Ga naar inhoud

Levertijd Kia Sorento PHEV


IvdW

Aanbevolen Berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
13 uur geleden, zei Wouter66:

Yep, leuke gimmick om de buren mee te imponeren...zal in praktijk misschien niet veel gebruiken

Haha ja dat geloof ik. Wel leuk. Heb heb destijds bij Hyundai Santa Fe ook gezien. 

Heb jij nog het transport van korea naar nederland kunnen volgen? Ik volg verschillende sites, maar zie zo snel niet welk schip 'mijn' sorento gaat transporteren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Al jaren een Kia rijder en van de Picanto, Rio, C'eed SW, Sportage nu sinds vrijdag ook eigenaar van een nieuwe Sorento HEV executive. Ook hier tot mijn verassing de RSPA op de keyfob.

Ben nog wel een tijdje bezig om alle opties uit te zoeken en in te stellen ;-). Eerste plus/min puntje, vanwege reserve wiel (onder de auto), zit er een krikset in de opbergruimte en kan je niet veel meer kwijt (o.a. afneembare trekhaak, veiligheidsset etc). 

Maar on-topic: Sorento in Feb dit jaar besteld... tot nu toe, het wachten waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 3-12-2021 om 22:48, zei Bert van der meer:

Haha ja dat geloof ik. Wel leuk. Heb heb destijds bij Hyundai Santa Fe ook gezien. 

Heb jij nog het transport van korea naar nederland kunnen volgen? Ik volg verschillende sites, maar zie zo snel niet welk schip 'mijn' sorento gaat transporteren. 

Nee heb dat door de dealer laten doen

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 uur geleden, zei Brian Feldmann:

Al jaren een Kia rijder en van de Picanto, Rio, C'eed SW, Sportage nu sinds vrijdag ook eigenaar van een nieuwe Sorento HEV executive. Ook hier tot mijn verassing de RSPA op de keyfob.

Ben nog wel een tijdje bezig om alle opties uit te zoeken en in te stellen ;-). Eerste plus/min puntje, vanwege reserve wiel (onder de auto), zit er een krikset in de opbergruimte en kan je niet veel meer kwijt (o.a. afneembare trekhaak, veiligheidsset etc). 

Maar on-topic: Sorento in Feb dit jaar besteld... tot nu toe, het wachten waard.

Ja heb de veiligheidsset en trekhaak achter de 2de zitrij en neergeklapte stoelen op 3e rij gelegd, past precies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Op 17-12-2021 om 18:53, zei Kriskv:

Maandag mijn Sorrento phev besteld. Leverdatum 03/2023 😱

Mijn god wat een levertijd, Ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten.

Ik zelf heb in augustus de Kia Sorento HEV executive line besteld.In de kleur aurora black.

verwachtte levertijd toen was eind november. Inmiddels verschoven naar 22 Januari met een waarschijnlijke afleverdatum aan ons van half februari.

Ik ben benieuwd of dit nog verder verschoven gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Op 21-12-2021 om 07:28, zei Pascalo:

Mijn god wat een levertijd, Ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten.

Ik zelf heb in augustus de Kia Sorento HEV executive line besteld.In de kleur aurora black.

verwachtte levertijd toen was eind november. Inmiddels verschoven naar 22 Januari met een waarschijnlijke afleverdatum aan ons van half februari.

Ik ben benieuwd of dit nog verder verschoven gaat worden

Volgens Kia geven ze steeds de uiterste leverdatum vanaf nu. Zou kunnen dat hij toch nog eind 2022 geleverd zal worden. 
toch twijfel ik nu om over te stappen naar de Kia EV6. Maar ben verliefd op de Sorrento. Dan toch maar wachten zeker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Op 30-12-2021 om 19:55, zei Kriskv:

Volgens Kia geven ze steeds de uiterste leverdatum vanaf nu. Zou kunnen dat hij toch nog eind 2022 geleverd zal worden. 
toch twijfel ik nu om over te stappen naar de Kia EV6. Maar ben verliefd op de Sorrento. Dan toch maar wachten zeker. 

