Fredschhh Geplaatst 15 September, 2022 Geplaatst 15 September, 2022 4 minuten geleden, zei MoProceed: Over welk filmpje gaat dit? Google maar eens, goederentrein in brand Etten-Leur, gister. 1 Quote
Dimmu Borgir Geplaatst 15 September, 2022 Geplaatst 15 September, 2022 Volgens verschillende artikelen waren allemaal Fords, afkomstig uit Duitsland op weg naar de haven in Vlissingen Dus geen KIA/Hyundai (deze komen niet per trein aan in Nederland maar via de haven in Rotterdam en gaan denk ik per vrachtauto naar de dealers) 1 1 Quote
Arie69 Geplaatst 17 September, 2022 Geplaatst 17 September, 2022 Hallo allemaal, Ik volg dit topic nu al een tijdje en ook ik heb lang moeten wachten op bevrijdend nieuws vanuit de leasemaatschappij. (Auto besteld in december 2021) Gisteren eindelijk de afspraak kunnen maken om de auto op te halen. Dus het lijkt alsof er licht aan het eind van de tunnel komt. Hoop dat de rest ook snel goed nieuws mag verwachten. 3 1 Quote
Fredschhh Geplaatst 21 September, 2022 Geplaatst 21 September, 2022 Op 17-9-2022 om 08:44, zei Arie69: Hallo allemaal, Ik volg dit topic nu al een tijdje en ook ik heb lang moeten wachten op bevrijdend nieuws vanuit de leasemaatschappij. (Auto besteld in december 2021) Gisteren eindelijk de afspraak kunnen maken om de auto op te halen. Dus het lijkt alsof er licht aan het eind van de tunnel komt. Hoop dat de rest ook snel goed nieuws mag verwachten. Hier ook eindelijk! Afgelopen maandag belde de dealer. Ben alleen met vakantie dus ga hem 30-9 om 11 op halen. kom 29-9 terug haha Eindelijk!! 3 1 Quote
Switch Geplaatst 22 September, 2022 Geplaatst 22 September, 2022 Net gebeld door de dealer, goed nieuws. Auto is in productie en wordt al medio oktober verwacht. Eind oktober waarschijnlijk ophalen. Dat zou 4 weken eerder zijn dan Kia aangaf. 3 Quote
DizzyB Geplaatst 22 September, 2022 Geplaatst 22 September, 2022 Mooie berichten jongens! Veel plezier alvast. Quote
MoProceed Geplaatst 22 September, 2022 Geplaatst 22 September, 2022 1 uur terug, zei Switch: Net gebeld door de dealer, goed nieuws. Auto is in productie en wordt al medio oktober verwacht. Eind oktober waarschijnlijk ophalen. Dat zou 4 weken eerder zijn dan Kia aangaf. Hi Switch, wanneer had jij de bestelling geplaatst? Quote
Switch Geplaatst 22 September, 2022 Geplaatst 22 September, 2022 52 minutes ago, MoProceed said: Hi Switch, wanneer had jij de bestelling geplaatst? Week 4 dit jaar op naam gezet. De auto stond echter al in bestelling bij de dealer sinds oktober vorig jaar. Ik heb wel een Ceed SW GT en geen proceed. Quote
Fredschhh Geplaatst 23 September, 2022 Geplaatst 23 September, 2022 Goede berichten allemaal, ziet er echt naar uit dat er vaart in komt en iedereen z’n auto krijgt Quote
MoProceed Geplaatst 23 September, 2022 Geplaatst 23 September, 2022 5 uur geleden, zei Fredschhh: Goede berichten allemaal, ziet er echt naar uit dat er vaart in komt en iedereen z’n auto krijgt Hier nog steeds in afwachting helaas 1 Quote
michelklok Geplaatst 23 September, 2022 Geplaatst 23 September, 2022 (aangepast) 6 uur geleden, zei Fredschhh: Goede berichten allemaal, ziet er echt naar uit dat er vaart in komt en iedereen z’n auto krijgt Hier ook nog steeds eind november, een wachttijd van +/- 1 jaar. Vandaag heb ik wel aan de leverende dealer gevraagd of hij verwacht of de auto dit jaar nog door de leasemaatschappij zal worden uitgegeven. De verwachting is dat ik de auto dit jaar nog in ontvangst zal kunnen nemen. Er zit alweer een onderhoudsbeurt aan te komen voor mijn huidige Octavia, dus die heb ik netjes ingepland. Maar ik ga niet meer de bandenwissel doen als ik deze auto nog maar een paar weken rijd. Gelukkig ben ik daar bij de Proceed vanaf, want beleid vanuit mijn werkgever is nu dat de leaseauto's met vierseizoenenbanden worden geleverd. 23 September, 2022 aangepast door michelklok Quote
