Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 uur terug, Vibravis zei:

Ik heb gisteren bericht gehad dat ik mijn Proceed (1.4 dct gt-line) mag ophalen op 5 juli. Een dag later mag die meteen mee naar zuid italie emoji2970.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wanneer heb je deze besteld?

• Like 1
Geplaatst

Ik heb nog steeds geen eerlijk antwoord gekregen waarom mijn Ceed niet meer geleverd wordt. De dealer haalt alleen de schouders op (vreselijk bedrijf helaas) en Kia Nederland zegt ook niet te weten wat er nou precies is misgegaan.
Mijn idee is eigenlijk dat de dealer vergeten is de auto te bestellen bij de importeur en dat ze daar nu met smoesjes onderuit proberen te komen. Er ligt nu een officiële klacht bij Kia Nederland. De leasemij heeft ook een klacht ingediend bij Kia.
Bij de jaarlijkse evaluatie met de importeur gaat dit ook nog besproken worden.

Geplaatst

Wat ik niet snap is waarom de leasemaatschappij niet op zoek gaat naar een andere auto voor je. Staat er ook bij andere dealers niets?

Geplaatst

De leasemij heeft alles nagezocht en nagevraagd.
Het probleem zit hem gedeeltelijk in het feit dat het een diesel moet zijn. Diesel, automaat, c-segment station is erg moeilijk momenteel. Ik mag ook kiezen uit wit, wit, wit of wit als kleur.
Als ik nu volgens de huidige prijslijst dezelfde Ceed samenstel moet ik €80 per maand bijbetalen wat dus op bijna €4000 in 4 jaar komt. Als het een 'fout' van de dealer is ben ik daar behoorlijk pissig over.
Als ik nu moet wachten op de nieuwe prijslijst wordt de auto alleen nog maar duurder.

Geplaatst

Dat is idd wel een hele vervelende situatie. Het is ook gewoon een puinhoop bij Kia. Als je de afgelopen weken kijkt dan is er gemiddeld 2x een ceed of proceed op kenteken gekomen. Nu in een paar dagen al 20 stuks dus het lijkt al een stuk beter te gaan. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik juich ook pas als ik op 5 juli daadwerkelijk de sleutels in mijn handen heb gekregen. Al genoeg teleurstellingen gehad de afgelopen weken

Geplaatst
On 6/22/2019 at 9:58 AM, Vibravis said:

20 maart besteld.

Die van mijn een dag later. Ben benieuwd of die van mij dan dezelfde periode komt. Heb nog niets gehoord van de dealer afgelopen week

Geplaatst
10 hours ago, Vibravis said:

Heb je wel al een keer gebeld naar je dealer? Die kunnen namelijk behoorlijk ver vooruit kijken

Afgelopen dinsdag nog. Toen was het nog begin juli, maar ik wacht nog wel een weekje voordat ik weer ga bellen :-) Als hij iets zou weten zou hij mij bellen dus we zien het wel.

Geplaatst

Staat misschien gezellig achter of naast de mijne. Zou volgens laatste bericht van de dealer rond het weekend 6/7 juli bij de garage worden afgeleverd ;-)

hope so....

Geplaatst

Mijn Kia Ceed DynamicPlusLine 1.4 DCT (Flame blue) heb ik 19 maart besteld en wordt naar verwachting vrijdag gebracht bij het werk. Ik had hem 19 maart besteld en de verwachte leverdatum (1 juli) is dus mooi gehaald.

Ik houd er alleen alsnog een nare smaak aan over. Ik heb namelijk de xenon-set besteld als accessoire, en deze blijkt nu niet te passen. Erg vreemd verhaal. Hebben ze opeens andere lamp-units in mijn auto, of heeft de xenon-unit al nooit gepast? Kan me haast niet voorstellen dat er nog nooit iemand Xenon als accessoire heeft besteld.

