Ga naar inhoud

Vraag over accessoire Proceed: Led verlichting voorzijde


Renzo4000

Aanbevolen Berichten

Beste mede (Pro)ceed bezitters; ik heb een accessoire laten inbouw betreffende: https://webshop.kia.nl/accessoires/styling/0/66650ADE20W&modelid=141/

Nu is het zo dat wanneer je instapt dat aan zowel de bestuurders- als aan de passagierszijde de voetenverlichting gaat branden (op een fellere stand). Zodra je gaat rijden dan blijft alleen de bestuurderszijde branden (iets minder fel). Echter de passagierszijde gaat dan helemaal uit. Ik had verwacht dat deze kant ook blijft branden met deze accessoire. Ik heb dit voorgelegd aan mijn dealer en die geeft aan dat dit klopt. Eigenwijs als ik ben heb ik het idee dat dit ook met deze accessoire zou moeten blijven branden aan de passagierszijde (mits "omgevingsverlichting" ingeschakeld in het menu). 

Wie hebben nog meer deze optie laten plaatsen en hoe werkt dit bij jullie? Hoor het graag!

ps. in mijn vorige auto (skoda octavia) bleef dit wel branden als je dit ingeschakeld had en kon je zelfs de lichtsterkte aanpassen. Daar had ik het bij alle stoelen (voor en achter). 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nice find! Ik had daar dus beter op moeten letten. Wel een gemiste kans want je zou verwachten dat je dit naar wens kan laten branden (zoals bij vele andere automerken). Tja, dan is €165 best veel geld. Gelukkig paste dat binnen mijn leasebudget en merk ik daar zelf niet zoveel van. Hoewel ik ging "kermisverlichting" in mijn auto hoef, zou het wel mooi zijn geweest als Kia iets meer aandacht had besteed aan "ambient" verlichting die je naar wens kan instellen. Het is nu best wel donker allemaal. Je hebt bijvoorbeeld weinig zicht op de plek van de bekerhouders ed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...