arnold.klokman Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 Ben mij aan het oriënteren.. Heeft de Kia Niro verlichting als je in het donker op de AB drukt? En zo ook even als je de auto sluit? Vindt dat best handig voor mijn vrouw.. klein stukje veiligheid... in het donker. En heeft de Niro verlichting in de deurhendels buiten? Vindt het jammer dat de Niro bij de facelift nu wel andere vorm koplampen gekregen heeft maar geen Led... verlichting voor. Alvast thxx Arnold. Quote
Johan64 Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 1 uur terug, arnold.klokman zei: Ben mij aan het oriënteren.. Heeft de Kia Niro verlichting als je in het donker op de AB drukt? En zo ook even als je de auto sluit? Vindt dat best handig voor mijn vrouw.. klein stukje veiligheid... in het donker. En heeft de Niro verlichting in de deurhendels buiten? Vindt het jammer dat de Niro bij de facelift nu wel andere vorm koplampen gekregen heeft maar geen Led... verlichting voor. Alvast thxx Arnold. Ja, ja, en nee. Geen idee of je licht in de handgrepen kunt laten inbouwen als retrofit. Wat betreft LED koplampen. Menig forumlid, zo ook ik, heeft LED koplampen. Kwestie van max 10 minuten werk (lamp vervangen). Bevalt prima. Quote
olympus Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 Volgens mij ligt het aan de uitvoering of je deurhandels verlicht zijn, de executive uitvoering heeft het in ieder geval wel. 1 Quote
dropje Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 Afsluiten 1x drukken op AB -> koplampen blijven nog een tijdje branden. Afsluiten 2x drukken op AB -> koplampen gaan direct uit (die gebruiken wij altijd anders schijnen koplampen de woonkamer van overburen in) Verlichting in deurhendels zie ik niet echt het nut van in. Rijd al 26 jaar auto, maar dat heb ik nu echt nog nooit gemist. Vroeger toen we nog met de sleutel moesten openen misschien, maar met AB ? Neuh. Lijkt me meer een hebbedingetje, dat het wellicht sjiek staat oid. Maar dat vind ik ook bijvoorbeeld van verlichting aan de onderzijde van de portieren, als je die opent... Quote
Selandus Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 Volgens mij ligt het aan de uitvoering of je deurhandels verlicht zijn, de executive uitvoering heeft het in ieder geval wel.Ook in de DynamicPlus line. Toegevoegde waarde? Heb ik nog niet ontdekt. Maar als je het leuk vindt, kijk dan eens naar de optie lijst op de kia-site. Staan nog meer van de achteraf in te bouwen hebbedingetjes uit de luxere versies op: https://webshop.kia.nl/niro/#filter=Follow me home kun je overigens ook in het menu zelf aan- of uitzetten. Dus ga je 2e hands kijken, check dan even of de functie wel aan staat. Ik heb m zelf standaard uit staan. Quote
bert111bel Geplaatst 18 Juli, 2019 Geplaatst 18 Juli, 2019 Wat is AB ? verlichte handgrepen zitten er bij mij wel op Quote
bert111bel Geplaatst 19 Juli, 2019 Geplaatst 19 Juli, 2019 (aangepast) Op 18-7-2019 om 08:43, LC88 zei: AB = afstandsbediening Hahahahahah soms is het zo voor de hand liggend dit is omdat ik de AB NOOIT gebruik , neem de AB van mijn rekje en steek het in mijn broekzak , gebruik het voor niets .... 19 Juli, 2019 aangepast door bert111bel 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 8 Augustus, 2019 Geplaatst 8 Augustus, 2019 Op 19-7-2019 om 10:27, bert111bel zei: Hahahahahah soms is het zo voor de hand liggend dit is omdat ik de AB NOOIT gebruik , neem de AB van mijn rekje en steek het in mijn broekzak , gebruik het voor niets .... Hoe krijg je de deuren dan open, ben daar dan wel heel benieuwd naar. Quote
Joey-Rio Geplaatst 8 Augustus, 2019 Geplaatst 8 Augustus, 2019 Mss net als bij mijn Qashqai, knopje op de klink of sensor in de deurklink dat ie zo open gaat. Quote
Selandus Geplaatst 8 Augustus, 2019 Geplaatst 8 Augustus, 2019 Hoe krijg je de deuren dan open, ben daar dan wel heel benieuwd naar.Met de keyless entry hoef je je sleutel niet uit je tas/broekzak te halen om de deuren te openen en de auto te starten. Zit er standaard op vanaf de DynamicPlus line volgens mij. Quote
Selandus Geplaatst 8 Augustus, 2019 Geplaatst 8 Augustus, 2019 Zorgt hier nog regelmatig voor leuke situaties als ik mijn vrouw ergens af zet en de sleutel blijkt in haar tas te zitten... Dan begint de auto te piepen en kun je niets meer bedienen tot de sleutel zich weer binnen de auto bevindt. 1 Quote
beatrix Geplaatst 28 Augustus, 2019 Geplaatst 28 Augustus, 2019 Op 17-7-2019 om 15:29, Selandus zei: Follow me home kun je overigens ook in het menu zelf aan- of uitzetten. Kun je mij vertellen waar.... Quote
beatrix Geplaatst 28 Augustus, 2019 Geplaatst 28 Augustus, 2019 6 uur geleden, beatrix zei: Kun je mij vertellen waar.... Gevonden en staat aan.... Quote
Selandus Geplaatst 28 Augustus, 2019 Geplaatst 28 Augustus, 2019 Gevonden en staat aan.... Zit ik net foto's te maken voor je 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.