Ga naar inhoud

Levertijd Kia Ceed SW


Deklump
Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Op 29-10-2019 om 20:12, Hootch zei:

Vorige week SW 1.4 DCT7 via LM besteld, levering begin februari 2020. 14-16 weken dus....  wellicht dat men het bewust ruim heeft aangehouden. 

Geplande levering stond op eind januari. Te horen gekregen dat de auto in de haven blijft staan tot week 8. CO2 uitstoot blijkt zoals we allemaal al hebben vernomen niet te kloppen. Autos worden niet vrijgegeven. Dus waarschijnlijk pas vanaf eind februari.. blijven afwachten dus 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geplande levering stond op eind januari. Te horen gekregen dat de auto in de haven blijft staan tot week 8. CO2 uitstoot blijkt zoals we allemaal al hebben vernomen niet te kloppen. Autos worden niet vrijgegeven. Dus waarschijnlijk pas vanaf eind februari.. blijven afwachten dus 
Hopelijk geld dat alleen voor de benzine motoren?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Jeroen Vi zei:

Begin januari de Kia Ceed SW dynamic plus line besteld. Voorlopig geplande levering in week 13 helaas :-(

Moet je toch altijd rekenen (3 maand)? Zeker nu met het autosalon in België zal dit hoogstwaarschijnlijk ook effect hebben op de levertermijn in NL. 

Mijn Ceed SW GtLine in BE besteld op 13/12 en toen zeiden ze levertijd van 3 maand te hanteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


24 minuten geleden, Wutroe zei:

Inmiddels is in de configurator van te zien dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen de MY2020 en niet-MY2020 varianten, met ook een prijsverschil. Dat zal vast veroorzaakt zijn door hogere CO2.

https://www.kia-samenstellen.nl/02-uitvoering/58-ceed-sportswagon/

Alleen daarna zijn de plaatjes van het interieur nogsteeds gebaseerd op het oude model.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren vernomen dat mijn auto geen nieuwe motor nodig heeft maar een nieuwe “co2-uitstoot-meting”. Ook mijn auto staat vast in de haven. Pas als nieuwe meting is geweest wordt mijn auto naar de dealer gebracht. Kan morgen zijn maar ook over...........

aangepast door Denholt
Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minutes ago, Geer00 said:

Gave bak man!

Ik zag vandaag jouw review op AW.

Kun je iets zeggen over benzineverbruik?

Volgens de boordcomputer zit ik over 15.000 km op 1 op 13.6, volgens mijn tankpas is dit 1 op 12,7 gemeten aan de pomp. 
Ik rijdt redelijk vlot door, maar woon/werk verkeer is max 120km/h. Vindt het verbruik redelijk pittig!

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 hours ago, tijdjes123 said:

Hele mooie auto. Toevallig Amersfoort of omgeving. Daar rijdt er namelijk 1 precies hetzelfde rond.

Zuiden van Flevoland, Amsterdam ben ik veel. Zal iemand anders zijn. Kwam in de buurt van Harderwijk laatst z'n tweeling tegen, dus rijden er meer in de regio

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...