Geplaatst
Op ‎15‎-‎6‎-‎2019 om 12:22, floyd zei:

Het gaat er op lijken dat ze nu toch wel langzamerhand geleverd gaan worden......Mijn Ceed SW is in februari besteld, en ga 'm zaterdag de 22e halen.....:smile:

Hij is inmiddels in m'n bezit. Erg fijne auto. Nu nog alles aan het ontdekken vwb de mogelijkheden...… Btw, ik ben uitermate tevreden met de kwaliteit van de audio. Erg tevreden met de JBL configuratie :dup:…. 

1249262096_CeedSW(1).thumb.gif.f8cf35ab6cdcbb074a3673d872693989.gif177015911_CeedSW(4).thumb.jpg.8dea70348469f06492c69eb8258d29cb.jpg327853280_CeedSW(2).thumb.jpg.1113816f30b766471201a43950498d76.jpg

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst

Mooi! :clap:   de JBL was voor mij ook een van de redenen om toch voor de Plusline te kiezen.

Hoe is je ervaring met de verlichting in het donker? Ik ben zelf halogeen / halogeen in lens gewend, dus dat zal ook wel een flinke verbetering gaan worden.

Geplaatst (aangepast)
42 minutes ago, floyd said:

Hij is inmiddels in m'n bezit. Erg fijne auto. Nu nog alles aan het ontdekken vwb de mogelijkheden...… Btw, ik ben uitermate tevreden met de kwaliteit van de audio. Erg tevreden met de JBL configuratie :dup:…. 

1249262096_CeedSW(1).thumb.gif.f8cf35ab6cdcbb074a3673d872693989.gif177015911_CeedSW(4).thumb.jpg.8dea70348469f06492c69eb8258d29cb.jpg327853280_CeedSW(2).thumb.jpg.1113816f30b766471201a43950498d76.jpg

On 6/15/2019 at 11:06 PM, WilcoE said:

Lunar Zilver? Ook een erg mooie kleur icm met de zwarte en chroom accenten. Ben nog aan het twijfelen over de kleur; deluxe White, blue Flame en nu dus ook lunar silver.

aangepast door Arie123
Geplaatst
3 minuten geleden, Arie123 zei:

Lunar Zilver? Ook een erg mooie kleur icm met de zwarte en chroom accenten. Ben nog aan het twijfelen over de kleur; deluxe White, blue Flame en nu dus ook lunar silver.

Bij mij was de twijfel tussen Blue Flame en de uiteindelijk keuze Infra Red.  Maar nu ik de Deluxe White voorbij heb zien komen is dat ook weer een erg mooie kleur :yes: 

Het staat allemaal goed dus uiteindelijk is het de persoonlijke smaak die de doorslag zal geven. (De Blue Flame heb ik helaas nog niet in het echt op de Proceed gezien, maar alleen op de normale Ceed)

Om het je nog makkelijker te maken zullen foto's van de Infra red a.s. zaterdag / zondag volgen :grin:

Geplaatst
3 minutes ago, LC88 said:

Bij mij was de twijfel tussen Blue Flame en de uiteindelijk keuze Infra Red.  Maar nu ik de Deluxe White voorbij heb zien komen is dat ook weer een erg mooie kleur :yes: 

Het staat allemaal goed dus uiteindelijk is het de persoonlijke smaak die de doorslag zal geven. (De Blue Flame heb ik helaas nog niet in het echt op de Proceed gezien, maar alleen op de normale Ceed)

Om het je nog makkelijker te maken zullen foto's van de Infra red a.s. zaterdag / zondag volgen :grin:

De infra red is bij deze ook nog een optie. Ik zie de foto's graag tegemoet :)

Geplaatst (aangepast)
4 minutes ago, Deklump said:

Cosmo Blue?

20190524_151816.jpg

Ook mooi! Ik twijfel of blue Flame niet te fel blauw is voor een Kia Ceed Executiveline. Wellicht is de Cosmo blue een goede compromis.

