Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
2 uur geleden, KHdV zei:

Zijn de updates door ons zelf uit te voeren?

Ja. Bestandje van 23GB downloaden en op USB stick zetten.

Zie elders in dit forum.

Geplaatst
2 uur geleden, KHdV zei:

Bij mij help het als ik Bluetooth uitzet voor het verbinden met de kabel. Google auto zal starten en zelf de bluetooth weer inschakelen. Vervolgens werkt Spotify wel bij mij.

Super bedankt voor deze tip.

Geplaatst
1 uur terug, pdakkerman zei:

Ja. Bestandje van 23GB downloaden en op USB stick zetten.

Zie elders in dit forum

Heb je een link er naartoe. Ik zoek maar vind het niet

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

Ik heb van de week deze geïnstalleerd. Je hebt minimaal 32gb fat32 geformatteerde usb stick nodig en een uur geduld. mijn adres staat erop, de n18 naar Enschede staat erop maar snelheid nog 130 ipv 100. nieuwe kleur is wennen.

Gen5 Wide Map Software_2021_April_EURO_Official

https://drive.google.com/file/d/1zHcLU_iQDyn6OAWEnaVlueHfKkCqEq9L/view?usp=sharing

aangepast door NBe
extra tekst
Geplaatst
Ik heb van de week deze geïnstalleerd. Je hebt minimaal 32gb fat32 geformatteerde usb stick nodig en een uur geduld. mijn adres staat erop, de n18 naar Enschede staat erop maar snelheid nog 130 ipv 100. nieuwe kleur is wennen.
Gen5 Wide Map Software_2021_April_EURO_Official
https://drive.google.com/file/d/1zHcLU_iQDyn6OAWEnaVlueHfKkCqEq9L/view?usp=sharing
Dan heb je alweer een oude versie want er is een update uit van 13 mei

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

Geplaatst
1 minuut geleden, Carfreak zei:

Dan heb je alweer een oude versie want er is een update uit van 13 mei emoji6.png

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

oké, ga ik die even opzoeken. Bedankt voor de tip. Is ook via USB stick of gewoon via de auto zelf?

Geplaatst

Waar op zaterdag de snelheid op de snelweg nog 130 was, is deze na de mei update 100. Nu kijken of ik de bestuurders keuze en de gebruikers overeenkomst nog weg krijg.

• 3 weken later...
Geplaatst

Zover ik begrepen heb is de juni update niet heel spannend. Geen nieuwe functionaliteiten maar vooral performance updates waaronder de snelheid van de kaart als er veel poi's actief zijn.

• 2 maanden later...
Geplaatst
Op 8-7-2021 om 17:28, _MATA zei:
Heb de Gen5 Wide JUNE 2021 (EUR.S5W_L.001.001.210603) update gevonden. Voor de liefhebbers;

https://drive.google.com/file/d/157j2ALufDRv4NMyZKU_SmobI3R5RoaIn/view

Sinds afgelopen vrijdag heb ik deze versie via de dealer. Ik krijg het echter nog niet voor elkaar om in Android Auto een widget te kiezen i.p.v. het loze AA-logo. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Geplaatst
1 uur geleden, Wutroe zei:

Sinds afgelopen vrijdag heb ik deze versie via de dealer. Ik krijg het echter nog niet voor elkaar om in Android Auto een widget te kiezen i.p.v. het loze AA-logo. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Gebruik je de originele telefoon kabel ?

Geplaatst

Ik lees hier berichten uit april dat mensen het al konden. Dus het lijkt mij dat mijn juni-update daarvoor voldoende zou moeten zijn. Maar waar het dan wel aan ligt?

Geplaatst
1 minuut geleden, Wutroe zei:

Ik lees hier berichten uit april dat mensen het al konden. Dus het lijkt mij dat mijn juni-update daarvoor voldoende zou moeten zijn. Maar waar het dan wel aan ligt?

Ik weet niet welke telefoon je gebruikt maar kijk eens bij de instellingen van de USB op je telefoon. Het wil wel eens voorkomen dat deze niet schakelt naar naar “verbonden apparaat”. Deze instelling staat vaak op huidig apparaat en dat is niet correct.

Geplaatst
2 minuten geleden, Wutroe zei:

Mijn telefoon is goed verbonden met de auto, anders zou AA namelijk sowieso niet werken.

Kijk dan eens bij Android auto op je telefoon bij instellingen /algemeen, of daar de benodigde app’s staan aangevinkt.

Geplaatst (aangepast)

Heeft iemand nog een doc om te zien hoe je de update zelf moet installeren?

Link hier paar posts boven werkt niet meer.

Ben de file wel al aan het afhalen, heb een usb stick, maar hoe het verder exact moet weet ik niet.

aangepast door cobalt
Geplaatst
25 minuten geleden, cobalt zei:

Heeft iemand nog een doc om te zien hoe je de update zelf moet installeren?

Link hier paar posts boven werkt niet meer.

Ben de file wel al aan het afhalen, heb een usb stick, maar hoe het verder exact moet weet ik niet.

Als je het bestand hebt gedownload en hebt uitgepakt, zie je als het goed is 4 bestanden/mappen. Deze kopieer je naar de root van de usb stick. Als het goed is de update ongeveer 25gb (software + kaart). Nadat je de bestanden hebt gekopieerd ga je naar de auto. Start de auto en plaatst de usb stick in de auto, zorgt ervoor dat er geen andere usb sticks in de auto zitten. De update wordt gestart en je kiest voor normale update. Laat de motor draaien, want de update duurt een uur. Je krijgt meldingen in je Uvo app dat de motor draait maar die kan je negeren. Nadat het eerste deel van de update is voltooid, zet je de motor uit, je krijgt een melding om de software bij te werken, start opnieuw de motor en drukt op bijwerken. Dit bijwerken duurt ook zo'n 10 minuten. Na de update moet je even de privacy/gebruikersovereenkomst accepteren en je bent klaar. Advies is om zo snel mogelijke USB stick te nemen want het proces duurt lang.

Is dit zo voldoende?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...