NilsG Geplaatst 3 Juli, 2023 Geplaatst 3 Juli, 2023 September 2022 mijn Kia besteld en heb hem begin Juni mogen ophalen bij de dealer, best snel zo als ik de andere reactie hier lees. Geen idee waarom het zo snel ging bij mij, omdat hij mooi oranje is maar een foto erbij :) 4 Quote
Heilyn Geplaatst 4 Juli, 2023 Geplaatst 4 Juli, 2023 Afgelopen zaterdag mijn Sportage PHEV GT+ mogen ophalen. 12-10-2022 besteld. Ga alleen nog wel eerdaags de zwarte Etsy stickers op de logo’s plakken. Quote
Petri Geplaatst 4 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2023 Mooi mooi heelveel rijplezier 1 Quote
S R Geplaatst 5 Juli, 2023 Geplaatst 5 Juli, 2023 Al een tijdje aan het meelezen (sinds feb '23). Rond 12 februari dit jaar een witte PHEV GT plusline besteld. Afgelopen week te horen gekregen dat hij al in de haven staat, maar dat het nog wachten is op transport, spannend! Ik heb alvast wat PPF aangeschaft voor de interieurdelen (want pianolak). Wat ik graag zou willen doen is de grijze delen nog zwart wrappen zodra hij is aangekomen. Ik gebruik momenteel Carsifi (wireless AA), maar zou het ook tof vinden als er een module is die bijvoorbeeld ook Netflix/Ziggo kan streamen naar de headunit, dus daar ga ik nog naar op zoek. Ik zal een fotootje delen zodra de auto binnen en gewrapt is Quote
MaikelHer Geplaatst 5 Juli, 2023 Geplaatst 5 Juli, 2023 Al een tijdje aan het meelezen (sinds feb '23). Rond 12 februari dit jaar een witte PHEV GT plusline besteld. Afgelopen week te horen gekregen dat hij al in de haven staat, maar dat het nog wachten is op transport, spannend! Ik heb alvast wat PPF aangeschaft voor de interieurdelen (want pianolak). Wat ik graag zou willen doen is de grijze delen nog zwart wrappen zodra hij is aangekomen. Ik gebruik momenteel Carsifi (wireless AA), maar zou het ook tof vinden als er een module is die bijvoorbeeld ook Netflix/Ziggo kan streamen naar de headunit, dus daar ga ik nog naar op zoek. Ik zal een fotootje delen zodra de auto binnen en gewrapt is Kom je goed weg! Fijn zeg! Welke kleur heb je besteld?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wim-A Geplaatst 5 Juli, 2023 Geplaatst 5 Juli, 2023 46 minuten geleden, zei MaikelHer: Kom je goed weg! Fijn zeg! Welke kleur heb je besteld? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk "Rond 12 februari dit jaar een witte PHEV GT plusline besteld." 1 Quote
MaikelHer Geplaatst 5 Juli, 2023 Geplaatst 5 Juli, 2023 "Rond 12 februari dit jaar een witte PHEV GT plusline besteld."Ik had te snel gelezenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Ten10 Geplaatst 5 Juli, 2023 Geplaatst 5 Juli, 2023 7 uur geleden, zei S R: Al een tijdje aan het meelezen (sinds feb '23). Rond 12 februari dit jaar een witte PHEV GT plusline besteld. Afgelopen week te horen gekregen dat hij al in de haven staat, maar dat het nog wachten is op transport, spannend! Ik heb alvast wat PPF aangeschaft voor de interieurdelen (want pianolak). Wat ik graag zou willen doen is de grijze delen nog zwart wrappen zodra hij is aangekomen. Ik gebruik momenteel Carsifi (wireless AA), maar zou het ook tof vinden als er een module is die bijvoorbeeld ook Netflix/Ziggo kan streamen naar de headunit, dus daar ga ik nog naar op zoek. Ik zal een fotootje delen zodra de auto binnen en gewrapt is Ik gebruik ook Carsifi en ben heel erg benieuwd of het bij jou goed werkt in combinatie met je Sportage straks. Hij maakt automatisch verbinding met de auto, maar bij mij doet hij dit altijd bij poging 2 pas. Verder heb ik ook geprobeerd om Ziggo op de headunit te krijgen. Is gelukt, maar werkt niet heel lekker. Fermata Auto heet de app... heb ik via de AAAD app gevonden. Quote
