Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo allemaal, vandaag werd ik geconfronteerd met de melding lage Ev spanning in de Uvo app. Weet iemand waar dit mee te maken heeft? Ben hiermee naar de dealer geweest.  Die dacht dat het te maken had met de actieradius van 78 km. Monteur heeft laadkabel en aansluiting gecontroleerd, maar zag zo geen problemen.  De auto zelf heeft geen enkele foutmelding gegeven. Heb het advies gekregen om vanavond volledig op te laden. Mocht de melding nog voorkomen, dan laten uitlezen bij de dealer. 

aangepast door Aryan Blok
Geplaatst

Ik had hem ook afgelopen week, terwijl er nog meer dan 75% in zou moeten zitten. Dat was wel even schrikken. Heb de kabel aangesloten en de app ververst en toen was het gelukkig meteen weer goed.

Geplaatst

Ik heb het regelmatig als ik de status van de auto update. Dan geeft ie 0%. Nog een keer updaten en het is weer weg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...