Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben mij aan het oriënteren..

Heeft de Kia Niro verlichting als je in het donker op de AB drukt?

En zo ook even als je de auto sluit?

Vindt dat best handig voor mijn vrouw.. klein stukje veiligheid... in het donker.

En heeft de Niro verlichting in de deurhendels buiten?

Vindt het jammer dat de Niro bij de facelift nu wel andere vorm koplampen gekregen heeft maar geen Led... verlichting voor.

Alvast thxx

Arnold.

Geplaatst
1 uur terug, arnold.klokman zei:

Ben mij aan het oriënteren..

Heeft de Kia Niro verlichting als je in het donker op de AB drukt?

En zo ook even als je de auto sluit?

Vindt dat best handig voor mijn vrouw.. klein stukje veiligheid... in het donker.

En heeft de Niro verlichting in de deurhendels buiten?

Vindt het jammer dat de Niro bij de facelift nu wel andere vorm koplampen gekregen heeft maar geen Led... verlichting voor.

Alvast thxx

Arnold.

Ja, ja, en nee. Geen idee of je licht in de handgrepen kunt laten inbouwen als retrofit. Wat betreft LED koplampen. Menig forumlid, zo ook ik, heeft LED koplampen. Kwestie van max 10 minuten werk (lamp vervangen). Bevalt prima. 

Geplaatst

Volgens mij ligt het aan de uitvoering of je deurhandels verlicht zijn, de executive uitvoering heeft het in ieder geval wel.

• Like 1
Geplaatst

Afsluiten 1x drukken op AB -> koplampen blijven nog een tijdje branden.

Afsluiten 2x drukken op AB -> koplampen gaan direct uit (die gebruiken wij altijd anders schijnen koplampen de woonkamer van overburen in)

Verlichting in deurhendels zie ik niet echt het nut van in. Rijd al 26 jaar auto, maar dat heb ik nu echt nog nooit gemist. Vroeger toen we nog met de sleutel moesten openen misschien, maar met AB ? Neuh.
Lijkt me meer een hebbedingetje, dat het wellicht sjiek staat oid. Maar dat vind ik ook bijvoorbeeld  van verlichting aan de onderzijde van de portieren, als je die opent...

Geplaatst
Volgens mij ligt het aan de uitvoering of je deurhandels verlicht zijn, de executive uitvoering heeft het in ieder geval wel.
Ook in de DynamicPlus line. Toegevoegde waarde? Heb ik nog niet ontdekt. Maar als je het leuk vindt, kijk dan eens naar de optie lijst op de kia-site. Staan nog meer van de achteraf in te bouwen hebbedingetjes uit de luxere versies op: https://webshop.kia.nl/niro/#filter=

Follow me home kun je overigens ook in het menu zelf aan- of uitzetten. Dus ga je 2e hands kijken, check dan even of de functie wel aan staat. Ik heb m zelf standaard uit staan.
Geplaatst (aangepast)
Op 18-7-2019 om 08:43, LC88 zei:

AB = afstandsbediening :dup:

Hahahahahah  soms is het zo voor de hand liggend  :dup: dit is omdat ik de AB NOOIT gebruik , neem de AB van mijn rekje en steek het in mijn 

broekzak , gebruik het voor niets ....

aangepast door bert111bel
  • Haha 1
  • 3 weken later...
Geplaatst
Op 19-7-2019 om 10:27, bert111bel zei:

Hahahahahah  soms is het zo voor de hand liggend  :dup: dit is omdat ik de AB NOOIT gebruik , neem de AB van mijn rekje en steek het in mijn 

broekzak , gebruik het voor niets ....

Hoe krijg je de deuren dan open, ben daar dan wel heel benieuwd naar.

Geplaatst
Hoe krijg je de deuren dan open, ben daar dan wel heel benieuwd naar.
Met de keyless entry hoef je je sleutel niet uit je tas/broekzak te halen om de deuren te openen en de auto te starten. Zit er standaard op vanaf de DynamicPlus line volgens mij.
Geplaatst

Zorgt hier nog regelmatig voor leuke situaties als ik mijn vrouw ergens af zet en de sleutel blijkt in haar tas te zitten... Dan begint de auto te piepen en kun je niets meer bedienen tot de sleutel zich weer binnen de auto bevindt.

• Like 1
  • 3 weken later...
Geplaatst
Op ‎17‎-‎7‎-‎2019 om 15:29, Selandus zei:

Follow me home kun je overigens ook in het menu zelf aan- of uitzetten. 

Kun je mij vertellen waar....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...