S R Geplaatst 6 Juli, 2023 Geplaatst 6 Juli, 2023 11 uur geleden, zei Ten10: Ik gebruik ook Carsifi en ben heel erg benieuwd of het bij jou goed werkt in combinatie met je Sportage straks. Hij maakt automatisch verbinding met de auto, maar bij mij doet hij dit altijd bij poging 2 pas. Verder heb ik ook geprobeerd om Ziggo op de headunit te krijgen. Is gelukt, maar werkt niet heel lekker. Fermata Auto heet de app... heb ik via de AAAD app gevonden. Carsifi werkt in mijn huidige auto top. Binnen paar seconden staat het op mijn headunit (waarschijnlijk pluspunt omdat hij al aan gaat zodra auto wordt unlocked op die USB voeding). 1 keer in de zoveel maanden eens geen of slechte connectie, even USB eruit en weer erin. AAAD ook al eens gezien en geprobeerd, maar kreeg het niet aan de praat, misschien toch nog eens opnieuw proberen. Quote
Adrian Geplaatst 26 Juli, 2023 Geplaatst 26 Juli, 2023 Op 20-3-2023 om 22:08, zei Adrian: Ik heb op 1 maart mijn KIA Sportage Dynamic Plus HEV besteld in de kleur Pearl Black. Geschatte levertijd volgend de dealer is ca. 6 maanden. Huidige auto is een Ford Kuga, overgestapt naar de Sportage omdat de Sportage completer is en het model van de Kuga al weer wat ouder is. Bericht gehad van de dealer dat hij afgeleverd is bij de dealer en dat ik ‘m 15 augustus kan ophalen. 5,5 maand levertijd. Quote
Adrian Geplaatst 26 Juli, 2023 Geplaatst 26 Juli, 2023 Op 21-3-2023 om 20:08, zei GvZ: Ik zou de dealer maar eens goed in zijn ogen kijken. Mei 2022 Sportage Dynamic Plus besteld, levering al 3 keer uitgesteld vandaag uitstel 4 gehad met daarin verwachte levertijd week 30-2023. Dat is ruim 14 maanden na bestellen. 5,5 maand dus netjes binnen de afgesproken periode. Quote
Heilyn Geplaatst 31 Juli, 2023 Geplaatst 31 Juli, 2023 Op 4-7-2023 om 23:19, zei Heilyn: Afgelopen zaterdag mijn Sportage PHEV GT+ mogen ophalen. 12-10-2022 besteld. Ga alleen nog wel eerdaags de zwarte Etsy stickers op de logo’s plakken. Nu helemaal klaar voor de vakantie!! 1 Quote
Martin van Meurs Geplaatst 8 Augustus, 2023 Geplaatst 8 Augustus, 2023 Op 2 september de Sportage PHEV GT-Plusline besteld. Het is dat ik de dealer af en toe eens bel om te horen dat er weer niets bekend is over de levering van de auto, anders hoor of zie je niets. Ben nu zelf Niro rijder en was daar best tevreden over. Vandaag opnieuw contact gehad met Zeeuw en Zeeuw Naaldwijk en weer was het antwoord "we weten het niet". Ik vind het nu welletjes en ga de auto afbestellen. Op deze wijze is de lol er volledig af bij ons. Jammer en een gemiste kans van Kia. Quote
Noot Geplaatst 8 Augustus, 2023 Geplaatst 8 Augustus, 2023 Bij mij is het eind van het hele lange wachten in zicht. 30 augustus staat de aflevering gepland.Sportage HEV Yucca Steel Grey dynamicplusline.Besteld op 16-06-2022. Quote
Martin van Meurs Geplaatst 8 Augustus, 2023 Geplaatst 8 Augustus, 2023 Op 31-7-2023 om 23:06, zei Heilyn: Nu helemaal klaar voor de vakantie!! Wellicht dom van mij, maar waar zijn die etsy stickers voor? Quote
Heilyn Geplaatst 9 Augustus, 2023 Geplaatst 9 Augustus, 2023 10 uur geleden, zei Martin van Meurs: Wellicht dom van mij, maar waar zijn die etsy stickers voor? Hiervoor; Quote
S R Geplaatst 9 Augustus, 2023 Geplaatst 9 Augustus, 2023 3 minuten geleden, zei Heilyn: Hiervoor; Top, dat ziet er echt een stuk beter uit. Lastig om op te plakken? Quote
