Ga naar inhoud

Levertijd Kia Ceed SW


Deklump
Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

2 uur geleden, cgyj zei:

Grote verrassing;  2 oktober besteld via de leasemaatschappij en afgelopen vrijdag opgehaald (verwachting was eind januari 2020). T's een witte (deluxe white) ceed sw gt line 1.4 automaat met 18inch velgen. De eerste ervaringen zijn zeer positief.

 

Betreft het hier een voorraad auto en niet het 2020 model? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
On 12/18/2019 at 12:25 PM, Denholt said:

En weer levertijd opgeschoven..... levering heeft nog steeds niet plaats gevonden. Ik verwacht straks langer dan een half jaar te hebben gewacht op de Kia ceed SW....

Kan niet begrijpen dat Kia rijders hiervoor al lang rijden en de auto later besteld hebben. Vreemd...

Misschien is dat nog een verschil tussen diesel en benzine?

Van wat ik zie in diverse fora is het sowieso wel erg verschillend, maar de meesten zitten wel ergens tussen de 2 en 4 maanden. En in de meeste gevallen gaat het dan om een benzine uitvoering.

aangepast door Mibzz
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn Ceed SW diesel is vorig jaar november besteld, toen ergens in juni/juli bleek dat Kia hem had geannuleerd. Toen is hij waarschijnlijk door de lm In juli opnieuw besteld. Ik wacht nog steeds en wacht al meer dan 1 jaar met smart.

Ik weet nog steeds niet wanneer ik hem kan verwachten... Dus je bent niet de enige die lang wacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat annuleren heb ik ook gehad. Combinatie van de productiestop ivm de homologatie problemen en een verkoper die na een hoop leugens toegaf dat hij vergeten was de auto te bestellen...
Nu dus maar 4 jaar in een Toyota Corolla rijden.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Frans Bijma zei:

Mijn Ceed SW diesel is vorig jaar november besteld, toen ergens in juni/juli bleek dat Kia hem had geannuleerd. Toen is hij waarschijnlijk door de lm In juli opnieuw besteld. Ik wacht nog steeds en wacht al meer dan 1 jaar met smart.

Ik weet nog steeds niet wanneer ik hem kan verwachten... Dus je bent niet de enige die lang wacht.

Gelukkig, dan delen we onze pech..;-) geen reden voor de annulering vanuit Kia?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn Ceed SW diesel is vorig jaar november besteld, toen ergens in juni/juli bleek dat Kia hem had geannuleerd. Toen is hij waarschijnlijk door de lm In juli opnieuw besteld. Ik wacht nog steeds en wacht al meer dan 1 jaar met smart.
Ik weet nog steeds niet wanneer ik hem kan verwachten... Dus je bent niet de enige die lang wacht.
Dat je er nog op wacht. Ik had inmiddels al wel iets anders besteld.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Kleine update: Bij mijn bestelde Kia zou er iets met de co2 uitstoot aan de hand zijn volgens leverende dealer. Auto was in Nederland maar moet weer terug naar de fabriek. Begin met gemak te twijfelen aan deze verhalen. Voor kerst werd ik gebeld dat de levertijd rond half januari zou plaats moeten vinden. Net telefoon gehad van de dealer en wat denk je........ Kia geeft geen datum meer op dus januari wordt hem ook al niet meer....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Blijft een vreemd verhaal mbt de uitstoot.

Wat ik wel kan melden is dat mijn proceed sinds de laatste beurt een stuk minder fel is. Ook de automaat lijkt trager te reageren. Rotondes in de 4e versnelling ipv 3 of 2. Ook zie ik dat mijn verbruik is gedaald van 1:12,4 naar 1:13,2. Ik kan dit niet hard maken maar het is wel opvallend te noemen. Daarnaast heb ik 3 maanden geleden in duitsland met gemak 220 gereden en kom ik nu niet meer boven de 212 km/h.

Ik heb de dealer nog niet gesproken hierover maar ik heb er mijn bedenkingen over.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Denholt zei:

Kleine update: Bij mijn bestelde Kia zou er iets met de co2 uitstoot aan de hand zijn volgens leverende dealer. Auto was in Nederland maar moet weer terug naar de fabriek. Begin met gemak te twijfelen aan deze verhalen. Voor kerst werd ik gebeld dat de levertijd rond half januari zou plaats moeten vinden. Net telefoon gehad van de dealer en wat denk je........ Kia geeft geen datum meer op dus januari wordt hem ook al niet meer....

Betreft het hier een benzine of diesel motor?? Ik heb in ieder geval nog steeds niets gehoord over een lever moment. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn dealer zegt van niks te weten. Voorlopig al een week uitgesteld (week 4 ipv 3). Ik heb bij de LM aanhangig gemaakt dat wanneer ik een auto geleverd krijg met andere motorspecificaties dan die ik besteld heb, ik de mogelijkheid wil hebben om het leasecontract te ontbinden. 

Of ik dat ook daadwerkelijk ga doen is een tweede, maar ik heb er wel aantekening van laten maken. LM zegt op dit moment niets te weten van problemen (snap ik dat ze dat zeggen :)).

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 uur geleden, Renzo4000 zei:

2019 of 2020 model? 

2020

10 uur geleden, Mibzz zei:

En wanneer heb je hem besteld?

Kort voor de bouwvak heb ik mijn keuze doorgegeven aan de leasemaatschappij. Zal ergens in juli zijn geweest dat deze hem heeft besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...