Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iemand een goed plekje in de auto gevonden voor de afneembare trekhaak?

Ivm reservewiel en krik is er onder de plaat geen ruimte en de vakken in de polystyreen box zijn te ondiep.

Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk

Geplaatst

Ik meen me te herinneren dat iemand een gat had gemaakt in 1 van de wandjes van die piepschuim bak zodat het wel paste. Helaas kan ik dat bericht zo snel niet vinden.

• 1 maand later...
Geplaatst

Inmiddels een alternatieve plek gevonden: onder de bijrijdersstoel. Ventilatie openingen blijven nog mooi vrij.
Nog even controleren of de drempel in de carrosserie hoog genoeg is om te voorkomen dat de trekhaak wordt gelanceerd bij een noodstop of aanrijding.

Geplaatst

Is het eigenlijk mogelijk om hem gewoon te laten zitten? Of komt hij dan voor de kentekenplaat?

Ik heb nu nl een vaste, maar bij de volgende wordt het een afneembare, en ik zie daar nog niet veel voordeel in :innocent:

Geplaatst

Kan blijven zitten.

De contactdoos draait overigens mooi achter de bumper weg zodat je niets meer ziet als de haak eraf is.

Geplaatst
Op 28-8-2021 om 17:58, gjcvro zei:

Is het eigenlijk mogelijk om hem gewoon te laten zitten? Of komt hij dan voor de kentekenplaat?

Ik laat hem doorgaans zitten. De Mobis trekhaak zit net onder de kentekenplaat.

Dat gat heb ik niet meer want ik heb al die piepschuim bakken er uitgehaald en een mooie beklede plaat op maat gemaakt voor de bodem.

Nu een stuk meer bagageruimte! 

De Mobis is overigens een heel stabiele trekhaak (geen wiebelhaak) waarop een fietsdrager met 2 e-bikes moeiteloos en veilig vervoerd kunne worden.

Geplaatst

als je de af neem bare trek haak. laat zitten had je beter een vaste trek haak kunnen nemen..

dat is ook in aan schaf goed koper mijn af neen bare trek haak gebruik ik alleen als

ik de caravan gebruik 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...