Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Forum gebruikers,

Over 2 maanden ga ik een Niro PHEV rijden. Ben dan ook op dit forum wat ervaringen aan het lezen en hoe om te gaan met een plug-in hybrid.

Echter de antwoorden en reacties lopen van de 3 diverse modellen door elkaar op specifieke items.Ā 
Voor algemene itemsĀ prima, maar raak de weg kwijt als specifieke modellen aan bod komen, omdat een ieder hierop reageert, die niet dezelfde uitvoering heeft.

Mag ik er dan ook vanuit gaan dat een HEVĀ of PHEV of E anders gebruikt zal worden in de praktijk.
Misschien handig om splitsingen aan te brengen in dit forum en iets meer structuur.

Auto is overigens eindĀ september besteld en wordt pas in februari geleverd (lang dus)Ā 

spacer.png

Geplaatst

Ehh, je hebt nu het bericht geplaatst in het SPECIFIEKE E-NIRO forum...................zeg maar, een splitsing van het Niro forum :)Ā 

Geplaatst (aangepast)

per type model aandrijving svp en een algemeen item

1. Kia Niro Algemeen

2. Niro E

3. Niro HEV

4. Niro PHEV

aangepast door Rob Lezer
Geplaatst (aangepast)

denk dat je bij de forumbeheerders moet zijn..............(in ieder geval niet in de E-Niro sectie....)

Zie boveaan kopje "meer"en dan bij "staff". Denk dat je daar een (vriendelijk) verzoek kunt neerleggen..........

aangepast door King Niro
Geplaatst
53 minutes ago, Rob Lezer said:

Beste Forum gebruikers,

Over 2 maanden ga ik een Niro PHEV rijden. Ben dan ook op dit forum wat ervaringen aan het lezen en hoe om te gaan met een plug-in hybrid.

Echter de antwoorden en reacties lopen van de 3 diverse modellen door elkaar op specifieke items.Ā 
Voor algemene itemsĀ prima, maar raak de weg kwijt als specifieke modellen aan bod komen, omdat een ieder hierop reageert, die niet dezelfde uitvoering heeft.

Mag ik er dan ook vanuit gaan dat een HEVĀ of PHEV of E anders gebruikt zal worden in de praktijk.
Misschien handig om splitsingen aan te brengen in dit forum en iets meer structuur.

Auto is overigens eindĀ september besteld en wordt pas in februari geleverd (lang dus)Ā 

spacer.png

Welkom! En gefeliciteerd met je bestelling.. als je goed hebt gekeken is er een algemene Niro forum en een e-Niro forum (waar je nu aan het posten bent. Wat jij wilt is een PHEV onderdeel onder de Niro (net als de e-Niro) l. Je zult de beheerders hiervoor moeten vragen. Wat mij betreft loopt het niet door elkaar hier in de SPECIFIEKE e-Niro forum.

Geplaatst

Klopt helemaal. Een jaartje geleden heb ik de forum beheerders gevraagd een speciaal e-Niro plekje te maken. Dat is gebeurd en dat is dit deel vanĀ het forum geworden. Het lijkt me niet handig daar ook voor de PHEV te posten; je zult ook erg weinig respons krijgen. Misschien wil de beheerder ook wel een PHEV plek voor je maken? Vraag het gewoon zou ik zeggen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...