Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Startprobleem

Ga naar de oplossing Opgelost door Specialmade,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net 3 dagen de auto in huis en nu al een probleem.  Als ik de start knop omdraai met ingetrapte koppeling,  branden alle lampjes,  maar totaal geen geluid. Dit zeker 5 tot 6 keer achter elkaar en dan slaat hij aan. Vandaag naar de dealer geweest  en uiteraard deed hij het alle keren goed. Thuis gekomen.  Zelf weer gestart en weer het oude probleem. Kent iemand dit probleem? Nog een paar keer proberen en anders weer terug naar de dealer.  Balen.

• Oplossing
Geplaatst
1 uur terug, mcl zei:

Net 3 dagen de auto in huis en nu al een probleem.  Als ik de start knop omdraai met ingetrapte koppeling,  branden alle lampjes,  maar totaal geen geluid. Dit zeker 5 tot 6 keer achter elkaar en dan slaat hij aan. Vandaag naar de dealer geweest  en uiteraard deed hij het alle keren goed. Thuis gekomen.  Zelf weer gestart en weer het oude probleem. Kent iemand dit probleem? Nog een paar keer proberen en anders weer terug naar de dealer.  Balen.

Trap je het koppelingspedaal wel ver genoeg in. Er zit namelijk een schakelaar die controleert of de koppeling helemaal is ingetrapt om te voorkomen dat je start en dan "vooruit" schiet.

Geplaatst

Heel erg bedankt voor jullie suggestie. Bij het totaal intrappen van het koppelingspedaal, start hij meteen.  Ik vind wel,  dat de verkoper dit had moeten melden, 

Nogmaals heel veel dank. Nu maar verder genieten. 

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...