Die van ons is inmiddels weer een maand naar achter geschoven.

van november naar januari nu naar eind februari....... aflevering word dan maart...hoop dat dit de laatste keer is

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

07-06-2021 is mijn Kia Sorento Dynamic plus line besteld, zou per 1-1-2022 geleverd worden, dit werd 4-2-2022 en nu maart 2022. heeft iemand op het forum gegevens waar je de levertijden van de sorento kan inzien

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 24-1-2022 om 11:46, zei ElH:

07-06-2021 is mijn Kia Sorento Dynamic plus line besteld, zou per 1-1-2022 geleverd worden, dit werd 4-2-2022 en nu maart 2022. heeft iemand op het forum gegevens waar je de levertijden van de sorento kan inzien

 

Ik heb eind maart 2021 mijn Kia Sorento dynamic plus line besteld. Inmiddels is de leverdatum al drie keer opgeschoven. Verwachting is nu half maart 2022.. ik lees graag mee of iemand weet waar je de levertijden in kan zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 26-1-2022 om 20:18, zei Rolan:

Ik heb eind maart 2021 mijn Kia Sorento dynamic plus line besteld. Inmiddels is de leverdatum al drie keer opgeschoven. Verwachting is nu half maart 2022.. ik lees graag mee of iemand weet waar je de levertijden in kan zien..

Die van ons in augustus besteld dus, de executive uitvoering. levertijd stond toen op 19 november.

Inmiddels op medio maart bij de dealer, maar dit is natte vingerwerk, ze hebben volgens mij geen idee.

aflevering word dan april

Link naar reactie
Delen op andere sites


Begin september de phev executiveline modeljaar 22 in besteld. De auto zou eerst eind december komen en begin januari geleverd worden. In november was al duidelijk dat dat niet ging lukken. Gisteren een belletje gehad dat de auto inmiddels bij de dealer staat. Hij krijgt nog een chrome to black behandeling en met alle drukte die de dealer heeft zal ik de auto begin maart op kunnen halen. Het valt me uiteindelijk al met al nog mee qua levertijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, zei G1982:

Begin september de phev executiveline modeljaar 22 in besteld. De auto zou eerst eind december komen en begin januari geleverd worden. In november was al duidelijk dat dat niet ging lukken. Gisteren een belletje gehad dat de auto inmiddels bij de dealer staat. Hij krijgt nog een chrome to black behandeling en met alle drukte die de dealer heeft zal ik de auto begin maart op kunnen halen. Het valt me uiteindelijk al met al nog mee qua levertijd. 

Dat geeft mij weer een beetje 'hoop'... 1 oktober is onze executiveline besteld. 1e bericht was februari, dat werd maart en ging toen naar april....

Ik was al bang dat hij misschien niet eens meer voor de vakantie geleverd zou worden.... Heeft dealer u geïnformeerd zodra het chassisnummer bekend was? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Bert van der meer we hebben het nooit over een chassisnummer gehad. De dealer belde mij eind januari dat de auto in de haven stond en van de week dat ie was aangekomen bij de dealer. Overigens had hij wel aangegeven dat wanneer de auto op de boot zou staan ik een signaal van hem zou krijgen. Deze heb ik echter nooit gehad. Toen ik in november een belletje kreeg dat het later zou worden dan de verwachte leverdatum gaven ze februari aan. April zou dus wel eens kunnen kloppen met de verwachting voor uw auto. 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uur geleden, zei G1982:

@Bert van der meer we hebben het nooit over een chassisnummer gehad. De dealer belde mij eind januari dat de auto in de haven stond en van de week dat ie was aangekomen bij de dealer. Overigens had hij wel aangegeven dat wanneer de auto op de boot zou staan ik een signaal van hem zou krijgen. Deze heb ik echter nooit gehad. Toen ik in november een belletje kreeg dat het later zou worden dan de verwachte leverdatum gaven ze februari aan. April zou dus wel eens kunnen kloppen met de verwachting voor uw auto. 🤞

Dank voor uw reactie! We gaan het zien! Wat mij betreft mag ie komen....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...