Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik krijg idd het nieuwe logo, bevestigd door de dealer, de reden dat ik dit vroeg was omdat een nieuwe Kia proceed zag met oude logo en nieuw kenteken.

kan niet wachten tot 6 oktober, morgen eerst mijn oude auto inleveren.

Ik heb zelf geen ervaring met leaseplan, en heb decanting via anwb/leaseplan besteld, het wegenwacht lidmaatschap is inclusief, maar moet je dat nog ergens aangeven als je de auto hebt? Ben wel gewoon lid van de anwb ( 20 jr)?

Wel vreemd dat er nog leden zijn die meer dan een jaar moeten wachten?

Geplaatst
Op 28-9-2022 om 10:26, zei its GriffX:

Leasemaatschappij net gesproken, en doorgeschoven naar volgend jaar.
Dat is nu uitstel nr 6.

Is dat misschien omdat de leasemaatschappij de auto niet meer eind dit jaar wil uitgeven en de levering doorschuift naar volgend jaar? Of komt de auto weer later dan eerder beloofd?

Geplaatst
3 uur geleden, zei michelklok:

Is dat misschien omdat de leasemaatschappij de auto niet meer eind dit jaar wil uitgeven en de levering doorschuift naar volgend jaar? Of komt de auto weer later dan eerder beloofd?

Beide vermoed ik.
De auto heeft momenteel nog geen status, en ik vermoed dat de leasemaatschappij de auto liever over december tilt, 5 januari is de nieuwe datum nu.

• Thanks 1
Geplaatst
4 uur geleden, zei Sjaak_Trekhaak:

Zag in Zwolle net een stuk of 20 proceeds zonder kenteken staan. Denk dat het bij LeasePlan was, maar niet zeker. Allemaal zwart of 1 van de grijstinten, ook de GT :)

Dan worden er veel uitgeleverd!

ik mag hem morgenvroeg ophalen 😍

• Thanks 1
Geplaatst
Op 29-9-2022 om 14:52, zei its GriffX:

Beide vermoed ik.
De auto heeft momenteel nog geen status, en ik vermoed dat de leasemaatschappij de auto liever over december tilt, 5 januari is de nieuwe datum nu.

Dan gaat je bijtelling ook omhoog of niet? Aangezien Kia een prijsstijging heeft per 1-1-2023

Geplaatst (aangepast)
Op 3-10-2022 om 14:22, zei MoProceed:

Ben net gebeld door de dealer en kan de auto as maandag ophalen 😄😄😄

Gefeliciteerd! Welke uitvoering en kleur heb je besteld? Net als Its GriffX heb ik een Proceed 1.5 met DCT-7 in de kleur Blue Flame metallic besteld, echter zonder panoramadak. Its GriffX's auto is al in december 2021 besteld, iets na de mijne, maar wordt pas in januari 2023 geleverd.

Ik hoop niet dat de fabriek alles wat qua kleur afwijkt van zwart, grijs of wit of de toevoeging van een panoramadak (voor mij dus niet van toepassing) dit als een soort broodje speciaal ziet, waardoor de leverdatum wederom naar achteren wordt geschoven.

aangepast door michelklok
Geplaatst

Ik ben vanmiddag gebeld dat mijn auto gisteren gelost is bij de dealer. Donderdag de 13e ophalen. Ben heel benieuwd naar de experience green kleur! Goede berichten allemaal.

Geplaatst
21 minutes ago, michelklok said:

Gefeliciteerd! Welke uitvoering en kleur heb je besteld? Net als Its GriffX heb ik een Proceed 1.5 met DCT-7 in de kleur Blue Flame metallic besteld, echter zonder panoramadak. Its GriffX's auto is al in december 2021 besteld, iets na de mijne, maar wordt pas in januari 2023 geleverd.

Ik hoop niet dat de fabriek alles wat qua kleur afwijkt van zwart, grijs of wit of de toevoeging van een panoramadak (voor mij dus niet van toepassing) dit als een soort broodje speciaal ziet, waardoor de leverdatum wederom naar achteren wordt geschoven.

Mijn ceed sw gt wordt volgende week in experience green geleverd dus dat zou het weer tegen spreken. Maar natuurlijk ook een ander model auto...

Geplaatst
42 minuten geleden, zei michelklok:

Volgende besteld:

Kia ProCeed 1.5 T-GDI 117kW GT-Line Sunroof DCT
Kleur: Black Pearl Metallic 
Bekleding: Suède met grijze stiksels

Geplaatst
2 uur geleden, zei MoProceed:

Volgende besteld:

Kia ProCeed 1.5 T-GDI 117kW GT-Line Sunroof DCT
Kleur: Black Pearl Metallic 
Bekleding: Suède met grijze stiksels

0B9AA749-6C34-40B0-ACF6-51713BE7AEEC.jpeg

9DF0F06B-F68B-4E52-8AEB-DCDBFDB4F9AE.jpeg

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...