LPD1964 Geplaatst 7 Februari, 2021 Geplaatst 7 Februari, 2021 Sinds gisteren heb ik geen verbinding meer met mijn eSoul via de UVO app. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Groeten Luuk Quote
Zarpax Geplaatst 7 Februari, 2021 Geplaatst 7 Februari, 2021 Dat probleem heb ik ook. Ik krijg elke keer de foutmelding: no response from vehicle [4081]. Ik wil mijn auto opwarmen voordat ik wegga (vooral dus ruiten ontdooien). Ik durf nu niet mijn auto zomaar open te doen. Ik ben bang dat de motoren in de buitenspiegels stuk gaan omdat ze nog vastgevroren zijn... Het is heel irritant dat de app niet werkt. Wordt het signaal soms geblokkeerd door de sneeuwlaag? Waar zit de sensor? Hulp is welkom? Iemand een tip? Alvast bedankt, G. Quote
Oplossing LPD1964 Geplaatst 8 Februari, 2021 Topic Starter Oplossing Geplaatst 8 Februari, 2021 Met Kia gebeld. Na een reset werkte alles weer. Vlak bij de volume knop zit een reset punt die je met een paperclip kunt indrukken. Quote
Zarpax Geplaatst 8 Februari, 2021 Geplaatst 8 Februari, 2021 AH mooi! Heb ik meteen gedaan en ik heb ook meteen verbinding. Thnx! Quote
Ben Fenneman Geplaatst 1 Juli, 2022 Geplaatst 1 Juli, 2022 Op 8-2-2021 om 09:20, zei LPD1964: Met Kia gebeld. Na een reset werkte alles weer. Vlak bij de volume knop zit een reset punt die je met een paperclip kunt indrukken. Hoi, ik heb dit probleem ook zomaar, zit dat reset punt op de radio navigatie. Vriendelijke groet, Ben Fenneman Quote
Zarpax Geplaatst 2 Juli, 2022 Geplaatst 2 Juli, 2022 8 uur geleden, zei Ben Fenneman: Hoi, ik heb dit probleem ook zomaar, zit dat reset punt op de radio navigatie. Vriendelijke groet, Ben Fenneman Ja, er zit onder het scherm een klein rondje en die kan je indrukken met een pen of haarspeld om het systeem te resetten.. Quote
gekkehenky Geplaatst 8 Oktober, 2022 Geplaatst 8 Oktober, 2022 app werkte niet en phev niro ging niet laden. na reset alles ok. wel vreemd.... toen ik knopje indrukte hoorde ik wel eng geluid uit de speakers.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.