Overigens ziet in de zon elke kleur er goed uit. Dit maakt het nog extra lastig. Koos besluiteloos..

aangepast door Arie123
Geplaatst

Komt goed! De vorige keer dat ik bij de dealer was had hij zelf de Ceed in Blue Flame. Mocht hij er nog steeds staan dan zal ik kijken of ik foto's kan maken

4 minuten geleden, Arie123 zei:

De infra red is bij deze ook nog een optie. Ik zie de foto's graag tegemoet :)

Dit is Blue Flame (configuratie foto)

image.png.e900d10bace1dd402cfb5e0302d04e89.png

4 minuten geleden, Deklump zei:

Cosmo Blue?

20190524_151816.jpg

Geplaatst (aangepast)

Kleurkeuze is vrij lastig, volgende twijfels had ik:

Lunar silver: Ik vond deze in de avond 2 maand geleden te blauwig zilver. Mocht van mij wat dieper grijs. Wel komen de lijnen erg mooi uit en op de foto van @floyd ziet het er mooi uit
Deluxe white is erg mooi, maar wit = poetsen.
Blue flame vind ik persoonlijk te fel voor op een station wagon, past meer op een dikke GT hatch. 
Zwart: beetje anoniem
Dark Penta Metal: In het zonlicht mooi diepgrijze kleur, in wat minder licht snel donker en wat anoniemer
Cosmo blue: Oogt soms wat grijzig, opzich wel een prima kleur als je van blauw houdt en een ingetogen uiterlijk

Uiteindelijk de knoop maar door gehakt en voor een dark penta metal gegaan... :tt2:

aangepast door RickBBBB
Geplaatst (aangepast)
13 minutes ago, RickBBBB said:

Kleurkeuze is vrij lastig, volgende twijfels had ik:

Lunar silver: Ik vond deze in de avond 2 maand geleden te blauwig zilver. Mocht van mij wat dieper grijs. Wel komen de lijnen erg mooi uit en op de foto van @floyd ziet het er mooi uit
Deluxe white is erg mooi, maar wit = poetsen.
Blue flame vind ik persoonlijk te fel voor op een station wagon, past meer op een dikke GT hatch. 
Zwart: beetje anoniem
Dark Penta Metal: In het zonlicht mooi diepgrijze kleur, in wat minder licht snel donker en wat anoniemer
Cosmo blue: Oogt soms wat grijzig, opzich wel een prima kleur als je van blauw houdt en een ingetogen uiterlijk

Uiteindelijk de knoop maar door gehakt en voor een dark penta metal gegaan... :tt2:

Dit zijn exact mijn twijfels. Toch neig ik naar deluxe White. Dan maar meer poetsen (alhoewel dit op termijn waarschijnlijk minder en minder wordt naarmate je gewend bent aan de auto).

Heb jij ook infra red meegenomen in je afweging?

aangepast door Arie123
Geplaatst

Vandaag duidelijkheid gekregen van de leasemij dat het alternatief dat ik aangedragen heb goedgekeurd is.
Geen Kia dus maar een Toyota Corolla 1.8 hybride. Vooral omdat Kia totaal geen informatie geeft na uitdrukkelijke verzoeken om informatie heeft Kia nu geen kans meer.

Geplaatst
Vandaag duidelijkheid gekregen van de leasemij dat het alternatief dat ik aangedragen heb goedgekeurd is.
Geen Kia dus maar een Toyota Corolla 1.8 hybride. Vooral omdat Kia totaal geen informatie geeft na uitdrukkelijke verzoeken om informatie heeft Kia nu geen kans meer.

Dat is wel fijn die duidelijkheid. Ik ben blij voor je. Fijne stille auto zo’n Corolla. Mijn broertje heeft er eentje. Ik ben geen fan van die cvt bakken maar dat is misschien gewoon wennen. Veel plezier ermee! Welke kleur heb je besteld?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...