Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Om on topic te gaan: De levering van mijn Ceed wordt vermoedelijk uitgesteld :roll: de velgen waren niet binnen.... iets had me al een onderbuikgevoel gegeven omdat er blijkbaar meer mis gaat als je het zo leest hier.

Geplaatst

Ik heb zojuist een datum gekregen voor aflevering :-D 9 juli mag ik hem ophalen. Ze hebben er vandaag een hoop binnen gekregen en ze zitten de komende weken al bomvol met afleveringen. Ze stromen nu dus binnen de (Pro)Ceeds

Geplaatst
Om on topic te gaan: De levering van mijn Ceed wordt vermoedelijk uitgesteld :roll: de velgen waren niet binnen.... iets had me al een onderbuikgevoel gegeven omdat er blijkbaar meer mis gaat als je het zo leest hier.

Dit was bij mij helaas ook zo. Maar 5 juli is het eindelijk zover

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst
Ik heb zojuist een datum gekregen voor aflevering :-D 9 juli mag ik hem ophalen. Ze hebben er vandaag een hoop binnen gekregen en ze zitten de komende weken al bomvol met afleveringen. Ze stromen nu dus binnen de (Pro)Ceeds

Lekker hoor! Welke uitvoering en kleur?

Geplaatst
39 minutes ago, Vibravis said:

Lekker hoor! Welke uitvoering en kleur?

Proceed 1.4 G T-GDi GT-Plusline DCT in Deluxe White :-)

Geplaatst
Proceed 1.4 G T-GDi GT-Plusline DCT in Deluxe White :-)

Dan hebben we exact dezelfde smaak Mooie combi. Toevallig ook dealer in hoofddorp?

Geplaatst
Dealer is bij mij toch tot de conclusie gekomen dat het niet juli wordt maar toch september.

Heel erg jammer.

Hopelijk dan nog wel onder deze voorwaarde want anders heb je geen schuifdak zoals ik las.

Geplaatst (aangepast)
1 minuut geleden, Vibravis zei:

Hopelijk dan nog wel onder deze voorwaarde want anders heb je geen schuifdak zoals ik las.

Ik heb sowieso geen schuifdak. Ik heb de gewone hatchback ceed in dynamicplusline.

aangepast door tijdjes123
Geplaatst
Ik heb sowieso geen schuifdak. Ik heb de gewone hatchback ceed in dynamicplusline.

Sorry, mis gekeken. Dacht dat je een Proceed had besteld

Geplaatst
47 minutes ago, Vibravis said:

Dan hebben we exact dezelfde smaak emoji16.png Mooie combi. Toevallig ook dealer in hoofddorp? emoji23.png

Nee, Autohaag Zeeuw Rotterdam

Geplaatst
20 uur geleden, Vibravis zei:

Dit was bij mij helaas ook zo. Maar 5 juli is het eindelijk zover emoji847.png

Hoe lang moest jij uiteindelijk extra wachten op de velgen? Die van mij staan in backorder en tijdelijk op de standaard velgen mag niet, in verband met inkoopafspraak.

Geplaatst
Hoe lang moest jij uiteindelijk extra wachten op de velgen? Die van mij staan in backorder en tijdelijk op de standaard velgen mag niet, in verband met inkoopafspraak.

Ik weet het niet precies maar het was helemaal fout gegaan. Toen eenmaal hersteld zou het nog 8 weken ofzo duren. Ik heb de wielen afgeblazen. Ik ga wel op de 17 inch rijden. Scheelt ook nog eens bijtelling en lawaai

Geplaatst
Was voor mij ook het alternatief geweest.

Ik gok in de kleur wit, wit of wit?
Veel plezier in ieder geval! Wanneer verwacht je hem?
Hij is vandaag als het goed is besteld door de leasemij. Dus levertijd is nog niet bekend.
De kleur is inderdaad wit ;-)

Het is een Corolla station in de Executive uitvoering geworden. Redelijk vergelijkbaar met de DynamicPlusLine maar net iets luxer (full led koplampen, HUD, automatisch parkeren, dode hoek detectie en elektrische achterklep als extra zaken maar geen verwarmd stuur)
Geplaatst
2 uur geleden, meeder zei:

Hij is vandaag als het goed is besteld door de leasemij. Dus levertijd is nog niet bekend.
De kleur is inderdaad wit ;-)

Het is een Corolla station in de Executive uitvoering geworden. Redelijk vergelijkbaar met de DynamicPlusLine maar net iets luxer (full led koplampen, HUD, automatisch parkeren, dode hoek detectie en elektrische achterklep als extra zaken maar geen verwarmd stuur)

Prima wagen! Die stuurverwarming ga je heus niet missen :no:

Geplaatst

Top. Mooi ook in het rood, nog niet veel gezien.

Gefeliciteerd en veel en veilig rijplezier toegewenst!

Ik hoop de mijne binnen nu en paar weken ook te kunnen ophalen...

Geplaatst
Op 27-6-2019 om 16:34, Starry zei:

Klopt, maar aan de andere kant: wat is nu de meerwaarde van een rood randje om een verkeersbord (welke wel in kleur wordt weergegeven op het centrale navigatiescherm) of een kleurtje om aan te geven hoe dicht je een voorwerp bent genaderd bij het achteruit parkeren. (Camera werkt ook top).

Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten eigenlijk.

Ik kan inderdaad bevestigen dat het een monochroom scherm is. Het is wel jammer, maar functioneel stoort het totaal niet. Alles is goed afleesbaar.

Vrijdag heb ik de dynamicplusline met dct mogen ontvangen. Ben er meteen mee op vakantie en het bevalt zeer goed. Vooral het rijgedrag is super!

Geplaatst

Dat is wel jammer dat het monochroom is. Ik meen mij te herinneren dat de DynamicLine waar ik een proefrit in gemaakt heb een kleurenscherm had tussen de tellers.

Geplaatst

Zijn er meer mensen die met de 18" GT velgen rijden? welke bandenspanning wordt er bij jullie op het display weergegeven? De mijne geeft rondom 3.0 a 3.1 aan, dat lijkt me een beetje teveel van het goede... 

Geplaatst

Ik moet nog even gevuld hebben voor de mijne :D

2,7 of 2,8 zijn tegenwoordig redelijk normale waarden. 

Bekijk de waarde echter direct na het starten, die klimt al vrij snel, zeker met warm weer. Warme banden Kan al snel  2 of 3 tiende bar schelen op de weergave.

de correcte bandenspanning zou aangeheven moeten zijn op het plaatje in de opening bestuurdersportier.

mocht dat van de originele andere velgen / banden zijn, best even informeren bij de dealer of banden zaak wat aanbevolen spanning moet zijn

Geplaatst
8 minuten geleden, Proceed Frankie zei:

Ik moet nog even gevuld hebben voor de mijne :D

2,7 of 2,8 zijn tegenwoordig redelijk normale waarden. 

Bekijk de waarde echter direct na het starten, die klimt al vrij snel, zeker met warm weer. Warme banden Kan al snel  2 of 3 tiende bar schelen op de weergave.

de correcte bandenspanning zou aangeheven moeten zijn op het plaatje in de opening bestuurdersportier.

mocht dat van de originele andere velgen / banden zijn, best even informeren bij de dealer of banden zaak wat aanbevolen spanning moet zijn

Goeie! Zal daar straks eens naar kijken. De wagen staat toch droog en koel in de parkeergarage nu, dus zal eens kijken of de waarde rond de 2.7/2.8 zit

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...