Fredschhh Geplaatst 23 September, 2022 Geplaatst 23 September, 2022 3 uur geleden, zei michelklok: Hier ook nog steeds eind november, een wachttijd van +/- 1 jaar. Vandaag heb ik wel aan de leverende dealer gevraagd of hij verwacht of de auto dit jaar nog door de leasemaatschappij zal worden uitgegeven. De verwachting is dat ik de auto dit jaar nog in ontvangst zal kunnen nemen. Er zit alweer een onderhoudsbeurt aan te komen voor mijn huidige Octavia, dus die heb ik netjes ingepland. Maar ik ga niet meer de bandenwissel doen als ik deze auto nog maar een paar weken rijd. Gelukkig ben ik daar bij de Proceed vanaf, want beleid vanuit mijn werkgever is nu dat de leaseauto's met vierseizoenenbanden worden geleverd. Laten we hopen dat het klopt. Blijf het gek vinden als je in 2021 besteld hebt hem later krijgt dan ik. Hier 3-2-22 besteld. Wel met winterbanden haha Fingerscrossed. Hopelijk geeft het wat positieve energie dat er toch mondjes maat wat deze kant op komt. Dan moet de rest snel volgen zou je zeggen Quote
5T-3F-4N Geplaatst 23 September, 2022 Geplaatst 23 September, 2022 Had bericht van onze tussenpersoon, die de lease zaken doet, dat de mijne toch waarschijnlijk in oktober geleverd gaat worden (in plaats van week 49). Daar had ik niet op gerekend. Begin oktober wordt er onder garantie nog een reparatie aan de huidige Ceed uitgevoerd, precies op tijd dus. 1 Quote
michelklok Geplaatst 24 September, 2022 Geplaatst 24 September, 2022 19 uur geleden, zei Fredschhh: Laten we hopen dat het klopt. Blijf het gek vinden als je in 2021 besteld hebt hem later krijgt dan ik. Hier 3-2-22 besteld. Wel met winterbanden haha Fingerscrossed. Hopelijk geeft het wat positieve energie dat er toch mondjes maat wat deze kant op komt. Dan moet de rest snel volgen zou je zeggen Dat blijf ik ook raar vinden. De dealer is ook niet heel scheutig met informatie. Het zou me niets verbazen dat hij al is geproduceerd en alsnog in een batch van oktober in Nederland aankomt. Een voordeel: de langste wachttijd heb ik nu wel gehad. Hoogstens moet ik nog iets meer dan twee maanden wachten. Of de leasemaatschappij wil hem eind november niet meer leveren, dan wordt het alsnog 2023. Quote
Fredschhh Geplaatst 25 September, 2022 Geplaatst 25 September, 2022 Op 24-9-2022 om 12:57, zei michelklok: Dat blijf ik ook raar vinden. De dealer is ook niet heel scheutig met informatie. Het zou me niets verbazen dat hij al is geproduceerd en alsnog in een batch van oktober in Nederland aankomt. Een voordeel: de langste wachttijd heb ik nu wel gehad. Hoogstens moet ik nog iets meer dan twee maanden wachten. Of de leasemaatschappij wil hem eind november niet meer leveren, dan wordt het alsnog 2023. True! Maar de laatste loodjes zijn het zwaarst! wbt levering had ik ookal over na gedacht, maar ik vindt persoonlijk dat ze dat niet kunnen maken als klanten al bijna een jaar wachten. Dan moeten ze gewoon uitleveren en dat verlies nemen. Quote
Fredschhh Geplaatst 26 September, 2022 Geplaatst 26 September, 2022 Nu officieel de bevestiging 1 Quote
