its GriffX Geplaatst 28 September, 2022 Geplaatst 28 September, 2022 Leasemaatschappij net gesproken, en doorgeschoven naar volgend jaar. Dat is nu uitstel nr 6. 3 Quote
Fredschhh Geplaatst 28 September, 2022 Geplaatst 28 September, 2022 14 uur geleden, zei Dimmu Borgir: Het logo dat op de motorkap staat, zie plaatje bij mijn post Oh dat is standaard is gewoon het nieuwe logo Quote
Fredschhh Geplaatst 28 September, 2022 Geplaatst 28 September, 2022 1 uur geleden, zei its GriffX: Leasemaatschappij net gesproken, en doorgeschoven naar volgend jaar. Dat is nu uitstel nr 6. Nee joh! Hoe dan? Quote
Dimmu Borgir Geplaatst 29 September, 2022 Geplaatst 29 September, 2022 Ik krijg idd het nieuwe logo, bevestigd door de dealer, de reden dat ik dit vroeg was omdat een nieuwe Kia proceed zag met oude logo en nieuw kenteken. kan niet wachten tot 6 oktober, morgen eerst mijn oude auto inleveren. Ik heb zelf geen ervaring met leaseplan, en heb decanting via anwb/leaseplan besteld, het wegenwacht lidmaatschap is inclusief, maar moet je dat nog ergens aangeven als je de auto hebt? Ben wel gewoon lid van de anwb ( 20 jr)? Wel vreemd dat er nog leden zijn die meer dan een jaar moeten wachten? Quote
michelklok Geplaatst 29 September, 2022 Geplaatst 29 September, 2022 Op 28-9-2022 om 10:26, zei its GriffX: Leasemaatschappij net gesproken, en doorgeschoven naar volgend jaar. Dat is nu uitstel nr 6. Is dat misschien omdat de leasemaatschappij de auto niet meer eind dit jaar wil uitgeven en de levering doorschuift naar volgend jaar? Of komt de auto weer later dan eerder beloofd? Quote
its GriffX Geplaatst 29 September, 2022 Geplaatst 29 September, 2022 3 uur geleden, zei michelklok: Is dat misschien omdat de leasemaatschappij de auto niet meer eind dit jaar wil uitgeven en de levering doorschuift naar volgend jaar? Of komt de auto weer later dan eerder beloofd? Beide vermoed ik. De auto heeft momenteel nog geen status, en ik vermoed dat de leasemaatschappij de auto liever over december tilt, 5 januari is de nieuwe datum nu. 1 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 29 September, 2022 Geplaatst 29 September, 2022 Zag in Zwolle net een stuk of 20 proceeds zonder kenteken staan. Denk dat het bij LeasePlan was, maar niet zeker. Allemaal zwart of 1 van de grijstinten, ook de GT 1 Quote
Fredschhh Geplaatst 29 September, 2022 Geplaatst 29 September, 2022 4 uur geleden, zei Sjaak_Trekhaak: Zag in Zwolle net een stuk of 20 proceeds zonder kenteken staan. Denk dat het bij LeasePlan was, maar niet zeker. Allemaal zwart of 1 van de grijstinten, ook de GT Dan worden er veel uitgeleverd! ik mag hem morgenvroeg ophalen 1 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 29 September, 2022 Geplaatst 29 September, 2022 22 minutes ago, Fredschhh said: Dan worden er veel uitgeleverd! ik mag hem morgenvroeg ophalen Gaaf man! Plaats je even een fotootje hier? Quote
Fredschhh Geplaatst 1 Oktober, 2022 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Op 29-9-2022 om 22:05, zei Sjaak_Trekhaak: Gaaf man! Plaats je even een fotootje hier? 4 Quote
5T-3F-4N Geplaatst 2 Oktober, 2022 Geplaatst 2 Oktober, 2022 10 uur geleden, zei Fredschhh: Gefeliciteerd! Mooie uitvoering , en nu veel veilige kilometers maken. 1 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 2 Oktober, 2022 Geplaatst 2 Oktober, 2022 10 hours ago, Fredschhh said: Heel nice!! Veel plezier ermee 1 Quote
MoProceed Geplaatst 2 Oktober, 2022 Geplaatst 2 Oktober, 2022 16 uur geleden, zei Fredschhh: super en geniet ervan. 1 Quote
MoProceed Geplaatst 3 Oktober, 2022 Geplaatst 3 Oktober, 2022 Ben net gebeld door de dealer en kan de auto as maandag ophalen 3 Quote
Dimmu Borgir Geplaatst 3 Oktober, 2022 Geplaatst 3 Oktober, 2022 Ik ga mijn auto donderdag 6 oktober om 15.00 ophalen 4 Quote
