heb volgens mij ook nog de oude software (geen icoontjes radiozender), maar misschien dan wel routes importeren. Moet ik mij nog ff in verdiepen

Dan heb je idd nog de 'oude' versie zoals de meesten hier nog.

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 1-7-2020 om 08:59, TobiasZitz zei:

Onze Kia Ceed SW 1.6GDI PHEV Executive Line is vorige week besteld en de dealer gaf aan dat de levertijd 2-3 maanden zal zijn. 

Net de bevestiging gekregen dat de auto in week 39 afgeleverd zal worden. Dus 3 maanden wachten.

Van de week hebben wij met de dealer gebeld over een statusupdate van de levering. Week 39 (eind September) stond eerst in de planning maar nu is de leverdatum opgeschoven naar 28 Oktober... :no:

Volgens de dealer had dat ermee te maken dat er heel autos nog in de haven stonden. Maar zover ik weet word de Ceed in Slowakije gebouwd dus dat zal niet per boot onze kant opkomen. Maar omdat wij PHEV versie hebben waarvan de aandrijflijn met Hyundai word gedeeld, zal deze dan toch ook in Korea worden gemaakt? Wellicht dat iemand hier weet? 

Geplaatst

Hier in Denemarken Proceed gtline 1.4 in het zwart lever tijd 12-14 weken. Hopelijk iets eerder want mijn huidige lease loopt eind november af.

Ik heb niets over de phev gehoord maar die zal wel ietsje langer duren aangezien die erg populair is hier ( belasting voordeel etc). Is natuurlijk helemaal niet relevant voor Nederland maar ik denk ik meld het even :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
On 9/13/2020 at 9:39 AM, Luxata said:

Hier in Denemarken Proceed gtline 1.4 in het zwart lever tijd 12-14 weken. Hopelijk iets eerder want mijn huidige lease loopt eind november af.

Ik heb niets over de phev gehoord maar die zal wel ietsje langer duren aangezien die erg populair is hier ( belasting voordeel etc). Is natuurlijk helemaal niet relevant voor Nederland maar ik denk ik meld het even :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kleine update hier, ik heb maandag de dealer gebeld en die kon in het systeem wel de order bevestiging zien maar er is nog geen productie datum bekend. Dus hoeveel ik nog moet wachten is mij een raadsel. 

Geplaatst

Mijn proceed gt-line is besteld halfweg juni, begin september kreeg ik te horen van de dealer dat de productiedatum halfweg september is. Zonder vertraging zou de proceed eind september bij de garage geleverd worden.

12-14 weken kreeg ik ook te horen als ik de wagen kocht, klopt dus ook.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...