Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Gister een voorlopig verlossen antwoord gehad.
Volgens de planning wordt op 2 juli mijn proceed gt+ line diesel dct in deluxe white gelost bij de dealer.
Op 18 maart mijn bestelling doorgegeven. Nu duimen dat het klopt en dat ze binnen 1 week ook kunnen leveren. 8 juli begint mijn vakantie.

De mijne komt ook 2 juli binnen bij de dealer. Toevallig ook in omgeving Amsterdam?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Geplaatst
Als je doorgeeft dat je 8 juli op vakantie gaat, moet het voor de dealer toch wel mogelijk zijn om deze tussen 2 en 8 juli te leveren.

Ik heb dit aangegeven. Ik vertrek 7 juli. Als de auto echt op 2 juli binnen is dan zou ik op zijn vroegst 5 juli kunnen rijden. Ik heb daarvoor bedankt aangezien ik niet 2500km ga rijden met een auto waarin ik niet weet of die wel helemaal goed is. Dan rij ik liever eerst nog een paar 100km in nederland. Ik heb het verzoek gedaan om de auto te laten staan tot augustus.

Geplaatst
42 minuten geleden, Vibravis zei:

De mijne komt ook 2 juli binnen bij de dealer. Toevallig ook in omgeving Amsterdam? emoji6.png

Regio Hellevoetsluis

Wij hebben nog geen plannen om met de auto weg te gaan. Wonen vlakbij het strand, dus als we net zo zomer krijgen als vorig blijven we lekker thuis.

Wordt de zomer net als dit voorjaar, pakken we een last minute met de auto richting Frankrijk of Italië

Geplaatst
Ik heb net bericht gekregen van de dealer. De auto is woensdag gelost en wordt klaar gemaakt. Ik krijg binnen nu en twee weken bericht.

Mijn 1.4 sw dynamicplusline dct is 28 maart besteld.

Kogel is door de kerk, de auto wordt 26 juni voor mn deur afgeleverd. Toch iets eerder dan de week van 4 juli gelukkig.
Heb een ZJ kenteken.
  • Like 1
Geplaatst

Het gaat er op lijken dat ze nu toch wel langzamerhand geleverd gaan worden......Mijn Ceed SW is in februari besteld, en ga 'm zaterdag de 22e halen.....:smile:

Geplaatst

Fijn om te lezen dat er mensen blij gemaakt gaan worden de komende weken Ik ben benieuwd. Ga eerst lekker op vakantie en daarna zie ik het wel.

Geplaatst

Vandaag Kia ceed sw 1.4 dct executive line opgehaald. Helemaal geweldig, morgen direct ermee op vakantie :) foto’s komen na de vakantie

succes voor de mensen die nog even moeten wachten.

• Like 1
Geplaatst
11 hours ago, WilcoE said:

Vandaag Kia ceed sw 1.4 dct executive line opgehaald. Helemaal geweldig, morgen direct ermee op vakantie :) foto’s komen na de vakantie

succes voor de mensen die nog even moeten wachten.

Veel plezier! Welke kleur?

Geplaatst

Gisteren nog maar eens gebeld naar de dealer (Autohaag Zeeuw). Auto staat nu gepland begin juli om afgeleverd te worden. Hij zei dat het een beetje een puinhoop was bij KIA Nederland. Hij kreeg nu auto's binnen die eigenlijk voor augustus staan maar hij moest ook nog auto's binnen krijgen die eigenlijk begin juni geleverd zouden worden. Hij zei wel dat de datum ook zo weer naar achteren kan schuiven of naar voren. Afwachten maar...Levertijd valt uiteindelijk nog mee als je kijkt naar de VAG (Skoda Karoq had/heeft levertijd van 9+ maanden).

Over de productiestop zei hij dat het te maken heeft met de homologatie van de motoren voor WLTP. Ze gaan kijken of ze er iets aan kunnen veranderen, als dat niet lukt worden de auto's 1500 tot 2000 euro duurder. Over de andere updates was nog niets officieels te melden zei hij.

