edwin van kessel Geplaatst 26 Augustus, 2020 Geplaatst 26 Augustus, 2020 Goeie avond. Toen ik mijn e-niro bij een openbare laadpaal wilde aankoppelen hoorde ik een soort vreemd tikgeluid en leds kleurde rood. Andere kant van laadpaal geprobeerd en zelfde euvel. Naar een andere laadpaal gereden en je raadt het al, ook rode leds en tikken geluid alsof kabel niet vergrendeld kon worden. Bij een buurman verderop laadkabel geleend en die deed het direct. Morgen maar even langs de dealer want de kabel is redelijk essentieel. Iemand hier ervaring mee? Quote
edwin van kessel Geplaatst 27 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2020 Net bij dealer geweest en die moet het gaan onderzoeken. Kreeg geen andere kabel mee. Aan hun laadpaal deed ie het ook niet. Ga maar naar de snellader was het advies. Zeer vreemde gang van zaken. Afwachten wat er gaat gebeuren dus. Hoop dat ik in de loop van de dag antwoord krijg. Quote
JohanGM Geplaatst 27 Augustus, 2020 Geplaatst 27 Augustus, 2020 Rare reactie van de dealer. Je zou je KLANT toch van dienst kunnen zijn door een kabel te lenen? Ik vind het redelijk schokkend hoe vaak je klachten leest over de service van de KIA dealer. Quote
edwin van kessel Geplaatst 27 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2020 Vond ik dus ook en heb dat ook laten merken. Ik hoop dat ze heel snel met een oplossing komen anders kan ik om de dag naar de snellader. Ik hou je op de hoogte. Quote
Murcielaygo Geplaatst 27 Augustus, 2020 Geplaatst 27 Augustus, 2020 Wat een slechte reactie.Wat zouden ze doen als bij een "gewone" auto de tankklep niet meer open gaat? Of trouwens, de laadklep van een EV lijkt me net zo belangrijk. Quote
Sigmasailor Geplaatst 27 Augustus, 2020 Geplaatst 27 Augustus, 2020 Slechte zaak, een duidelijk incompetente dealer die echt geen idee heeft wat hij zijn klant aan doet. Zoek gewoon een andere dealer op, er bestaan echt ook uitstekende Kia dealers die nog wel snappen wat klantvriendelijkheid en service betekent. Toch wel jammer dat een importeur (die waarschijnlijk heus wel stiekem meeleest) dit soort signalen niet oppakt. Quote
Westlander Geplaatst 27 Augustus, 2020 Geplaatst 27 Augustus, 2020 Dit is wel een gevalletje slechte service zeg.. Heb recent ook problemen gehad met mijn laadkabel. Deze werd veel te heet bij 7.4kW laden. Heb deze zonder problemen via de dealer kunnen omruilen. Quote
edwin van kessel Geplaatst 27 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2020 Ik wacht vandaag even af anders ga ik denk maar de importeur bellen. Moet toevallig vandaag ook nog eens heel veel kilometers rijden. Woon in Voorschoten. Eerst naar werk in Amersfoort, dan presentatie in Gronau, zelfde presentatie in Enschede en dan weer terug naar Voorschoten. Dus sowieso naar de snellader vandaag. Quote
Sigmasailor Geplaatst 27 Augustus, 2020 Geplaatst 27 Augustus, 2020 Noordwijkerhout is prima te doen vanuit Voorschoten. Ik heb prima ervaringen met Kleverlaan: TIP! En nu maar hopen dat je juist daar al niet zit.......... Quote
edwin van kessel Geplaatst 27 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2020 Haha, nee daar zit ik niet. Zit in Amersfoort. Moet morgen weer terug naar dealer. Ze willen aansluitpunt op auto bekijken???? Wat een clowneske vertoning. Moet in opdracht van Kia importeur zeggen ze. Sta nu wederom bij de 350kw lader in Leiderdorp. Gaat wel snel. Quote
Bram E-Niro Geplaatst 27 Augustus, 2020 Geplaatst 27 Augustus, 2020 10 uur geleden, edwin van kessel zei: Net bij dealer geweest en die moet het gaan onderzoeken. Kreeg geen andere kabel mee. Aan hun laadpaal deed ie het ook niet. Ga maar naar de snellader was het advies. Zeer vreemde gang van zaken. Afwachten wat er gaat gebeuren dus. Hoop dat ik in de loop van de dag antwoord krijg. heel slecht van je dealer had ik geen genoegen mee genomen . Quote
Sigmasailor Geplaatst 28 Augustus, 2020 Geplaatst 28 Augustus, 2020 350 of 100 maakt helaas voor de Kia niets uit. Je leenkabel van de buurman deed het toch wel? Ik ben bang dat ze geen voldoende opgeleide monteur hebben. Quote
edwin van kessel Geplaatst 28 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2020 Krijg maandag nieuwe kabel. Quote
Sigmasailor Geplaatst 28 Augustus, 2020 Geplaatst 28 Augustus, 2020 Mooi; jammer dat ze er zo moeilijk over deden! En is toch echt makkelijk: even twee auto's en twee kabels kruislings bestuiven en je weet waar het probleem zit. Dat lost de dealer dan lekker op en geeft de klant direct een nieuwe kabel mee. Lesson learned? Goed weekend en veel laadplezier. Quote
edwin van kessel Geplaatst 28 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2020 Mijn idee. Hopen dat het hiermee opgelost is. Fijn weekend allemaal. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.