Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds vrijdag trotse bezitter van een MY20. Tot nu toe heel tevreden, maar ik kan nog niet echt wennen aan alle geluiden en muziekjes die afgaan bij bijvoorbeeld het starten.

Wanneer ik instap en ik start de auto met de rem ingedrukt, krijg je een soort concert te horen en tegelijkertijd allerlei piepjes.

Weet iemand waar de instellingen hiervan aan te passen zijn? Ik heb het nog niet kunnen vinden met de handleiding ernaast.

Geplaatst
42 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Ik heb geen Niro maar zal dit werken? Hier zit het in ieder geval in mijn ceed ook onder:

Helaas is dit het niet bij de MY20 e-Niro. 

Bij mij speelt het geluid pas af bij het starten en niet bij het instappen.

Op de locatie waar deze kerel de instelling aanpast, is dit niet terug te vinden in mijn auto.

Geplaatst
37 minuten geleden, tijdjes123 zei:

misschien werkt dit?

http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT/EU/Dutch/vehicle.html?keyword=welkom

en dan onder het kopje cluster?

Bedankt voor je reactie. Helaas zijn deze instellingen niet terug te vinden in de e-Niro.

Ik zie overigens veel meer opties in deze aanleiding die ik niet in het systeem van de e-Niro terug zie :???:

Geplaatst
50 minuten geleden, yvdhaak zei:

Bedankt voor je reactie. Helaas zijn deze instellingen niet terug te vinden in de e-Niro.

Ik zie overigens veel meer opties in deze aanleiding die ik niet in het systeem van de e-Niro terug zie :???:

Ik heb even een foto gemaakt van de instellingen die ik zie onder 'Voertuig' in het navigatiescherm. Daar zie ik dus alleen maar dit. Verder kan ik wel veel instellingen aanpassen in de boordcomputer via het stuur, maar vind dit wel wat karig vergeleken met de handleiding die door @tijdjes123 werd gedeeld.

Mis ik iets in mijn auto of is dit wat het is in de e-Niro?

IMG_3901.thumb.jpeg.c8bbf599c848dd44ccf80c0ee98b94b7.jpeg

Geplaatst

Het concert kun je niet afzetten. De piepjes zijn hoogstwaarschijnlijk dat je je gordel niet om hebt.
Probeer maar eens eerst je gordel om te doen en dan te starten  :-)

Geplaatst
1 uur terug, driel24 zei:

Het concert kun je niet afzetten. De piepjes zijn hoogstwaarschijnlijk dat je je gordel niet om hebt.
Probeer maar eens eerst je gordel om te doen en dan te starten  :-)

Dat zal ik inderdaad proberen, dank voor de tip.

Geplaatst

Die piepjes (gong-geluid) zal idd van je gordel zijn. Die gaat 5 of 6x. Ik start meestal ook eerst en doe meteen daarna de gordel om, waardoor ik die gordel maar 2x hoor. Daarna is mijn gordel in het slotje.

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 25-7-2020 om 17:26, Hippe lip zei:

Die piepjes (gong-geluid) zal idd van je gordel zijn. Die gaat 5 of 6x. Ik start meestal ook eerst en doe meteen daarna de gordel om, waardoor ik die gordel maar 2x hoor. Daarna is mijn gordel in het slotje.

Klopt, dat is van de gordel, dus met een andere volgorde is dit verholpen :-)

Het welkomstmuziekje begint al minder te irriteren.

• Like 1
Geplaatst

Ik heb ook de MY20 maar dat muziekje wel vrolijk, doet me aan m’n vakantie aan Japan denken waar echt alles zijn eigen tune heeft :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...