Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo ik heb een kia niro dynamicplus line 2020  en ik zag dit plaatje zitten ,er zit wat achter maar wat ??? het blijft een vreemd gezicht .

mischien iemand die het hier weet 

plaatje kia .jpg

Geplaatst
1 minuut geleden, johans67 zei:

hallo ik heb een kia niro dynamicplus line 2020  en ik zag dit plaatje zitten ,er zit wat achter maar wat ??? het blijft een vreemd gezicht .

mischien iemand die het hier weet 

plaatje kia .jpg

Volgens mij is dat je meetapparatuur voor de adaptieve cruise control. Zo kan hij de afstand berekenen die hij moet houden tot de voorganger. 

Geplaatst (aangepast)

Ja klopt, is je radarsysteem die van alles meet oa de noodrem wanneer hij een noodstop zou moeten maken en ook voor je adaptieve cruisecontrol.

image.thumb.png.58da1f8e43c52fffd3f5f843dd9b17a5.png

aangepast door olympus
  • Like 1
Geplaatst

Let er maar eens op, je ziet het bij redelijk wat nieuwe auto's zitten, van alle merken.

Geplaatst
12 uur geleden, gjcvro zei:

jep, en als hij kapot gaat krijg je een stevige rekening.

Als je je auto in die van een ander boort ook.....

Geplaatst
19 uur geleden, johans67 zei:

je hebt 7 jaar garantie dus  ???? 

Garantie doet niks als je hem op een trekhaak zet. Klein tikje is voldoende voor een paar duizend euro schade

Geplaatst (aangepast)

Nou, voor de lezers die niet zo goed zijn in begrijpend lezen:

Achter dat blokje zit voor een paar duizend euro aan sensors, dus wees er voorzichtig mee.

En garantie is leuk maar doet geen r*k met schade, en dan kan een klein ongelukje al meteen een enorme schadepost zijn, en niet alleen een bumpertje en wat lak. Lijkt me niet verkeerd om dat in je achterhoofd te houden.

Er zijn ook minder begaafde mensen die met achteruitrijden de trekhaak in jouw gril planten (en dan wegrijden)

Voor de rest: Doe er mee wat je wil. 

aangepast door gjcvro
Geplaatst

het zou fijn zijn als je alleen antwoord geeft op de vraag  en voor de rest is bijzaak, over begrijpend lezen gesproken .

en voor de rest is het me nu wel duidelijk . 

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik rijd sinds november een Niro dynamic plus line. Hiervoor een Volvo XC70. De Niro is mijn eerste niet Europeaan. Kan nu al zeggen dat het absoluut geen "inleveren" is geweest. Super tevreden mee! Echter wel wat verbaasd over de zeer kwetsbare locatie van de radar. Die zat bij de Volvo niet op "trekhaakhoogte van slordige achteruit inparkeerders". Toch nog één pluspuntje voor de oude garde. :)

• 2 jaar later...
Geplaatst
Op 31-10-2019 om 17:26, zei johans67:

ja en als de hemel naar beneden naar beneden kom heb je pijn in je hoofd . pfffff

het zou fijn zijn als je alleen antwoord geeft op de vraag  en voor de rest is bijzaak, over begrijpend lezen gesproken .

en voor de rest is het me nu wel duidelijk 

waren dit ook antwoorden op de vraag ???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...