Ga naar inhoud

Laadkabel werkt niet meer


edwin van kessel

Aanbevolen Berichten

Goeie avond. Toen ik mijn e-niro bij een openbare laadpaal wilde aankoppelen hoorde ik een soort vreemd tikgeluid en leds kleurde rood. Andere kant van laadpaal geprobeerd en zelfde euvel. Naar een andere laadpaal gereden en je raadt het al, ook rode leds en tikken geluid alsof kabel niet vergrendeld kon worden. Bij een buurman verderop laadkabel geleend en die deed het direct. 

Morgen maar even langs de dealer want de kabel is redelijk essentieel. 

Iemand hier ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net bij dealer geweest en die moet het gaan onderzoeken. Kreeg geen andere kabel mee. Aan hun laadpaal deed ie het ook niet. Ga maar naar de snellader was het advies. Zeer vreemde gang van zaken. Afwachten wat er gaat gebeuren dus. Hoop dat ik in de loop van de dag antwoord krijg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Slechte zaak, een duidelijk incompetente dealer die echt geen idee heeft wat hij zijn klant aan doet. Zoek gewoon een andere dealer op, er bestaan echt ook uitstekende Kia dealers die nog wel snappen wat klantvriendelijkheid en service betekent. Toch wel jammer dat een importeur (die waarschijnlijk heus wel stiekem meeleest) dit soort signalen niet oppakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wacht vandaag even af anders ga ik denk maar de importeur bellen. Moet toevallig vandaag ook nog eens heel veel kilometers rijden. Woon in Voorschoten. Eerst naar werk in Amersfoort, dan presentatie in Gronau, zelfde presentatie in Enschede en dan weer terug naar Voorschoten. Dus sowieso naar de snellader vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 uur geleden, edwin van kessel zei:

Net bij dealer geweest en die moet het gaan onderzoeken. Kreeg geen andere kabel mee. Aan hun laadpaal deed ie het ook niet. Ga maar naar de snellader was het advies. Zeer vreemde gang van zaken. Afwachten wat er gaat gebeuren dus. Hoop dat ik in de loop van de dag antwoord krijg. 

heel slecht van je dealer had ik geen genoegen mee genomen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooi; jammer dat ze er zo moeilijk over deden! En is toch echt makkelijk: even twee auto's en twee kabels kruislings bestuiven en je weet waar het probleem zit. Dat lost de dealer dan lekker op en geeft de klant direct een nieuwe kabel mee. Lesson learned? Goed weekend en veel laadplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...