Geplaatst

@DeluxZ is jouw auto al in NL? Die van mij was begin vorige week in NL, alleen moet nog op transport naar de dealer. Als ie daar is nemen ze contact op. Tot op heden niets gehoord, hopelijk bellen ze deze week nog. In het meest gunstige geval volgende week ophalen, anders wordt het begin juli.

Geplaatst
14 minuten geleden, RickBBBB zei:

@DeluxZ is jouw auto al in NL? Die van mij was begin vorige week in NL, alleen moet nog op transport naar de dealer. Als ie daar is nemen ze contact op. Tot op heden niets gehoord, hopelijk bellen ze deze week nog. In het meest gunstige geval volgende week ophalen, anders wordt het begin juli.

Voor mij geldt hetzelfde.

Hij zou eigenlijk vorige week al bij de dealer aankomen, maar is nu uiteindelijk deze week geworden. (als het goed is). Vrijdag wordt de enkelband geïnstalleerd (arval huppelepup box) en dan hebben ze nog tot woensdag nodig om hem klaar te maken. Als alles loopt zoals gehoopt dan kan ik hem de 29e gaan ophalen

Geplaatst

Pompiedompiedom....

ik duim vrolijk verder. Toch tijd genoeg voor in de vakantie :lol:

hoop dat mijn auto, ondanks alle wirwar van berichten, toch volgens de voorlopige planning rond weekend 6/7 juli bij de dealer is. 

En ik een definitieve bevestiging voor de aflevering krijg voor ik weer naar huis vertrek :cowboy:

Geplaatst
3 hours ago, RickBBBB said:

Geen idee. Niet naar gevraagd.

Geplaatst

Kan mijn vorige bericht niet meer aanpassen, maar heb zojuist het kenteken doorgekregen. De aflevering kan dus niet lang meer duren :clap:

Geplaatst
16 hours ago, LC88 said:

Kan mijn vorige bericht niet meer aanpassen, maar heb zojuist het kenteken doorgekregen. De aflevering kan dus niet lang meer duren :clap:

En wat is je kenteken geworden?

Geplaatst
28 minuten geleden, DeluxZ zei:

En wat is je kenteken geworden?

Ik heb als kenteken ZL nul negen nul J, nu wachten tot hij zijn nul-beurt etc heeft gehad en dan kan hij opgehaald worden 

Geplaatst

Bij mijn afspraakbevestiging stond kenteken n.n.b., worden auto's bij de importeur bij binnenkomst op kenteken gezet? Of wordt er een voortijdig gereserveerd? Je ziet namelijk vaak dat een bepaald merk (en zelfs type) vaak met dezelfde lettercombinatie rijden. Daardoor heb ik zelf altijd het idee dat er een trein/boot met 300 auto's arriveert en deze allemaal tegelijkertijd op kenteken worden gezet.

Geplaatst
9 minuten geleden, RickBBBB zei:

Bij mijn afspraakbevestiging stond kenteken n.n.b., worden auto's bij de importeur bij binnenkomst op kenteken gezet? Of wordt er een voortijdig gereserveerd? Je ziet namelijk vaak dat een bepaald merk (en zelfs type) vaak met dezelfde lettercombinatie rijden. Daardoor heb ik zelf altijd het idee dat er een trein/boot met 300 auto's arriveert en deze allemaal tegelijkertijd op kenteken worden gezet.

Volgens mij worden ze door de importeur bij binnenkomst al op kenteken gezet. Is ook pas sinds gisteren een kenteken bekend bij mij en de afspraak voor levering (29 juni) is vorige week al gemaakt.

Ik vermoed dat Arval het kenteken ook nodig heeft om die 'Arval Active Link box' te programmeren/installeren, vandaar dat hij al zichtbaar is in mijn 'arval app'. 

Geplaatst

Ik heb gisteren bericht gehad dat ik mijn Proceed (1.4 dct gt-line) mag ophalen op 5 juli. Een dag later mag die meteen mee naar zuid italie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...