RVO Geplaatst 4 Oktober, 2022 Geplaatst 4 Oktober, 2022 Op 29-9-2022 om 14:52, zei its GriffX: Beide vermoed ik. De auto heeft momenteel nog geen status, en ik vermoed dat de leasemaatschappij de auto liever over december tilt, 5 januari is de nieuwe datum nu. Dan gaat je bijtelling ook omhoog of niet? Aangezien Kia een prijsstijging heeft per 1-1-2023 Quote
michelklok Geplaatst 4 Oktober, 2022 Geplaatst 4 Oktober, 2022 (aangepast) Op 3-10-2022 om 14:22, zei MoProceed: Ben net gebeld door de dealer en kan de auto as maandag ophalen Gefeliciteerd! Welke uitvoering en kleur heb je besteld? Net als Its GriffX heb ik een Proceed 1.5 met DCT-7 in de kleur Blue Flame metallic besteld, echter zonder panoramadak. Its GriffX's auto is al in december 2021 besteld, iets na de mijne, maar wordt pas in januari 2023 geleverd. Ik hoop niet dat de fabriek alles wat qua kleur afwijkt van zwart, grijs of wit of de toevoeging van een panoramadak (voor mij dus niet van toepassing) dit als een soort broodje speciaal ziet, waardoor de leverdatum wederom naar achteren wordt geschoven. 4 Oktober, 2022 aangepast door michelklok Quote
Switch Geplaatst 4 Oktober, 2022 Geplaatst 4 Oktober, 2022 Ik ben vanmiddag gebeld dat mijn auto gisteren gelost is bij de dealer. Donderdag de 13e ophalen. Ben heel benieuwd naar de experience green kleur! Goede berichten allemaal. Quote
Switch Geplaatst 4 Oktober, 2022 Geplaatst 4 Oktober, 2022 21 minutes ago, michelklok said: Gefeliciteerd! Welke uitvoering en kleur heb je besteld? Net als Its GriffX heb ik een Proceed 1.5 met DCT-7 in de kleur Blue Flame metallic besteld, echter zonder panoramadak. Its GriffX's auto is al in december 2021 besteld, iets na de mijne, maar wordt pas in januari 2023 geleverd. Ik hoop niet dat de fabriek alles wat qua kleur afwijkt van zwart, grijs of wit of de toevoeging van een panoramadak (voor mij dus niet van toepassing) dit als een soort broodje speciaal ziet, waardoor de leverdatum wederom naar achteren wordt geschoven. Mijn ceed sw gt wordt volgende week in experience green geleverd dus dat zou het weer tegen spreken. Maar natuurlijk ook een ander model auto... Quote
MoProceed Geplaatst 4 Oktober, 2022 Geplaatst 4 Oktober, 2022 42 minuten geleden, zei michelklok: Gefeliciteerd! Welke uitvoering en kleur heb je besteld? Net als Its GriffX heb ik een Proceed 1.5 met DCT-7 in de kleur Blue Flame metallic besteld, echter zonder panoramadak. Its GriffX's auto is al in december 2021 besteld, iets na de mijne, maar wordt pas in januari 2023 geleverd. Ik hoop niet dat de fabriek alles wat qua kleur afwijkt van zwart, grijs of wit of de toevoeging van een panoramadak (voor mij dus niet van toepassing) dit als een soort broodje speciaal ziet, waardoor de leverdatum wederom naar achteren wordt geschoven. Volgende besteld: Kia ProCeed 1.5 T-GDI 117kW GT-Line Sunroof DCT Kleur: Black Pearl Metallic Bekleding: Suède met grijze stiksels Quote
MoProceed Geplaatst 4 Oktober, 2022 Geplaatst 4 Oktober, 2022 2 uur geleden, zei MoProceed: Volgende besteld: Kia ProCeed 1.5 T-GDI 117kW GT-Line Sunroof DCT Kleur: Black Pearl Metallic Bekleding: Suède met grijze stiksels 3 Quote
Fredschhh Geplaatst 5 Oktober, 2022 Geplaatst 5 Oktober, 2022 Op 4-10-2022 om 19:32, zei MoProceed: Nice!! En uiteraard ook dank voor de leuke berichten op mijn foto :) 1 Quote
DizzyB Geplaatst 6 Oktober, 2022 Geplaatst 6 Oktober, 2022 Op 4-10-2022 om 19:32, zei MoProceed: Ha, liep ik vanmiddag nog langs! Van Mossel in Amersfoort. Lekkere bak hoor 1 Quote
MoProceed Geplaatst 7 Oktober, 2022 Geplaatst 7 Oktober, 2022 11 uur geleden, zei DizzyB: Ha, liep ik vanmiddag nog langs! Van Mossel in Amersfoort. Lekkere bak hoor Woon er zelf om de hoek…jij ook? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.