arjens Geplaatst 25 Juli, 2021 Geplaatst 25 Juli, 2021 Het is me aantal keren overkomen dat de auto begint te piepen als ik deze probeer af te sluiten met de drukknop op de deurhandgreep. Ondanks dat de auto in de P staat, het contact uit en de sleutel bij me heb. Na het aan en uit zetten van de auto lukt het wel. Het display geeft geen hint. Doe ik een bepaalde handeling in een verkeerde volgorde? Quote
gjcvro Geplaatst 25 Juli, 2021 Geplaatst 25 Juli, 2021 Zeker weten dat je de auto eerst in p zet en dan pas uit? Dat ging bij mij in het begin wel eens mis en gaf dit effect. Quote
Flying_Dutchman Geplaatst 26 Juli, 2021 Geplaatst 26 Juli, 2021 Klopt, het is de volgorde van uitzetten en in P zetten. Goed: Eerst in P, dan uit. Fout: Eerst uitzetten, dan in P .... veel gepiep bij het afsluiten. Overkomt mij ook wel eens ..... Quote
Michael 1712 Geplaatst 27 Juli, 2021 Geplaatst 27 Juli, 2021 20 uur geleden, Flying_Dutchman zei: Klopt, het is de volgorde van uitzetten en in P zetten. Goed: Eerst in P, dan uit. Fout: Eerst uitzetten, dan in P .... veel gepiep bij het afsluiten. Overkomt mij ook wel eens ..... De auto gaat toch sowieso niet uit als hij niet in de P-stand staat. Dan krijg je al een melding. Quote
arjens Geplaatst 27 Juli, 2021 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2021 Volgens mij doe ik de juiste stappen maar zal er extra op letten en de auto pas uit zetten als in het dashboard de P toont. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.