PJL Geplaatst 24 Augustus, 2021 Geplaatst 24 Augustus, 2021 Als ik de linker flipper gebruik om af te remmen en tot stilstand te komen gaan de remlichten NIET branden. Volgens dealer is dit inderdaad het geval. Ik vind dit eigenlijk gevaarlijk. Het achteropkomend verkeer ziet niet dat ik rem. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Augustus, 2021 Geplaatst 24 Augustus, 2021 Met de linker flipper zet je alleen het recupereren harder of zachter zo dat het lijkt als of je remt maar dit die je in fikten niet zie het als afremmen op de motor maar ik begrijp je gedachten wel want zeker in de hoge stand is het net alsof je vol in de remmen gaat Quote
Peter-036 Geplaatst 25 Augustus, 2021 Geplaatst 25 Augustus, 2021 Wettelijk moeten de remlichten aangaan bij een vooraf bepaalde (rem-)vertraging, en Kia zal zich daar ongetwijfeld aan houden. "No worries, mate". Quote
Moo Geplaatst 25 Augustus, 2021 Geplaatst 25 Augustus, 2021 Volgens mij, bij mijn Niro PHEV gaan ze wel af. Zou ik voor je moeten checken/testen. Quote
rob2u Geplaatst 27 Augustus, 2021 Geplaatst 27 Augustus, 2021 Ik heb het nog even gechecked maar de remlichten gaan al aan als je met ‘One pedal driving’ het stroompedaal loslaat en dus de auto vertraagd. Uiteraard moet je dan wel regenereren hebben aan staan. Ik weet niet of dat bij elke van de 3 standen zo is, ik gebruik eigenlijk altijd automatisch. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.