Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
15 uur geleden, Huuv zei:

De donkere achterlichten staat erg mooi bij je auto kleur!

Ik vindt het wel strak eruit zien, maar nadeel is over het algemeen idd wel ten koste gaat van de opbrengst.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Bedankt huuv

Geplaatst
12 uur geleden, Robo2133 zei:

Vanavond de grill en sierlijsten bij de mistlampen zwart laten wrappen, erg blij met het resultaat! 

ik zou graag nog de letters zwart willen op de achterklep maar laten spuiten word mij zeer afgeraden en zelf klooien met plastidip is ook niet geweldig ( ervaring met vorige auto ) 

iemand die hier een oplossing voor heeft of een adres die zwarte kan regelen?

9F418199-2941-4F8A-A413-89905B5BD540.jpeg

C31CBF2F-2F16-4F33-AF1B-A1C10086F014.jpeg

Beste robo

ik heb alleen de voorzijde van de letters laten wrappen omdat ik er ook niet uit kwam wat nou het beste was vind persoonlijk dat het een mooi 3D effect geeft met de randen van de letter nog in het chroom

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 11-1-2021 om 08:58, ProCeedGT zei:

Beste proceed rijders,

ik heb sind gister weer een paar aanpassingen aan de proceed gt gedaan die ik graag met jullie zou willen delen

- gt logos op de vinnen

-gt logo derde remlicht

-gt logo grill in rood

-achterlichten middenstuk smoke

51CAAC97-511A-42CB-A83E-A620D391830A.jpeg

8F9F1C2E-A53D-4475-B5C3-E095285274E1.jpeg

CA5ECF4F-7E6F-4F71-8799-D3C2EAAAB516.jpeg

9F94AC4F-E3A8-4580-A019-FD5C07EF3D2C.jpeg

87792075-B85E-4790-AA10-AEAC3B6594F7.jpeg

75AEC9C9-E76B-4426-9B99-5B35AE96FA54.jpeg

6F0F56C2-5C09-4062-8D98-67D98BE390E9.jpeg

Die achterlichten kijken wel goed! Ik kan ze niet 1,2,3 vinden op het net. Waar heb je ze vandaan? De mijne is wit en deze passen daar ook wel bij denk ik.

Geplaatst

Komende week een afspraak om m'n grill te wrappen.

Ik zit in twijfel om de ovale Kia emblemen op de motorkap en achterklep ook te laten doen.

En dan helemaal zwart of als het kan heel donker doorschijnend, zodat je van dichtbij nog wel het logo kan zien.

Zoiets is ten eerste een persoonlijke keuze maar ben benieuwd wat jullie mening hierover is. 

Geplaatst
Die achterlichten kijken wel goed! Ik kan ze niet 1,2,3 vinden op het net. Waar heb je ze vandaan? De mijne is wit en deze passen daar ook wel bij denk ik.

Volgens mij is dat geen gekochte set, maar zijn de lampen deels voorzien van een wrap of spray...
Geplaatst
21 uur geleden, Murcielaygo zei:

Volgens mij is dat geen gekochte set, maar zijn de lampen deels voorzien van een wrap of spray...

Kan goed idd. Zou in ieder geval verklaren waarom ik er niks over kan vinden. Thanx.  

Geplaatst
Op 6-3-2021 om 22:24, Marco80 zei:

Sorry voor de wat late reactie maar het is wel degelijk een voor gesneden set tint ik heb ze uit duitsland bestelt bij koch racing zijn met een week binnen

• Like 1
Geplaatst
3 minuten geleden, tijdjes123 zei:

De lampen maar ik zie dat je net daarna een link deelde :D

Ik heb ze wel laten plakken door een wrapper die kon dat beter als mij en heb ze heel licht laten bij snijden voor perfect resultaat maar is in principe niet nodig kom omdat ik pietje precies ben

Geplaatst
13 minuten geleden, ProCeedGT zei:

Ik heb ze wel laten plakken door een wrapper die kon dat beter als mij en heb ze heel licht laten bij snijden voor perfect resultaat maar is in principe niet nodig kom omdat ik pietje precies ben

Heb je ook nog andere dingen laten wrappen? Zoals grill of iets?

Geplaatst
10 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Heb je ook nog andere dingen laten wrappen? Zoals grill of iets?

De grill is inderdaard ook zwart gewrapt maar dit was al gedaan toen ik hem kocht en het gt logo in de grill is ook een op maat gekochte sticker uit duitsland

4A963F0E-6F03-48B9-A365-817E2A5C4ED3.jpeg

B2B75EAC-D499-47C3-A1B6-57E9AC6C0BC8.jpeg

Geplaatst
Op 14-3-2021 om 16:42, ProCeedGT zei:

Sorry voor de wat late reactie maar het is wel degelijk een voor gesneden set tint ik heb ze uit duitsland bestelt bij koch racing zijn met een week binnen

Geen probleem, Thanx! Zo eens even shoppen :-)

• Like 1
Geplaatst

iemand nog tips om voor een normale prijs de grill, sideskirts, raamlijsten en uitlaten te laten wrappen?

Absolute motors en JDcustoms vragen er 1100 ex btw voor en bij JDCustoms moeten de uitlaten en grill zelfs gespoten worden...