Dimmu Borgir Geplaatst 26 September, 2022 Geplaatst 26 September, 2022 6 uur geleden, zei Fredschhh: Nu officieel de bevestiging Fijn om te zien Fredschhh Mijn 1e losdatum was 19/9 en was verplaatst naar 23/9, maar nog steeds niks gehoord, dealer zou bellen als de auto bij hub staat. De auto is wel in NL, ik weet alleen niet waar. Als ik dinsdag niks hoor ga ik weer bellen, 30/9 moet ik mijn huidige private lease auto inleveren, had gehoopt dat ik dan meteen mijn proceed kon ophalen 1 Quote
its GriffX Geplaatst 27 September, 2022 Geplaatst 27 September, 2022 5 oktober staat de huidige leverdatum gepland. 2 weken geleden had de dealer nog geen informatie, helaas tot op heden nog niets gehoord. Ik ga er vanuit dat er een 5de keer uitstel gaat komen qua levering. Betreft een BlueFlame 1.5tgdi met automaat en panorama dak. Quote
Fredschhh Geplaatst 27 September, 2022 Geplaatst 27 September, 2022 16 uur geleden, zei Dimmu Borgir: Fijn om te zien Fredschhh Mijn 1e losdatum was 19/9 en was verplaatst naar 23/9, maar nog steeds niks gehoord, dealer zou bellen als de auto bij hub staat. De auto is wel in NL, ik weet alleen niet waar. Als ik dinsdag niks hoor ga ik weer bellen, 30/9 moet ik mijn huidige private lease auto inleveren, had gehoopt dat ik dan meteen mijn proceed kon ophalen Denk je dat het nog lukt deze week? Of nog niks gehoord vanuit de dealer? Quote
Fredschhh Geplaatst 27 September, 2022 Geplaatst 27 September, 2022 2 uur geleden, zei its GriffX: 5 oktober staat de huidige leverdatum gepland. 2 weken geleden had de dealer nog geen informatie, helaas tot op heden nog niets gehoord. Ik ga er vanuit dat er een 5de keer uitstel gaat komen qua levering. Betreft een BlueFlame 1.5tgdi met automaat en panorama dak. Hier ook zwarte proceed plusline 1.5 automaat 3 feb dit jaar besteld Quote
its GriffX Geplaatst 27 September, 2022 Geplaatst 27 September, 2022 19 minuten geleden, zei Fredschhh: Hier ook zwarte proceed plusline 1.5 automaat 3 feb dit jaar besteld De mijne staat sinds begin december in bestelling, hopelijk zit hij bij de komende ronde. Ben wel klaar met de huidige leenauto. Quote
Dimmu Borgir Geplaatst 27 September, 2022 Geplaatst 27 September, 2022 Vandaag goed nieuws gekregen van mijn dealer. De auto is binnen en wordt 6 oktober geleverd. Echter leaseplan is iets te voorbarig, heb de dealer gevraagd om de status auto geleverd aan te passen naar leverdatum 6 oktober, kon op de 1 of andere manier leaseplan niet mailen. Infra red Proceed GT-line, 1.5 automaat 17/2 besteld Heb ook aan hun gervraagd of ik het nieuwe witte kia logo heb, vind ik persoonlijk erg mooi. Quote
Fredschhh Geplaatst 27 September, 2022 Geplaatst 27 September, 2022 16 minuten geleden, zei Dimmu Borgir: Vandaag goed nieuws gekregen van mijn dealer. De auto is binnen en wordt 6 oktober geleverd. Echter leaseplan is iets te voorbarig, heb de dealer gevraagd om de status auto geleverd aan te passen naar leverdatum 6 oktober, kon op de 1 of andere manier leaseplan niet mailen. Infra red Proceed GT-line, 1.5 automaat 17/2 besteld Heb ook aan hun gervraagd of ik het nieuwe witte kia logo heb, vind ik persoonlijk erg mooi. Nice! welk wit Kia logo bedoel je? Quote
Fredschhh Geplaatst 27 September, 2022 Geplaatst 27 September, 2022 8 uur geleden, zei its GriffX: De mijne staat sinds begin december in bestelling, hopelijk zit hij bij de komende ronde. Ben wel klaar met de huidige leenauto. Begrijpelijk! Hopelijk snel goed nieuws Quote
Dimmu Borgir Geplaatst 27 September, 2022 Geplaatst 27 September, 2022 Het logo dat op de motorkap staat, zie plaatje bij mijn post Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.