Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Ik wil een nieuwe auto kopen maar ik ben aan het twijfelen tussen nieuwe Kia Xceed en de ceed 2019.

Ik heb de review van de kia Xceed 2019 op de https://denieuwsteautos.be en ik denk dat ik voor de Xceed ga.

Help mij kiezen en wat zijn de nadelen en de voordelen,

aangepast door sam ronaldd
Geplaatst

Naar de dealer, kijken, voelen, uitproberen...?

niemand zal beide hebben of kennen. Hoogstens even een kennis gemaakt hebben.

en dan nog hebben  mensen tig verschillende voorkeuren en wensen waar een auto voor hen aan moet voldoen en wat zij belangrijk vinden in en aan hun auto.

hoe moet iemand voor jou enig zinvol advies kunnen geven over wat  voor jou de beste keus is..?

Geplaatst

XCeed 30 kilo zwaarder, 31 liter grotere koffer, 8,5 cm langer, 2,5 cm breder, 5 cm hoger, topsnelheid 8 kilometer lager, verbruikt 0,8 liter meer op 100 kilometer, 0-100 duurt 0,3 seconde langer.

Deh, alle verschillen met de gewone Ceed. Rest is alles hetzelfde.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik dacht ook aan de Xceed..

Mijn wens is het panoramadak maar dan moet je het hele pakket incl dat felle geel in de auto vooral het dashboard... sorry.. dat vindt ik.. natuurlijk meningen zullen agwisselend zijn. Dat ik overweeg hem niet te nemen...  zijn er meer die dat geel lelijk vinden?

• 3 weken later...
Geplaatst
Op 1-11-2019 om 11:55, arnold.klokman zei:

Ik dacht ook aan de Xceed..

Mijn wens is het panoramadak maar dan moet je het hele pakket incl dat felle geel in de auto vooral het dashboard... sorry.. dat vindt ik.. natuurlijk meningen zullen agwisselend zijn. Dat ik overweeg hem niet te nemen...  zijn er meer die dat geel lelijk vinden?

Dit begrijp ik niet, als je dat geel niet graag ziet pak je toch een andere kleur.

Het geel binnen de auto is toch een optie ,als je die niet neemt is het gewoon zilver.

Geplaatst (aangepast)
13 minuten geleden, Toby zei:

Dit begrijp ik niet, als je dat geel niet graag ziet pak je toch een andere kleur.

Het geel binnen de auto is toch een optie ,als je die niet neemt is het gewoon zilver.

Het Panoramadak zit in een optie pakket. In dit pakket zit ook het geel in dashboard, deuren en bekleding. In het pakket kun je geen kleurkeuze doen. 

Enige manier om een panoramadak te kiezen is het optie pakket te nemen.

Jammer dat het pakket niet uit verschillende kleuren genomen kan worden. In alle auto kleuren is het optie pakket geel...  

Alleen in de duurste uitvoering zit het panoramadak standaard,  dan is er geen geel dacht ik.

Maar niet iedereen kan deze natuurlijk betalen zul je begrijpen gaat gelijk naar 35.000 euro

aangepast door arnold.klokman

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...