• 8 maanden later...
Geplaatst

Goedemiddag,

Vanwege mrdische omstandigheden heb ik helaas mijn proceed gt moeten verkopen. Hierbij heb ik de velgen nog wel tot mijn beschikking. Misschien dat er onder ons nog gegadigden zijn

maten zijn 19 /225./40. Banden zijn zo goed als nieuw, 10000 mee gereden. Er zitten wel wat beschadigingen op de velg,  maar voor €500,- is het ook niet duur.

Mocht je geïnteresseerd zijn... hoor ik het graag.  

20210305_103450.jpg

20210305_102342.jpg

20210305_103605.jpg

IMG-20211118-WA0004.jpg

IMG-20211118-WA0002.jpg

IMG-20211118-WA0005.jpg

IMG-20211118-WA0003.jpg

Schengenverklaring.pdf

• 1 maand later...
Geplaatst

Goedeavond, 

Over een aantal weken komt mijn kia proceed uit 10/2019 binnen FL model. 

Nu vond ik de bass oké, maar de tweaters waren niet helder, weet iemand hoe ik alleen de tweaters kan upgrade? (zijn hier al dingen voor bedacht vanuit de fabriek of mensen hier?) 

Bij mijn audi a6 C7 had ik bose en heb daar ook alleen de tweaters vervangen voor de B&O tweaters, WERELD VAN VERSCHIL. 

Graag hoor ik of er mensen zijn die mij kunnen helpen. 

Gr jeffrey

Geplaatst
Op 12-1-2021 om 23:40, zei Robo2133:

ik zou graag nog de letters zwart willen op de achterklep maar laten spuiten word mij zeer afgeraden en zelf klooien met plastidip is ook niet geweldig ( ervaring met vorige auto ) 

iemand die hier een oplossing voor heeft of een adres die zwarte kan regelen?

Staat ook nog op mijn wish list.

Mijn idee is de letters bij Kia bestellen á 35,- en dan plastidippen spuiten of stappen.

Maar daar ben ik nog niet uit.

Hoop dat je wat hebt aan mijn idee

Geplaatst

Weet iemand of het nieuwe Kia logo al te bestellen is via Kia zelf?
Ik zou graag het originele nieuwe logo bestellen zodat deze zwart gespoten kan worden ivm het ontchromen van de nieuwe proceed als er is in april.

Betreft het logo aan de voorkant.

• 4 maanden later...
Geplaatst
On 5/4/2020 at 3:07 PM, Renzo4000 said:

Jazeker, ik heb een Rockford P300-12 actieve subwoofer laten installeren. Geen super high-end subwoofer maar gezien de price-range doet ie het erg goed (zie de vele reviews online). Een goede voelbare strakke bas zonder een enorme ratelende boombox van een auto te krijgen.  Daarnaast zit er een "quick-plug" aansluiting op waardoor je de subwoofer eenvoudig los kan koppelen als je de ruimte nodig hebt.

image.png.aa6254acfd0c366226d470651e8c0e0d.png

Ik weet wel dat het een redelijke klus was voor het installatiebedrijf aangezien ze nog niet eerder een Proceed hebben aangepakt.

Ze hebben via schutbord een extra gat gemaakt in een bestaande harde rubberplug waar ook andere bekabeling doorheen gaat, Hier is de plus draad vanaf de accu(afgezekerd) naar achteren gelegd. Hiervoor moet je sowieso de accu helemaal verwijderen en de computereenheid anders kan je er niet goed bij (het is redelijk dicht gebouwd allemaal).

Vervolgens hebben ze een vóór de jbl (harmon kardon) versterker onder de passagiersstoel een high/low filter geplaatst voor het audio signaal naar de subwoofer. Je wil namelijk niet dat je een gemanipuleerd signaal naar je sub stuurt. Eerlijk gezegd weet ik niet waar ze de min kabel hebben geplaatst maar dat moet op een goed stuk metaal van het chassis zijn. Uiteraard is de pluskabel en het audio signaal gescheiden van elkaar naar achteren gelegd (via linker en rechter dorpel) om eventuele storingen te voorkomen. Tot slot is er een remote geplaatst links onder bij het stuur zodat ik makkelijk de gain kan aanpassen naar wens.

Al met al ben ik hierover goed te spreken en is het geluid beter in balans. De lage tonen worden nu grotendeels door de actieve sub opgepakt (crossover op 90 hz) en kunnen de overige speakers nu vooral concentreren op het midden en hoog gebied. Misschien dat ik nog een stapje verder ga met het dempen van de deuren en het laten plaatsen van een betere composet. 

Hopelijk kan je wat met deze info.

Hoi Renzo,

Vraagje, bij welk bedrijf heb je dit laten doen en wat was je ongeveer kwijt?

Geplaatst
1 uur terug, zei tsukie:

Hoi Renzo,

Vraagje, bij welk bedrijf heb je dit laten doen en wat was je ongeveer kwijt?

Ik weet het niet precies hoeveel het was, dacht €500/€600 ongeveer (sub + filter + montage). Ik heb het bij https://www.car-products.nl/ laten doen.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...