Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gisteren bij een van de stortbuien stapvoets moeten rijden. De ruitenwissers konden het niet aan. Nu heb ik in de Kia Shop gekeken en die hebben wel ruitenwissers, maar daar staat geen merk bij. Die zullen er nu dus ook opzitten. Na enig speurwerk ben ik terecht gekomen bij Bosch AR653S ruitenwissers. Bosch is vwb ruitenwissers een goed merk.

Hebben jullie bij vervanging ook voor deze gekozen? En zijn jullie het met mij eens dat de Kia ruitenwissers idd niet van die kwaliteit zijn?

Geplaatst

Mischien niet het antwoord wat je zoekt, maar ik heb al jaren goede ervaring met de flexwipers van Action.
Idioot goedkoop, maar prima prestaties.

Die van Bosch had ik in een ver verleden op mijn DeLorean, maar die had een heel vlakke ruit, wat minder goed werkte. En in verhouding enorm duur.

Geplaatst

Helemaal mee eens de Kia ruitenwissers zijn waardeloos Bosch stukken beter.

• 1 maand later...
Geplaatst

Is er ook ervaring met een Bosch achterruitwisser of ander merk?

Ik ben op zoek hiernaar. Iemand nog een goed advies? 30 euro bij de Kia dealer vind ik best wel veel geld voor één wissertje.

Geplaatst (aangepast)

Dit is ook een leuke set..

Had ik op mijn vorige NIRO..

Zie net dat je om een achterruitenwisser vroeg...ff zoeken op Ebay

aangepast door SatJunk
Aanvulling
Geplaatst

De achterruitenwisser vind ik minder interessant voor wat betreft de zichtbaarheid en streperigheid. Gewoon de goedkoopste nemen.

Geplaatst
De achterruitenwisser vind ik minder interessant voor wat betreft de zichtbaarheid en streperigheid. Gewoon de goedkoopste nemen.

Bij Ali 5Euro betaald incl. Verzending, werkt prima.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...