Heilyn Geplaatst 9 Augustus, 2023 Geplaatst 9 Augustus, 2023 Top, dat ziet er echt een stuk beter uit. Lastig om op te plakken?Ik heb het eerlijk gezegd een vriend laten doen die een vastere hand heeft als ik, maar als je een vaste hand is het niet heel moeilijk en zo gedaan.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Arie K Geplaatst 1 September, 2023 Geplaatst 1 September, 2023 Wij zijn aan het kijken voor private lease van een Kia Sportage PHEV Dynamic met kleur Cassa White. Volgens de dealer een leveringstijd van 26-30 weken ( gelukkig geen maanden :-)). Ik word toch wat huiverig als ik dit Topic lees want een langere levering dan ongeveer 7-8 maanden geeft problemen met onze meivakantie 2024. Nu lijkt het dat de levering van de HEV en PHEV sterk kan verschillen. Klopt dit en weet iemand hoe de leveringstijd op dit moment is van een PHEV? Quote
S R Geplaatst 1 September, 2023 Geplaatst 1 September, 2023 Op 9-8-2023 om 11:43, zei Heilyn: Ik heb het eerlijk gezegd een vriend laten doen die een vastere hand heeft als ik, maar als je een vaste hand is het niet heel moeilijk en zo gedaan. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ja, werkt prima inderdaad. Heb ze er bij mij ook opgeplakt. Appeltje eitje. 1 Quote
S R Geplaatst 1 September, 2023 Geplaatst 1 September, 2023 3 uur geleden, zei Arie K: Wij zijn aan het kijken voor private lease van een Kia Sportage PHEV Dynamic met kleur Cassa White. Volgens de dealer een leveringstijd van 26-30 weken ( gelukkig geen maanden :-)). Ik word toch wat huiverig als ik dit Topic lees want een langere levering dan ongeveer 7-8 maanden geeft problemen met onze meivakantie 2024. Nu lijkt het dat de levering van de HEV en PHEV sterk kan verschillen. Klopt dit en weet iemand hoe de leveringstijd op dit moment is van een PHEV? Ik heb sinds afgelopen week mijn PHEV Deluxe White in ontvangst mogen nemen, na midden februari te hebben besteld (particulier). Al heb ik ook andere verhalen mogen lezen inderdaad. Quote
gjklasens Geplaatst 1 September, 2023 Geplaatst 1 September, 2023 Besteld PHEV GTplus line op 22 augustus 2023. Kleur infra Red en auto al geproduceerd en wordt 15nov verwacht.Ik had geluk dat een andere klant de order had geannuleerd. Kan natuurlijk niet inschatten wanneer deze officieel besteld was.Ik liep gewoon op het juiste moment binnen 1 Quote
Pumar Geplaatst 2 September, 2023 Geplaatst 2 September, 2023 Duurt het altijd zo lang voordat de auto uit Slowakije hier bij de dealer staat? Mijn Sportage is 7 weken geleden gebouwd en staat nog ergens bij KIA NL te wachten. De dealer heeft dan ook nog 2 weken nodig voor afleveren. Quote
Suikerspin Geplaatst 3 September, 2023 Geplaatst 3 September, 2023 Op 2-9-2023 om 11:45, zei Pumar: Duurt het altijd zo lang voordat de auto uit Slowakije hier bij de dealer staat? Mijn Sportage is 7 weken geleden gebouwd en staat nog ergens bij KIA NL te wachten. De dealer heeft dan ook nog 2 weken nodig voor afleveren. Ik ben hier ook benieuwd naar. Rond 23 maart 2023 heb ik namelijk bij Multilease (leverende dealer Janssen Kerres Sittard) een zwarte Sportage PHEV GT-Plusline besteld. Afgelopen week maar even de dealer gebeld vanwege radiostilte over de leverdatum. Nu was het antwoord dat de auto eind september verwacht wordt en dat er wel al een chassisnummer in hun systeem staat. Helaas wel onbekend wanneer het chassisnummer is toegewezen. Oorzaak van onvoorspelbare levertijden zouden transportproblemen bij Kia zijn volgens de dealer. Iemand daar toevallig bekend mee? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.